Nasi drodzy g贸rnicy zn贸w b臋d膮 protesto ;-)]

Data: 2020-02-05 13:58:09
Autor: A. Filip
Nasi drodzy g贸rnicy zn贸w b臋d膮 protesto ;-)]
Nasi drodzy g髍nicy niech 縴j! ;-)

https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-gornicy-zapowiadaja-manifestacje-w-warszawie,nId,4309553
G髍nicy zapowiadaj manifestacj w Warszawie

17 lutego w kopalniach i zak砤dach Polskiej Grupy G髍niczej odb阣zie
si dwugodzinny strajk ostrzegawczy, a ponad tydzie p蠹niej -
referendum strajkowe - zdecydowali zwi眤kowcy z tej najwi阫szej
g髍niczej sp蟪ki. Na 28 lutego zaplanowano g髍nicz manifestacj w
Warszawie.

[...] Zwi眤kowcy domagaj si 12-procentowej podwy縦i wynagrodze w tym
roku oraz korzystniejszych od proponowanych przez zarz眃 zasad wyp砤ty
nagrody rocznej (tzw. czternastej pensji) za ubieg硑 rok. Sprzeciwiaj
si te - jak m體i - planom "cichej likwidacji kopal" i 勘daj
rozwi眤ania problemu wysokich zwa丑w niesprzedanego w阦la. Wskazuj,
i jest to efektem importu z Rosji oraz nieodbierania
zakontraktowanego surowca przez energetyk. [...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-05 05:06:00
Autor: Bruno Brunowski
Nasi drodzy g贸rnicy zn贸w b臋d膮 protestowa膰 w Warszawie [PiS jest Z艁Y! ;-)]
W dniu 秗oda, 5 lutego 2020 13:58:11 UTC+1 u縴tkownik A. Filip napisa:
> [...]

> i jest to efektem importu z Rosji oraz nieodbierania
> zakontraktowanego surowca przez energetyk. [...]

G髍nicy ju s przekwalifikowani do kategorii "anarchi禼i i wichrzyciele", czy jeszcze czekaj na zmian statusu?

A jeszcze par dni temu by硂 tak pi阫nie i s眃y mieli z Adrianem naprawia: https://fakty.tvn24.pl/fakty-po-poludniu,96/andrzej-duda-w-katowicach-poprosil-gornikow-o-wsparcie,1001193.html

--
Bruno

Data: 2020-02-05 14:12:39
Autor: u2
W dniu 05.02.2020 o14:06, Bruno Brunowski pisze:
[...]

縴dki si pieni, pi阫ny dzie:))))))))))))

Data: 2020-02-05 14:38:23
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Mnie ciekawi co wymy秎i Borys PO-Budka by stan辨 za tymi protestami
b阣眂 r體nocze秐ie za UE w kwestii redukcji emisji CO2 czyli tak縠
odchodzeniem od w阦la. Ja g酬boko wierze 縠 co tam "wymy秎i",
縠 wymy秎i co przekonuj眂ego nie tylko przekonanych jako nie wierz ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-06 09:11:23
Autor: Runt
W dniu 2020-02-05 o14:38, A. Filip pisze:

[...]

Na jego miejscu nie robi砨ym nic tylko przygl眃a si i czeka.

--
Runt

"Do polityki nie idzie si dla pieni阣zy!" - (c) J.Kaczy駍ki

Data: 2020-02-06 12:00:37
Autor: A. Filip
Runt <Runt@anakumena.org> pisze:
[...]

Mo縠 si z硂秎iwie dopytywa czy wyborcy PiS (g髍nicy) mog liczy na
dotrzymanie obietnic PiS (co do polskich kopal/g髍nictwa)  i wymienia
te obietnice *zawsze* z gotowo禼i do podania konkretnych cytat體
(z datami wypowiedzi) "s硂wo w s硂wo".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-06 05:21:27
Autor: Bruno Brunowski
Nasi drodzy g贸rnicy zn贸w b臋d膮 protestowa膰 w Warszawie [PiS jest Z艁Y! ;-)]
W dniu czwartek, 6 lutego 2020 12:00:39 UTC+1 u縴tkownik A. Filip napisa:

A po co, g髍nicy sami si rozleklamuj.

--
Bruno

Data: 2020-02-06 13:05:29
Autor: Runt
W dniu 2020-02-06 o12:00, A. Filip pisze:
[...]

Czyli je秎i kto komu co ewentualnie nikt nikomu nic to po co komu na co, tak?

Przyp..sz si do B.B.
Przyczep si do kogo z PiS jak taki z ciebie bohater.

Data: 2020-02-06 06:38:52
Autor: Jacek Bialy
Nasi drodzy g贸rnicy zn贸w b臋d膮 protestowa膰 w Warszawie [PiS jest Z艁Y! filip nie ;-)]
    -- - Czyli je秎i kto komu co ewentualnie nikt nikomu nic to po co komu na燾o, tak?

Jak zwykle macie racj towarzyszu Runt.

_kolektyw

Data: 2020-02-07 07:27:46
Autor: Runt
W dniu 2020-02-06 o15:38, pajac Jacek Bialy pisze:
     -- - Czyli je秎i kto komu co ewentualnie nikt nikomu nic to po co komu na燾o, tak?
Jak zwykle macie racj towarzyszu Runt.

Kompleksik ma砮go cz硂nka,co? ;-))

Data: 2020-02-07 02:28:58
Autor: Jacek Bialy
Nasi drodzy g贸rnicy zn贸w b臋d膮 protestowa膰 w Warszawie [PiS jest Z艁Y! filip nie ;-)]
-- - Czyli je秎i kto komu co ewentualnie nikt nikomu nic to po co komu na燾o, tak?
Jak zwykle macie racj towarzyszu Runt.

   -- - Kompleksik ma砮go cz硂nka,co?

Zg硂禼ie si do lekarza towarzyszu Runt, a wszystkiego si dowiecie.

_kolektyw

Data: 2020-02-08 08:13:05
Autor: Runt
W dniu 2020-02-07 o11:28, pajac Jacek Bialy pisze:
[...]
Wam pom骻 towarzyszu Ka砮cki?

Data: 2020-02-08 08:20:00
Autor: A. Filip
[...]

C罂 za brak wiary w NFZ! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-05 14:34:06
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

G髍nicy ju s przekwalifikowani do kategorii "anarchi禼i i
wichrzyciele", czy jeszcze czekaj na zmian statusu?

Tak za nic (nowego)?  To by to by硂 niezgodne z fundamentaln filozofi
kapitalizmu! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-05 14:14:05
Autor: Runt
Nasi drodzy g贸rnicy zn贸w b臋d膮 prot estowa膰 w Warszawie [PiS jest Z艁Y! ;-)]
W dniu 2020-02-05 o13:58, A. Filip pisze:
Nasi drodzy g髍nicy niech 縴j! ;-)

PiS musi wytrzyma wybryki do硂wych do wybor體 prezydenckich.
Do tego czasu b阣zie DOBRY! ;-)