Narzędzia Schmith. Co sądzicie?

Data: 2019-10-23 20:31:28
Autor: Jacek
Narzędzia Schmith. Co sądzicie?
W dniu 21.10.2019 o 08:55, Jacek pisze:
Teraz jest promocja na narzędzia Schmith
Dzięki wszystkim za porady. Dałem sobie spokój ze Schmithem i ostatecznie kupiłem komplet Neo, nawet nieco tańszy. Mam już 2 klucze nastawne Neo i jestem z nich zadowolony, więc może i ten komplet też bedzie ok.
Jacek

Data: 2019-10-25 02:30:42
Autor: Pablo Eldiablo
W dniu środa, 23 października 2019 20:31:31 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
> Teraz jest promocja na narzędzia Schmith Dzięki wszystkim za porady. Dałem sobie spokój ze Schmithem i ostatecznie kupiłem komplet Neo, nawet nieco tańszy. Mam już 2 klucze nastawne Neo i jestem z nich zadowolony, więc może i ten komplet też bedzie ok.

Neo jest OK, bardzo dobre grzechotki mają. Z tanich i dobrych chwalę sobie jeszcze narzędzia Jonnesway - chińczyki ale z Tajwanu ;-)
pablo

Data: 2019-10-25 13:17:47
Autor: Jacek
W dniu 25.10.2019 o 11:30, Pablo Eldiablo pisze:
Neo jest OK, bardzo dobre grzechotki mają. Z tanich i dobrych chwalę sobie jeszcze narzędzia Jonnesway - chińczyki ale z Tajwanu ;-)
pablo
Jonnesway jest faktycznie ok, bo mam kilka sztuk tych narzędzi, ale mają badziewne zapięcia pudełek i dlatego wybrałem Neo, bo ma zapięcie, które solidnie wygląda - taka klamra. Na razie nie testowałem, bo czekam na paczkę ;-)
Mój poprzedni komplet Proline 1/2" sobie chwaliłem, ale też miał badziewne zapięcie, które niedawno na wyjeździe mi się rozpięło i wszystko się wysypało. Nie dość, że obciach, bo przyjechał "fachowiec z serwisu" i rozsypuje narzędzia, to jeszcze nie wszystko się udało znaleźć (pomost z siatek Wema).
Jacek

Narzędzia Schmith. Co sądzicie?