Narybek PiS w akcji

Data: 2012-10-22 19:43:15
Autor: Przemysław M.
Narybek PiS w akcji
http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,12716006,Nastoletni_zlodzieje_skatowali_ochroniarza__Trafil.html

"Nastoletni złodzieje kilka dni temu weszli do jednego ze sklepów
odzieżowych w centrum Żor. Pod kurtki powkładali zdjęte z półek bluzy i
próbowali wyjść. W drzwiach zatrzymał ich ochroniarz, który widział
kradzież. Młodzi bandyci dotkliwie go pobili i uciekli."

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-10-22 22:07:55
Autor: Trybun
Narybek PiS w akcji
W dniu 2012-10-22 19:43, Przemysław M. pisze:
[...]

Ani chybi gdy dorosną i dorwią się do koryt rzadowych  to zaczną edyktami podnosić wiek emerytalny Polakom.

Narybek PiS w akcji