Naruszenie praw nabytych - ograniczenia głębokości P3 w CMAS.

Data: 2011-08-09 11:01:00
Autor: jacekplacek
Naruszenie praw nabytych - ograniczenia głębokości P3 w CMAS.
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Witam

Właśnie przeczytałem regulamin nowych stopni i dowiedziałem się, że mając od wielu lat P3 mam ograniczenie do 50 m.
Kiedyś tego nie było.
Zatem ograniczono moje prawa nabyte, czego prawo zabrania.

Ktoś już się temu przyglądał. ?

Pozdrawiam
WW

Jest większy problem. W Niemczech można było prowadzić auto do 0,8 promila(co odpowiadało mniej więcej 2 piwom) a od kilku lat znieśli i jest do 0,2 I co mają powiedzieć wyszkoleni w starym systemie? Przecież umieją prowadzić po 2 piwach!!

--

Naruszenie praw nabytych - ograniczenia głębokości P3 w CMAS.