Narzeczone leśnego dziadka.

Data: 2014-12-08 05:55:02
Autor: stevep
Narzeczone leśnego dziadka.
# Zastanawiałem się, która to narzeczona prezesa? Sobecka, Szczypińska,  czy Błaszczak? Wszystkie piękne inaczej. Prawdaż? A może Macierewicz? Ha,  może prezes lubi miziać się z brodą siwą (wszak sam gołąbek).

Przecież ci ludzie nie są w Sejmie z powodu, iż posiadają jakiekolwiek  kompetencje. Ci ludzie do niczego się nie nadają.

A prezes nagradza. Są tacy idioci wśród nas, że wybierają owo barachło w  wyborach.

Inna sprawa.

Najpierw przeczytałem na Twitterze takie ćwierknięcie Bartosza Arłukowicza.

O co chodzi? Czyżby SLD popierało PiS, a w Gdańsku kandyduje na prezydenta  miasta Andrzej Jaworski. Nieprzeciętny tłuk, który stoi na czele sejmowego  zespołu PiS przeciw ateizacji Polski (czy jak tam nazywa się ten zespół).

No, tak. Agnieszka Pomaska (posłanka PO) opublikowała na tymże Twitterze  zdjęcie strony gazety z reklamówką Jaworskiego, którego popiera szef  tamtejszego SLD Szczukowski. #
Ze strony:
http://tnij.org/5zl5qhz

Powiedziałbym, że tłuk nieprzeciętny nawet jak na partię oszołomów.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-08 06:13:02
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xqi890h250oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Zastanawiałem się, która to narzeczona prezesa? Sobecka, Szczypińska,
czy Błaszczak?

--

Chyba Błaszczak. Wczoraj w Polsat News omal nie wkręcił się w tyłek przesowi. Pokazywano jak jechał pociągiem i m.in powiedział, że "kocha Jarosława Kaczyńskiego". Cóz, jego wybór ;-))))

MW

Narzeczone leśnego dziadka.