Nasi Żydzi mówią NIE Polakom w Sejmie!

Data: 2010-02-11 20:26:59
Autor: boukun
Nasi Żydzi mówią NIE Polakom w Sejmie!
Nasi Żydzi z Sejmu uchwalili zmianę Konstytucji, w której łamiąc prawa człowieka wprowadzono zakaz kandydowania do Sejmu i Senatu osobom skazanym na więzienie z oskarżenia publicznego. Teraz zmieniana jest właśnie przez naszych reprezentacyjnych Żydów ustawa, która także będzie zakazywać kandydowania osobom skazanym z oskarżenia publicznego. Na dniach można się spodziewać, że wejdzie ona w życie, albowiem i Żydzi z PO i z PiS i SLD tak sobie to wymyślili. Jak wiadomo, najczęściej się ostatnio prześladuje z powodów politycznych Polaków, za tzw. "antysemityzm" i ściga ich z oskażenia publicznego z tzw. żydowskich artukułów 256 i 257 kk. Ja to właśnie przerabiam obecnie, a także toczy się ostatnio wiele sfingowanych procesów przeciwko polskim narodowcom, jak Leszkowi Bublowi, Grzegorzowi Wysokowi i wielu, wielu innym...

Jest rzeczą oczywistą i niepodlegającą dyskusji, że zarówno zmiana Konstytucji w tej kwestii, jak i wprowadzana ustawa represjonująca osoby skazane z oskarżenia publicznego łamią podstawowe prawa człowieka, w tym Europejską Konwencję Praw Człowieka.

W świetle powyższego nie dziwi nas, że został dzisiaj także skazany Polak Andrzej Lepper i Stanisław Łyżwiński, przez dyspozycyjny sąd, który utajnił uzasadnienie swojego wyroku. Nie mam wątpliwości, że zarówno Andrzej Lepper jak i Stanisław Łyżwiński padli ofiarami spisku i politycznych represji, gdzie gazeta dla Żydów stanowiła punkt wyjściowy i że są oni niewinni, stawianych im publicznie zarzutów. Są oni tak samo jak ja i wielu narodowców ofiarami represji politycznych, poddani przez rządzącą nami mniejszość, by wykluczyć ostatecznie z Knesejmu niewygodnych im Polaków.

boukun

Data: 2010-02-11 11:32:18
Autor: Woland
Nasi Żydzi mówią NIE Polakom w Sejmie!
boukun napisał(a):

ostatnio wiele sfingowanych proces�w przeciwko polskim narodowcom, jak Leszkowi
Bublowi, Grzegorzowi Wysokowi i wielu, wielu innym...

Narodowcy powinni się cieszyć, że jeszcze ich nie gazują... Rusko-
postkomuszy parasol ochronny kiedyś oklapnie, a wtedy może się z nimi
stać to samo, co oni postulują zrobić z Żydami...

Data: 2010-02-11 20:36:10
Autor: boukun

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:4f875e79-5bf0-4543-946d-8cf6ed928dafg28g2000yqh.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
A co postulują zrobić z Żydami? Bo z tego co wiem, chcą uwolnić się i Polskę od bata żydowskiego...

boukun

Data: 2010-02-12 16:06:25
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hl1lvb$e09$1mx1.internetia.pl...
[...]

Podaj stronę, na której są te zmiany konstytucji, które uchwalili wasi Żydzi.

--
stevep

Data: 2010-02-13 00:48:41
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hl3nv6$824$1news.vectranet.pl...
[...]

http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/316424,osoby_skazane_za_przestepstwa_nie_beda_mogly_kandydowac_do_parlamentu.html
http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/333315,zmiana_w_konstytucji_skazani_nie_beda_mogli_kandydowac_do_parlamentu.html
http://konstytucja.wieszjak.pl/omowienie-konstytucji/212031,Skazani-nie-moga-kandydowac-do-Parlamentu.html
boukun

Data: 2010-02-13 09:21:55
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hl4pj5$t5t$1mx1.internetia.pl...
[...]

To już to wasi Żydzi uchwalili?

--
stevep

Data: 2010-02-14 01:52:36
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hl5kkm$pb6$1news.vectranet.pl...
[...]

Zmiany w konstytucji tak, ponoć weszły w życie 21 października 2009 roku.
Cytat z tamże:
Kolejna nowelizacja

Senat w dniu 20 lipca 2009 roku przyjął kolejną nowelizację Konstytucji zgodnie z którą osoba skazana nie będzie mogła kandydować do Parlamentu RP. Nowela ta weszła w życie 21 października 2009 roku.
Za wprowadzeniem zmian do ustawy zasadniczej opowiedziało się 61 senatorów, 3 było przeciw, 16 się wstrzymało. W głosowaniu wzięło udział 80 senatorów.

boukun

Nasi Żydzi mówią NIE Polakom w Sejmie!