Narzucili tempo!!! 155km/1 dzień!

Data: 2009-07-13 07:44:47
Autor: Mateusz
Narzucili tempo!!! 155km/1 dzień!
155km to ja robię ad hoc jak mi się znudzi. Niedawno zrobiłem 230km - i
miałem ochotę na jeszcze. I żeby nie było - SWB, waga ~25kg.
No, ale jak się jeździ na siodle, a nie fotelu, to i zrobienie 80km może
być porażająco trudne... :>>>>>

Dokładnie... ja się porwałem z brennej na Olomouc w jedną dobę - było
fantastycznie: http://mat84.aplus.pl/roweromania/?page_id=10&nggpage=1
tylko jednak trochę kawy trzeba było wypić na trasie.
Był to poriony pomysł - fakt. Właściwie to dobrze się czułem tego dnia
i chciałem zobaczyć czy osiągnę punkt krytyczny swojej wytrzymałości.
Niestety się nie udało. Z tego co pamiętam to na te 27 godzin jazdy
miałm średniej 23km - więc chyba nie jest ze mną tak źle jeszcze.
sakwa też ważyła swoje, nie powiem ;)

Na dniach wybieram się na długą pętlę: beskidy, Bratyslava, Praha
(albo bardziej na węgry odbiję - totalny spontan ;) ). Jak zwykle
muszę jechać sam i pewnie znowu zdziczeję ;).

Narzucili tempo!!! 155km/1 dzień!