Naruszenie praw nabytych - ograniczenia głębokości P3 w CMAS.

Data: 2011-08-09 13:09:55
Autor: qlphon
Naruszenie praw nabytych - ograniczenia głębokości P3 w CMAS.
Właśnie przeczytałem regulamin nowych stopni i dowiedziałem się, że mając od wielu lat P3 mam ograniczenie do 50 m.
Kiedyś tego nie było.
Zatem ograniczono moje prawa nabyte, czego prawo zabrania.

Ktoś już się temu przyglądał. ?

Ex.1
kiedyś mogłem jechać do pracy 60km/h
teraz muszę się ograniczyć do 50...

Ex.2
kiedyś nie trzeba było zapinać pasów bezpieczeństwa
jadąc w terenie zabudowanym - teraz trzeba

IHMO to są dopiero istotne ograniczenia wolności
i tu nie da się zrobić dodatkowego kursu, żeby je znieść...
(w Poznaniu nawet karetki płacą mandaty za przekroczenie prędkości i parkowanie na zakazie)

oba te przykłady pokazują, że na takie zmiany nie masz wpływu i protesty nic nie wskórają
a organizację zawsze możesz zmienić, na tę która najlepiej Ci odpowiada, lub dorobić sobie kurs

masz też inną wolność - nikt Ci nie zabroni nurkować głębiej... nikt Cię nie sprawdzi, nie skontroluje,
nie dostaniesz punktów i mandatu...

Data: 2011-08-09 14:43:39
Autor: Wiesiek
Naruszenie praw nabytych - ograniczenia głębokości P3 w CMAS.

masz też inną wolność - nikt Ci nie zabroni nurkować głębiej... nikt Cię nie

sprawdzi, nie skontroluje,

nie dostaniesz punktów i mandatu...

E....eee ! Nie ma tak dobrze (chyba że u nas). We Francji onegdaj podpłyneła do nas policja wodna. Zażądała pokazania certyfikatów i komputerów. Wiesiek --

Data: 2011-08-09 09:08:01
Autor: Pszemol
"Wiesiek" <wlopataWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message news:41f0.00000293.4e412b7bnewsgate.onet.pl...
E....eee ! Nie ma tak dobrze (chyba że u nas). We Francji onegdaj podpłyneła
do nas policja wodna. Zażądała pokazania certyfikatów i komputerów.

I jakie byłyby konsekwencje we Francji gdybyście nurkowali
niżej niż uprawnienia?
Swoją drogą, nie ma obowiązku nurkowania z komputerem.
Mogłeś mieć konsolę z głębokościomierzem i mogliby Ci napykać.

Data: 2011-08-09 17:37:12
Autor: Wiesiek

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j1qtct.eg.1poczta.onet.pl...
[...]

I tak było. Było to czasy gdy u nas mało kto miał komputer.

Ale oni potraktowali na jak Francuzów.
To cos takiego jak kontrolowanie czy nie przekroczyłeś dozwolonej prędkości.

Oni tak mają a może mieli.

Wiesiek

Naruszenie praw nabytych - ograniczenia głębokości P3 w CMAS.