Narzedzie do obslugi WIFI?

Data: 2010-02-06 15:55:23
Autor: DUZY
Narzedzie do obslugi WIFI?
Witajcie,

pytam czy instalowac narzędzie karty sieciowej WLAN?
czy pozostac przy wbudowanym w windowsie xp?
czy wogole to ma jakieś znaczenie?

laptop dell e6400, karta wifi dell 1397

pozdrawiam
D.

Data: 2010-02-06 18:04:37
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Narzedzie do obslugi WIFI?
Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 6 luty (sobota),
znalazłem donos TW *DUZY*,
o treści cytowanej poniżej:

[...]

Ja tam zawsze te programiki wywalam i konfiguruję połączenie przy pomocy
kreatora windowsa. Chyba że sterownik karty jest tak zintegrowany z
programem iż nie można inaczej postąpić.

--
Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

Data: 2010-02-06 18:38:30
Autor: DUZY
Narzedzie do obslugi WIFI?

Ja tam zawsze te programiki wywalam i konfiguruję połączenie przy pomocy
kreatora windowsa. Chyba że sterownik karty jest tak zintegrowany z
programem iż nie można inaczej postąpić.

no ja tez tak robię, mam nawyk nie zamulania systemu...
sprawdzę, czy nie jest zintegrowany ze sterami.

dzięki.

Data: 2010-02-06 21:23:12
Autor: Irokez
Narzedzie do obslugi WIFI?
Użytkownik "DUZY" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hkk9eo$902$1news.onet.pl...

[...]

A ja różnie.
Jak "stacjonarny" laptop przywiązany do jednego AP to systemowe
Jak mobilny to instaluje soft, bo ma profile i automagicznie sie przełacza na daną sieć bez ręcznego majtania w ustawieniach i klepania haseł.

--
Irokez

Narzedzie do obslugi WIFI?