Narzędzia do serwisowania roweru z książką Zinna

Data: 2011-04-17 09:29:58
Autor: ...::QRT::...
Narzędzia do serwisowania roweru z książką Zinna
Dnia Sat, 16 Apr 2011 13:30:39 -0700 (PDT), PanRatio napisał(a):

Witam.

Chcę sam serwisować swój rower - mam już książkę Zinn'a. Teraz czas na
narzędzia. Czy warto kupić walizkę IceToolz 82D3 z Alledrogo za 180
zł? W skład zestawu wchodzi"

to zależy co ci tak naprawde jest potrzebne. Jak masz piasty na maszynowych
łozyskach to niepotrzebne sa klucze do konusów/stożków. Jak masz horbę HT2
to nie jest potrzebny jest sciągacz octalinki/kwadrat i na odwrót. Skuwacz
do łańcucha ja mam tylko w podręcznym zestawie narzędzi które zawsze wożę
ze sobą (crankbros m17) ect. Podobnie z kluczami do szprych. Klucz nastawny czy klucze nasadowe IMO w serwisowaniu rowerów w ogóle nie
są potrzebne. Klucze płaskie czy imbusy warto sobie kupić poprostu
najlepsze jakie są bo to narzędzia na długie lata nie tylko w rowerowaniu
wykorzystywane.  Jeśli nie masz w domu żadnych sensownych narzędzi to może i warto w taką
walizeczkę sie zaopatrzyć - od razu bedziesz miał wszystko a potem jak sie
okaże iż np narzędzia nie sa najwyższych lotów to sobie te czesciej używane
wymienisz. Klucze do kaset, bacik czy sciagącza używa sie dość rzadko wiec
nawet jesli nie będą to narzędzia pierwszej klasy to i tak na długo
wystrarczą. Ja mam klucz do kaset oraz obcinacz do linek icetoolz i jakiś wielkich
zastrzeżeń do jakości nie mam.

Narzędzia do serwisowania roweru z książką Zinna