Narybek PiS i SP

Data: 2012-10-15 17:44:12
Autor: Przemysław M.
Narybek PiS i SP
"Trzej koledzy, doskonale znani mieszkańcom małej popegeerowskiej wsi
Chwalimki koło Barwic z drobnych wybryków, wiedzieli, że 74-letnia Krystyna
G. od dwóch miesięcy jest wdową. Uznali, że na pewno po mężu odziedziczyła
duże pieniądze. Zakradli się do garażu, gdzie... stał rozklekotany mały
fiat. Hałasy obudziły staruszkę. Wyszła z domu. Na podwórku wymierzyli jej
pierwsze ciosy. Za narzędzie posłużyło im to, co było pod ręką - cegły.
Krew trysnęła na elewację domu.

- Złamania kości czaszki, twarzoczaszki, stłuczenie mózgu, zmiażdżona
krtań, urazy klatki piersiowej, połamane żebra, stłuczenie płuc, serca,
krwotok wewnętrzny - to tylko część obrażeń, które w akcie oskarżenia
wymieniła prokurator ze Szczecinka."

http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20121015/KOSZALIN/121019757

Ciekaw jestem czy poręczy za nich B.Kempa albo prezes PiS wyposaży w
transparent z hasłem "Tusk ty matole twój rząd obolą kibole"?

--

http://tiny.pl/hlh7v

Narybek PiS i SP