Narzędzie do wysłania 300 pitów 11 dla szkoły

Data: 2015-02-02 16:07:33
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Narzędzie do wysłania 300 pitów 11 dla szkoły
Cześć,

szukam jakiegoś narzędzia dla szkoły do wysłania 300 pitów 11 jako paczki, całości, bez dłubania i zabawy w wysyłanie każdego osobno.

QDeklaracje z QNT kosztują 1200zł i chciałbym coś tańszego.

Data: 2015-02-02 17:06:03
Autor: Pete
W dniu 2015-02-02 o 16:07, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
[...]

Student.
Zrobi to za 10% ww. ceny.

--
Pete

Data: 2015-02-02 17:23:12
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 02.02.2015 o 17:06, Pete pisze:
[...]

Nie jest upoważniony i nie ma podpisu elektronicznego zapewne.

Data: 2015-02-03 11:20:02
Autor: Pete
W dniu 2015-02-02 o 17:23, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
[...]

Trzeba mu napisać upoważnienie.

i nie ma podpisu elektronicznego zapewne.

Ale jeśli nadawcą jest szkoła, to podpis powinna mieć szkoła a nie student/wklepywacz, nicht war?

--
Pete

Data: 2015-02-03 13:46:45
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 03.02.2015 o 11:20, Pete pisze:

Ale jeśli nadawcą jest szkoła, to podpis powinna mieć szkoła a nie
student/wklepywacz, nicht war?

Nie, podpisu nie ma szkoła tylko ma osoba. Podpis jak to podpis, nie może być fałszowany. Udostępnianie podpisu osoby ze szkoły oraz pinu do niego nie jest zgodne z prawem ZTCW, a już z rozsądkiem na pewno.

Data: 2015-02-03 14:16:03
Autor: Pete
W dniu 2015-02-03 o 13:46, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
[...]

OMG!
Szkoła = pracownik szkoły.
Skoro nie chcesz udostępnić podpisu, to pozostaje wyrobienie podpisu kwal. co podroży całą operację o jakieś min. 150PLN.
Ale nie wiem, czy PIT podpisany przez osobę z zewnątrz będzie ważny.

--
Pete

Data: 2015-02-02 17:48:50
Autor: Wojciech Bancer
On 2015-02-02, Pete <nobody@nowhere.com> wrote:

[...]

QDeklaracje z QNT kosztuj± 1200z³ i chcia³bym co¶ tañszego.

Student.
Zrobi to za 10% ww. ceny.

No b³agam Ciê. 1/ Kto¶ to musi nadzorowaæ i trzeba temu komu¶ zap³aciæ
2/ Tak jak soft dla PKW?

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl

Data: 2015-02-03 11:21:36
Autor: Pete
On 2015-02-02, Pete <nobody@nowhere.com> wrote:

[...]

QDeklaracje z QNT kosztują 1200zł i chciałbym coś tańszego.

Student.
Zrobi to za 10% ww. ceny.

No błagam Cię.
1/ Ktoś to musi nadzorować i trzeba temu komuś zapłacić

Optymalizacja: zrezygnować ze studenta, nadzorca niech wklepuje na umowę o dzieło

2/ Tak jak soft dla PKW?

Jak to mówią, PKW dostała to, za co zapłaciła. Pytający też chce kombinować 'po kosztach'

--
Pete

Data: 2015-02-02 19:26:51
Autor: Budzik
Narzêdzie do wys³ania 300 pitów 11 dla szko³y
U¿ytkownik Przemys³aw Adam ¦miejek niechce@spamu.pl ...

Cze¶æ,

szukam jakiego¶ narzêdzia dla szko³y do wys³ania 300 pitów 11 jako paczki, ca³o¶ci, bez d³ubania i zabawy w wysy³anie ka¿dego osobno.

QDeklaracje z QNT kosztuj± 1200z³ i chcia³bym co¶ tañszego.

Wydrukuj i wyslij do pierwszego lepszego urzedu...
:)

Data: 2015-02-02 14:17:12
Autor: stejaz
Narzêdzie do wys³ania 300 pitów 11 dla szko³y
W dniu poniedzia³ek, 2 lutego 2015 23:00:03 UTC+1 u¿ytkownik Budzik napisa³:

"Bo" min±³ 31.01

Data: 2015-02-03 00:04:07
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
W dniu 02.02.2015 o 23:17, stejaz pisze:
[...]

Bo jest ich >5.

"Bo" min±³ 31.01

Raczej, bo min±³ 1 stycznia 2015 ;)

Data: 2015-02-03 10:59:48
Autor: Budzik
[...]

osobno. QDeklaracje z QNT kosztuj± 1200z³ i chcia³bym co¶ tañszego.

Ach, zapomnia³em :)

Data: 2015-02-02 21:45:48
Autor: cef
W dniu 2015-02-02 o 16:07, Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:

QDeklaracje z QNT kosztują 1200zł i chciałbym coś tańszego.

A to co¶ zmieni w obliczu chyba ró¿nych urzedów docelowych?

Data: 2015-02-02 21:48:42
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
W dniu 02.02.2015 o 21:45, cef pisze:
W dniu 2015-02-02 o 16:07, Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:

QDeklaracje z QNT kosztują 1200zł i chciałbym coś tańszego.

A to co¶ zmieni w obliczu chyba ró¿nych urzedów docelowych?

oczywi¶cie, bramka jest jedna. Zreszt± -- nie ma 300 ró¿nych, co najwy¿ej kilka.

Data: 2015-02-02 21:53:22
Autor: cef
W dniu 2015-02-02 o 21:48, Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:
[...]

I tak trzeba wklepaæ dane a Ty chyba nie mo¿esz ich wyeksportowaæ z jakiego¶ programu
bo chyba masz niedobry program :-)
Gdzie jest problem? W cenie czy w czynno¶ciach, które trzeba wykonac?

Data: 2015-02-02 21:57:16
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
W dniu 02.02.2015 o 21:53, cef pisze:
[...]

Nie ma tego w programie, wiêc wklepaæ i tak trzeba.

Gdzie jest problem? W cenie czy w czynno¶ciach, które trzeba wykonac?

No w tym, ¿e jak siê korzysta z tych interaktywnych druków z ministerstwa, to

a) nie bardzo wiem jak to zadzia³a, zw³aszcza z UPO
b) trzeba ka¿dy z osobna podpisywaæ i wysy³aæ, a jak ich bêdzie 300, to nieco klikania przy wysy³ce bêdzie, nicht wahr?

Data: 2015-02-03 12:27:39
Autor: RoMan Mandziejewicz
Narzêdzie do wys³ania 300 pitów 11 dla szko³y
Hello Przemys³aw,

szukam jakiego¶ narzêdzia dla szko³y do wys³ania 300 pitów 11 jako
paczki, ca³o¶ci, bez d³ubania i zabawy w wysy³anie ka¿dego osobno.
QDeklaracje z QNT kosztuj± 1200z³ i chcia³bym co¶ tañszego.

Przy zatrudnieniu 300 osób mêczenie siê bez zintegrowanego i
wszystkomaj±cego systemu p³acowego jest zupe³nie bez sensu. I koñczy
siê w³a¶nie takim dziadowaniem i kombinowaniem.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-02-03 13:48:33
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
Narzêdzie do wys³ania 300 pitów 11 dla szko³y
W dniu 03.02.2015 o 12:27, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello Przemys³aw,

[...]

W³a¶nie sêk w tym, ¿e oni nie s± zatrudnieni, tylko jednorazowo otrzymali ¶wiadczenia socjalne w tej placówce. Nie wiem, nie pytaj dlaczego, nie znam siê na ¶wiadczeniach socjalnych. W ka¿dym razie jest tak, ¿e normalnie jest <50 pracowników, a nagle 1 miesi±c w roku by³o ich 350, no ale musz± teraz dostaæ PIT-11

Data: 2015-02-03 18:12:02
Autor: Gotfryd Smolik news
Narzêdzie do wys³ania 300 pitów 11 dla szko³y
  OT:

On Tue, 3 Feb 2015, Przemys³aw Adam ¦miejek wrote:

W³a¶nie sêk w tym, ¿e oni nie s± zatrudnieni, tylko jednorazowo otrzymali
¶wiadczenia socjalne w tej placówce. Nie wiem, nie pytaj dlaczego, nie znam
siê na ¶wiadczeniach socjalnych.

  Tak ku zaspokojeniu ciekawo¶ci, strzelê w ciemno - emeryci?

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-02-03 20:37:54
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
W dniu 03.02.2015 o 18:12, Gotfryd Smolik news pisze:
[...]

No w³a¶nie ponoæ nie, ponoæ Zwyk³e Pracowniki, ale maj± jako¶ tak Fundusz Socjalny, ¿e 7 szkó³ siê zrzesza w 1 fundusz socjalny prowadzony w szkole X...

Nie znam siê na tym, jam prosty ch³op ze wsi, mam uruchomiæ co¶ do wklepania i wys³ania do Ja¶nie O¶wieconego Nie Przyjmujemy Papierowo A I Elektronicznie Tylko Od Tych Co Sobie Ich Wybierzemy[1] Urzêdu.

[1] w poniedzia³ek walczy³em z wysy³k± pit-4r, bo US odrzuca³ podpisane kluczem Ksiêgowej I Co Nam Pan Zrobisz, Wali Nas To, ¯e UPL-1 Z³o¿y³a Ju¿ Tydzieñ Temu, A My Se Odrzucamy I Masz Niez³o¿one i KARA

Data: 2015-02-04 22:06:47
Autor: JS
Narzêdzie do wys³ania 300 pitów 11 dla szko³y

U¿ytkownik "Przemys³aw Adam ¦miejek"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:54d12393$0$2204$65785112@news.neostrada.pl...

No w³a¶nie ponoæ nie, ponoæ Zwyk³e Pracowniki, ale maj± jako¶ tak Fundusz Socjalny, ¿e 7 szkó³ siê zrzesza w 1 fundusz socjalny prowadzony w szkole X...

Fundusz mo¿e byæ wspólny ale to nie zmienia faktu, ¿e jest to dla pracownika ¶wiadczenie
zwi±zane ze stosunkiem pracy a ten ma zawarty w swojej placówce.
A nie w szkole X prowadz±cej fundusz. A raczej tylko konto funduszu bo
zarz±dzaæ funduszem samodzielnie ta szko³a nie ma prawa.

Nie ma powodów ¿eby szko³a X wystawia³a PIT-y pracownikom innych szkó³.
To one powinny doliczyæ ¶wiadczenie do dochodów pracownika.

JS

Data: 2015-02-05 07:40:26
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
W dniu 04.02.2015 o 22:06, JS pisze:

Nie ma powodów ¿eby szko³a X wystawia³a PIT-y pracownikom innych szkó³.
To one powinny doliczyæ ¶wiadczenie do dochodów pracownika.

Nie wiem, nie znam siê. US mówi, ¿e tak ma byæ. By³o kiedy¶ wspólnie i US kaza³ inaczej.

Data: 2015-03-03 12:00:57
Autor: ±æê³ñ󶼿
Narzêdzie do wys³ania 300 pitów 11 dla szko³y
Sprawdza³e¶ "Infor"?

Narzędzie do wysłania 300 pitów 11 dla szkoły