Narzedzia na dzialke

Data: 2009-06-22 08:19:28
Autor: Dy
Narzedzia na dzialke
Chciałbym uporzadkowac zarosnieta dzialke i pousuwac duzo zaosli:
1. trawy wysokie (przerosniete pokrzywami, ostem itp. z grubymi
lodygami) i grube,
2. zarosla, krzewy, drzewa samosiejki - bardzo geste
3. kilka uslych drzew i polamanych

Do drzew musze i tak kupic pile ale pozostale rzeczy czym usunac?
Kosiarka raczej tego nie wezmie a pila traw nie bede kosil. Zreszta
kosiarki zwlaszcza mocne nie bardzo chcialbym teraz kupowac.
Poradzcie.

pozdrawiam
Dy

Data: 2009-06-22 19:09:03
Autor: Panslavista
Narzedzia na dzialke
Użytkownik "Dy" <darek@meritum.com.pl> napisał w wiadomości

Kosę Stihl FS550. Ma tarczę jak piła - nadaje się do trzebierzy jak i ma
głowicę żyłkową - do koszenia terenów utrzymanych. MMożna nia ściąć pnie do
15-20cm średnicy.

Data: 2009-06-22 19:14:25
Autor: Panslavista
Narzedzia na dzialke

http://www.stihl.pl/isapi/default.asp

Data: 2009-06-22 23:12:46
Autor: Kris
Narzedzia na dzialke

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h1oe9e$ch2$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Sprzęt za prawie 4 tys proponujesz do jednorazowego uporządkowania działki???
Zastanów się czasem co piszesz,

Kris

Data: 2009-06-23 00:06:02
Autor: Kamikazee
Narzedzia na dzialke
Kris pisze:
Sprzęt za prawie 4 tys proponujesz do jednorazowego uporządkowania działki???
Zastanów się czasem co piszesz,

Wydaje mi się, że taki sprzęt też można wypożyczyć.

--
http://kamikaze.mp.waw.pl/
Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

Data: 2009-06-23 00:12:35
Autor: Panslavista
Narzedzia na dzialke
Użytkownik "Kris" <kszysztofcWyWaL@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> do
>
> http://www.stihl.pl/isapi/default.asp

Sprzęt za prawie 4 tys proponujesz do jednorazowego uporządkowania

-- Pozdrawiam

Kris

Dlaczego jednorazowego? Odrosty będą. Głowicę do żyłki ma, a że ręczna...
Maszyna na lata. I u sąsiadów zarobi, bo skoro nie stać go na ekipę
usługową, to znaczy nie ma stówy, choć komórę i furę może mieć.

Data: 2009-06-23 08:49:02
Autor: Dy
Narzedzia na dzialke
Sprzęt za prawie 4 tys proponujesz do jednorazowego uporządkowania
działki???
Zastanów się czasem co piszesz,

Kris

Dokladnie chodzi o to tylko, zeby nie zaroslo totalnie. jakies wieksze
porzadki to po ogrodzeniu i postawieniu czegos.

Pozdrawiam
Dy

Data: 2009-06-23 06:27:57
Autor: Panslavista
Narzedzia na dzialke

Użytkownik "Dy" <darek@meritum.com.pl> napisał w wiadomości

Tobie przydałaby się kosa leśna:
http://www.kosy.eu/strona.php?grupa=14
maczeta nr. 21:
http://www.kosy.eu/strona.php?grupa=15
tasak francuski dwustronny:
http://www.kosy.eu/strona.php?grupa=11

Kosisko i osprzęt także z tej wytwórni - szukaj w sklepach GS, albo dzwoń
(mailuj) do wytwórcy.

Data: 2009-06-23 20:15:53
Autor: zil0g
Narzedzia na dzialke
*Kris* wdusil[a] knefle:

| Sprzęt za prawie 4 tys proponujesz do jednorazowego uporządkowania | działki???
| Zastanów się czasem co piszesz,

Slabe, to jest lepsze:

http://42.pl/u/1Gzr

Data: 2009-06-23 00:17:32
Autor: Jackare
Narzedzia na dzialke

[...]

Kosa - taka zwykła na stylisku - odkupiona od kogoś to pare złotych
Piła łańcuchowa elektryczna - nowa w obi ok 200 zł
Ja kosiłem plątanitwy traw zwykłą podkaszarką - daje radę ale trzeba mieć żyłki w zapasie. Do tego szarpanie grabiami.

Data: 2009-06-23 08:50:46
Autor: Dy
Narzedzia na dzialke

[...]

Pila to juz raczej bedzie przyzwoita bo na przyszlosc, ale kosa to
moze dobry pomysl.

Pozdrawiam
Dy

Data: 2009-06-23 14:20:41
Autor: Tomasz Nowicki
Narzedzia na dzialke
Kupujesz kosę spalinową, taką co ma w zestawie i tarczę i głowicę żyłkową,
a następnie jedziesz jak przecinak po chęchach i zostawiasz angielski
trawnik. Trochę się napierdzielisz, upocisz, usyfisz, ale pracę wykonasz
jak trzeba. Największe badyle zetniesz piłą ręczną albo siekierką -
wszystko, co poniżej kilku cm pójdzie tarczą

T.

Data: 2009-06-23 08:52:22
Autor: Dy
Narzedzia na dzialke
On 23 Cze, 14:20, Tomasz Nowicki <tipsybr...@spamhole.com> wrote:
[...]

problem, ze nie chcialem przesadzic z inwestowaniem to tylko zwykla
zalesiona i zachwaszczona dzialka.

Pozdrawiam
Dy

Data: 2009-06-23 20:37:45
Autor: Tomasz Nowicki
Narzedzia na dzialke
Dnia Tue, 23 Jun 2009 08:52:22 -0700 (PDT), Dy napisał(a):

problem, ze nie chcialem przesadzic z inwestowaniem to tylko zwykla
zalesiona i zachwaszczona dzialka.

Ale będziesz ją kosił ze dwa razy w roku, jak nie częściej, więc się powoli
zamortyzuje. Zarośla odrastają zadziwiająco szybko.
Jeśli masz doświadczenie z kosą tradycyjną, to czemu nie - możesz
powalczyć, ale z takimi chaszczami to trzeba być prawdziwym twardzielem.
Tymczasem porządna Stiga, Stihl czy inna Husqvarna to sprzęt optymalny do
tego zastosowania

T.

Data: 2009-06-23 15:37:52
Autor: e2rd / Darek K.
Narzedzia na dzialke
Użytkownik "Tomasz Nowicki" <tipsybrown@spamhole.com> napisał
[...]

Potwierdzam, z wyjątkiem DRZEWEK samosiejek - powyżej 2-3cm srednicy nic nie zrobisz, tylko siekierka/szpadel. I nie zpominaj o osłonie na twarz - okulary nie wchodzą w grę. W 2 dni orżnąłem 23 ary czegoś, co było plantacją porzeczek/sadem/ogrodem po 10 latach absolutnego nietykania. Swoją drogą piekny ekosystem, do dzisiaj widuję pająki, które są pod ochroną a wastwa perzu miejscami osiąga grubośćdo kilkunastu cm. Do dzisiaj bez kosy spalinowej nie podchodzę :)

Kosa bodajże VICTUS 32 albo coś kole tego. Chwilami brakowało mocy przy bardzo gęstej wysokiej i trzcinopodobnej trawie, ale teraz jest już ok.

Pozdr,
e2rd
Darek K.

Data: 2009-06-23 08:54:41
Autor: Dy
Narzedzia na dzialke
[...]

To cos podobnego u mnie sie zapuscilo tylko tych arow ciut wiecej.
Widze jedna, ze bez tej kosy ani rusz.

Pozdrawiam
Dy

Data: 2009-06-24 00:18:29
Autor: uciu
Narzedzia na dzialke
moze masz rolnika w okolicy z traktorem i kosiarką tarczową *jakoś tak* to Ci wykosi za flaszke:-)

--
-- -
pozdrawiam

Data: 2009-06-24 01:02:04
Autor: Dy
Narzedzia na dzialke
moze masz rolnika w okolicy z traktorem i kosiarką tarczową *jakoś tak* to
Ci wykosi za flaszke:-)
pozdrawiam
uciu

Za flaszke to on nawet tylka nie podniesie z kanapy. Rozpuszczone to
doplatami wiec raczej musze liczyc na siebie.

Pozdrawiam
Dy

Data: 2009-06-25 20:11:43
Autor: Czabu
Narzedzia na dzialke

Użytkownik "Dy" <darek@meritum.com.pl> napisał w wiadomości news:08271277-2844-4cc6-aa87-d3877647e9c6r36g2000vbn.googlegroups.com...

Za flaszke to on nawet tylka nie podniesie z kanapy. Rozpuszczone to
doplatami wiec raczej musze liczyc na siebie.

No... Biorą te setki tysięcy dopłat, na każdym podwórku co najmniej mercedes. Sprzęt rolniczy tani jak barszcz, paliwo do ciągników za darmo dostają. U pana z miasta za darmo powinni robić, bo przecież to wszystko z jego pieniędzy. Co to się porobiło...

Pozdrawiam
Czabu

Narzedzia na dzialke