Nas psp jest wielu szaleńców, którzy śmieją si ę z własnych nabazgrolonych dowcipów...

Data: 2009-12-20 10:07:51
Autor: Antenka
Nas psp jest wielu szaleńców, którzy śmieją si ę z własnych nabazgrolonych dowcipów...
Kompletna żenada... : - /  Wiadomo "każdy rzyd swuj towar hwali" i
karzdy świrós tesz :D

Antenka

Data: 2009-12-20 20:22:37
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-20 19:07, Antenka pisze:
Kompletna żenada... : - /  Wiadomo "każdy rzyd swuj towar hwali" i
karzdy świrós tesz :D

Antenka

No niestety, - w ostatnim czasie jakość psp wyraźnie podupadła. Zaczynają królować paściarze bez własnego zdania. Tylko cytaty Michalkiewiczów i innych cymbałów. :-(
Poważnie zaczynam się zastanawiać co ja tu robię..

Data: 2009-12-20 12:59:21
Autor: Antenka
On 20 Gru, 20:22, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

Michalkiewiczów i innych cymbałów. :-(
Poważnie zaczynam się zastanawiać co ja tu robię..

Staś Michalkiewicz to jeden z nielicznych inteligetnych ludzi w tym
kraju. Osobiście uważam go za wielkiego erudytę. Oczywiście, Ty
Jadrysiu nie musisz się z tym zgodzić. ;-) Jego felietony to prawdziwe
majstersztyki. Bardzo mi odpowiada ten styl ;-).

Antenka

Data: 2009-12-20 13:02:18
Autor: Woland
Antenka napisał(a):

Staś Michalkiewicz to jeden z nielicznych inteligetnych ludzi w tym

Przecież jemu już pewnie nie staje....

Data: 2009-12-20 13:34:04
Autor: Antenka
On 20 Gru, 22:02, Woland <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
Antenka napisał(a):

> Staś Michalkiewicz to jeden z nielicznych inteligetnych ludzi w tym

Przecież jemu już pewnie nie staje....

To mówisz, że inteligencja jest odwrotnie proporcjonalna do możliwości
seksualnych faceta? Im głupszy tym bardziej sprawny? Wywód małego
Kazia z przedszkola...czyli tzvy

Antenka

Data: 2009-12-21 15:27:14
Autor: Polok_Prawdziwy
Nas psp jest wielu szaleńców, którzyśmiejąsię z własnych nabazgrolonych dowcipów...
To mówisz, że inteligencja jest odwrotnie proporcjonalna do możliwości
seksualnych faceta? Im głupszy tym bardziej sprawny?

Ato tego niewidać AMTENKO...?

- łoddowna proponujem ci mały spacerek u Poznania zjakimiś atrakcjami
gestronomicno-hutelowymi, cobyś PRAWDZIWEGO CHOPA łokazjem pocuć miała...!

Awis cheba łotym zem ino Zawodowom Skołem Hydrałlikuw pokońcył, specyjalistom
łod wselakiego rur pucowanio i psepychanio jezem i do ymteligentuw siem
niezalicom...

Data: 2009-12-20 22:32:41
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-20 21:59, Antenka pisze:
[...]

Oczywiście że się nie zgadzam.  Od kiedy odeszli Che, Gandhi i Matka Teresa to nie mam już kogoś godnego do naśladowania :-) . Może to trochę zarozumiałość, ale sam dla siebie jestem jedynym autorytetem :-) . Pewnie podoba Ci się też jako mężczyzna? :-(

Data: 2009-12-20 13:36:16
Autor: Antenka
On 20 Gru, 22:32, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

zarozumiałość, ale sam dla siebie jestem jedynym autorytetem :-) .
Pewnie podoba Ci się też jako mężczyzna? :-(

Ależ skąd! Nie lubię blondynów i takiego typu urody! ;-/

Antenka

Data: 2009-12-20 22:40:39
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-20 22:36, Antenka pisze:
[...]

Miło mi to słyszeć, - bardzo miło :-)

Data: 2009-12-21 11:05:02
Autor: Antenka
On 20 Gru, 22:40, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

>>> Antenka

> Ależ skąd! Nie lubię blondynów i takiego typu urody! ;-/

> Antenka

Miło mi to słyszeć, - bardzo miło :-)

Musi być przede wszystkim gentlemenem i brunetem, ewentualnie
szatynem. Blondyni i rudzi wykluczeni! :D

Antenka

Data: 2009-12-22 09:01:17
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-21 20:05, Antenka pisze:
[...]

:-)

A mój ideał kobiety to: niedająca sobie w "kaszę dmuchać" gdy sytuacja tego wymaga, a Dama kiedy trzeba.. No i przede wszystkim włosy koloru blond.. :-)

Data: 2009-12-21 13:37:21
Autor: zbig

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c40bec4d-ef47-488a-bb59-34e6ff342533v30g2000yqm.googlegroups.com...
On 20 Gru, 22:32, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2009-12-20 21:59, Antenka pisze:
Ależ skąd! Nie lubię blondynów i takiego typu urody! ;-/

Co za qurwa faszystowska daltonistka.

Rudy Michalkiewicz to dla niej blondyn!!!!
A Tusk, który całe życie, dopóki troche nie zaczaął siwieć jest blondynem, dla faszystowskiego tłumoka jest ryży

Data: 2009-12-21 18:34:04
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-21 13:37, zbig pisze:
[...]

Chyba zbigu nie zrozumiałeś, - Antenka pisze wyraźnie: " nie lubię blondynów........ i takiego typu urody". Więc twoje obelgi sa zupełnie nie na miejscu.. Powinieneś przeprosić.

Data: 2009-12-22 10:21:05
Autor: Konstanty Wycirowski
Nas psp jest wielu szaleńców, którzy śmiej ą się z własnych nabazgrolonych dowcipów...

"Jadrys" <Che@yahoo.com>

Chyba zbigu nie zrozumiałeś, - Antenka pisze wyraźnie: " nie lubię blondynów........ i takiego typu urody". Więc twoje obelgi sa zupełnie nie na miejscu.. Powinieneś przeprosić.

Nie wystarczy już tego wylizywania? Jeszcze tutaj sesyjkę virtualnego seksu odpierdol z z twoją faszystowską wywłoką. Mało się już skompromitowałeś? Przeprosić? Kurwiszona z brunatnego rynsztoka? Ona honoru nigdy nie miała, a ty zdolność honorową utraciłeś - tarzając się z nią w brunatnym gównie. Takich jak ona i ty to się po mordzie leje, a nie przeprasza. I to w rękawiczce, żeby się brunatną mazią nie upaprać!

Data: 2009-12-21 19:35:40
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hgm55s$pfq$1news.onet.pl...
[...]

Co wspólnego ma Che z Gandim i Matką Teresą?

--
stevep

Data: 2009-12-22 09:04:11
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-21 19:35, cirrus pisze:

[...]

Współczucie dla ludzi biednych..

Data: 2009-12-22 16:51:33
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hgpuhr$77i$2news.onet.pl...
[...]

Z tego współczucia często mordował?

--
stevep

Data: 2009-12-22 19:23:00
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-22 16:51, cirrus pisze:
[...]

Stefan, Che nie mordował nawet kapitalistów.

Data: 2009-12-23 15:43:29
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hgr2qg$fki$1news.onet.pl...
[...]

Kapitalistów nie bo się bał, tylko tych, których rzekomo miał uszczęśliwić.

--
stevep

Data: 2009-12-21 14:33:59
Autor: uv0
Nas psp jest wielu szaleńców, którzy śmieją się z własnych nabazgrolonych dowcipów...
ja to bym pomyslal ,ze pan płacze wiec chcialbym jakos pocieszyc

wesolych swiat i do siego roku

Data: 2009-12-21 14:43:16
Autor:
Nas psp jest wielu szaleńców, którzy śmieją się z własnych nabazgrolonych dowcipów...
 eksjuzmi to pani

Data: 2009-12-21 16:01:02
Autor: Polok_Prawdziwy
Nas psp jest wielu szaleńców, którzyśmiejąsię z własnych nabazgrolonych dowcipów...
 eksjuzmi to pani

Chmmm...., tego pewne być niemozemy...!!!

- coprowdem godo, ze cycory wielgachne mo i sparkem tes niezasuchom, ale wisto
napewno psy dzisiejsej technice...?

Pewne jest jedno, zejak bym jom molestować pocynoł, tobym wpirw wymacać
pozondnie musioł...

Data: 2009-12-21 20:21:14
Autor: MH
Nas psp jest wielu szaleńców, którzyśmiejąsię z własnych nabazgrolonych dowcipów...
Tobie tylko jedno w głowie ... Określenie "dowcipny" odbierasz jako endovaginalny.

MH

--

Nas psp jest wielu szaleńców, którzy śmieją si ę z własnych nabazgrolonych dowcipów...