Naruszenie praw nabytych - ograniczenia głębokości P3 w CMAS.

Data: 2011-08-09 16:08:47
Autor:
Naruszenie praw nabytych - ograniczenia głębokości P3 w CMAS.
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Witam

Właśnie przeczytałem regulamin nowych stopni i dowiedziałem się, że mając od wielu lat P3 mam ograniczenie do 50 m.

http://www.ccr.com.pl/narcosisManagementDiver.html

Opowiesz o Bajkale i IIV masz w garści.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-09 20:12:19
Autor: jacekplacek
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): > Witam

http://www.ccr.com.pl/narcosisManagementDiver.html

Opowiesz o Bajkale i IIV masz w garści.

Rzymskie "7" piszemy tak: VII. To coś co napisałeś... nie ma czegoś takiego. Wagarowało się?

Data: 2011-08-09 21:15:49
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Rzymskie "7" piszemy tak: VII. To coś co napisałeś... nie ma czegoś takiego. Wagarowało się?

Jak w prokuraturze ? Już można mówić o Tobie kapuś ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-09 21:18:27
Autor: jacekplacek
Naruszenie praw nabytych - ograniczenia głębokości P3 w CMAS.
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Rzymskie "7" piszemy tak: VII. To coś co napisałeś... nie ma czegoś
takiego.
> Wagarowało się?

Jak w prokuraturze ? Już można mówić o Tobie kapuś ?

Nie mam już na to wpływu - bardzo nad tym pracowałeś. Co to ma wspólnego z nieznajomością zapisu w matematyce?

Data: 2011-08-09 21:38:54
Autor:
> [...]

Nie mam już na to wpływu - bardzo nad tym pracowałeś. Co to ma wspólnego z nieznajomością zapisu w matematyce?

Historii czy matematyki. Możliwe że nie zauważyłeś ale olbrzymią optymalizacją procesu liczenia było przejście na arabską notację cyfr. Dodatkowo żart nie był skierowany do Ciebie, dlatego nie wiesz gdzie był.

To już można o Tobie mówić kapuś czy nie ?
"Zbój" miał rację na Twój temat.

pozdrawiam rc

--

Naruszenie praw nabytych - ograniczenia głębokości P3 w CMAS.