Nasi okupanci

Data: 2010-05-10 20:29:22
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Nasi okupanci
To nie jest moja oryginalna opinia, ale muszę przyznać że najzupełniej słuszna:

Żyjemy pod perfidną okupacją. Okupantem jest klasa polityczna - WSZYSKIE PARTIE będące obecnie a i wcześniej u władzy. Pod pozorem troski o nasze dobro rabują nas niemiłosiernie, i w dodatku... utrudniają nam pracę i zarobkowanie.
Dowodów jest mnóstwo - najbardziej widoczny to niesłychanie wysoka i absolutnie bezpodstawna akcyza pobierana w energii (benzyna i prąd) i używkach (alkohol, papierosy).
To co nam zrabowano idzie na wiele najzupełniej zbędnych nam rzeczy. Jaskrawe są np wysokie pensję polityków i ich protegowanych w róznych państwowych spółkach i radach nadzorczych. W dodatku zatrudnia się aż ponad 300 tysięcy urzędników, którzy w pracy i zarabianiu nam raczej przeszkadzają niż pomagają.

To tylko zarys rzeczywistości - naświetlenie dokładniejsze pozostawiam innym.

Karol Marx chyba by wyróżnił dzisiaj dwie klasy:
- polityków jako klasę wyzyskiwaczy
- resztę jako klasę wyzyskiwanych.

Data: 2010-05-10 20:39:55
Autor: Piotr
Nasi okupanci
Dnia Mon, 10 May 2010 20:29:22 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
napisał(a):

[...]

To jest jakaś lewacka bzdura. Lewacko-anarchistyczna, która myli
złodziejstwo i partyjny nepotyzm, z państwowością.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-10 20:44:35
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Nasi okupanci
napisał(a):

> [...]
To jest jakaś lewacka bzdura. Lewacko-anarchistyczna, która myli
złodziejstwo i partyjny nepotyzm, z państwowością.
Jakie złodziejstwo? Jaki nepotyzm?
Przecież wszystko to się dzieje ZGODNIE z uchwalonymi prawami!
Zatem jeśli coś jest złodziejskie to ten ustrój i te prawa
(nadużycia oczywiście są a;e to margines).

Data: 2010-05-10 20:54:05
Autor: Piotr
Nasi okupanci
Dnia Mon, 10 May 2010 20:44:35 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
napisał(a):

[...]

No to zlikwiduj państwo i nie marudź.
Piotr

Data: 2010-05-10 21:01:18
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Nasi okupanci
napisał(a):

> [...]
> Zatem jeśli coś jest złodziejskie to ten ustrój i te prawa
> (nadużycia oczywiście są a;e to margines).

Trzymam cię za słowo.
Jeśli aż tak złodziejskie państwo-okupant ci odpowiada,
to więcej na tej grupie nie psiocz na polityków i ich pomysły.

Data: 2010-05-10 21:09:28
Autor: Piotr
Nasi okupanci
Dnia Mon, 10 May 2010 21:01:18 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
napisał(a):

[...]

?
A to co znowu?
Cytacik, który podałeś można porównać do zgrabnego kalamburka.
Dobrze brzmi, można się pośmiać, ale jest bezużyteczny. Wszyscy wiemy, że
politycy, urzędnicy, struktury państwa, są jakimś złem. Ale złem
koniecznym.
Masz lepszy pomysł, to go daj.
Piotr

Data: 2010-05-10 21:16:43
Autor: jadrys
Nasi okupanci
W dniu 2010-05-10 21:09, Piotr pisze:

?
[...]

Przede wszystkim umiar Piotrze. - Rząd i jego protegowani nie muszą się pławić w luksusie za pieniądze podatnika.

Data: 2010-05-10 21:17:37
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Nasi okupanci
napisał(a):

> [...]
Dobrze brzmi, można się pośmiać, ale jest bezużyteczny. Wszyscy wiemy, że
politycy, urzędnicy, struktury państwa, są jakimś złem. Ale złem
Ręce mi opadają.
Czy ja napisałem że chcę aby w ogóle zlikwidować państwo?
Ale między państwem a państwem bywają róznice olbrzymie.
Porównaj Rosję za Mikołaja II np z Sowietami.
Ale po co aż z Sowietami - wystarczy ze współczesną Polską.
P.S.
A to czym zacząłem ten wątek jest nie lewactwem lecz bardziej prawactwem.

Data: 2010-05-10 21:13:14
Autor: jadrys
Nasi okupanci
W dniu 2010-05-10 20:29, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Taki tekst od ciebie?? Oczom nie wierzę, - jakieś nagłe olśnienie cię naszło?  Przecież o tym ja piszę na psp już gdzieś tak od roku, a ty zawsze to krytykowałeś.

Data: 2010-05-10 21:29:26
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Nasi okupanci
> [...]

Taki tekst od ciebie?? Oczom nie wierzę, - jakieś nagłe olśnienie cię naszło?  Przecież o tym ja piszę na psp już gdzieś tak od roku, a ty zawsze to krytykowałeś.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

NIE - ty pisałeś o wyzyskiwaczach-kapitalstach.
A ja piszę o wszelkich wyzyskiwaczach używających dla swojej korzyści instytucji państwa. Takimi wyzyskiwaczami byli i są zwłaszcza partie komunistyczne w opanowanych przez nich krajach. No ale ty twierdzisz że to nie był  prawdziwy komunizm.
Jeśli przez prawdziwy komunizm rozumiesz brak wyzysku własnych obywateli przez państwo (klasę nim rządzącą - polityczną bądź inną), to przeciw tak rozumianemu komunizmowi nic nie mam.
Oczywiście prócz braku wyzysku niezbędny jest pewien zakres różnych wolności.

Data: 2010-05-11 08:05:37
Autor: jadrys
Nasi okupanci
W dniu 2010-05-10 21:29, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Oczywiście, właśnie o taki komunizm mi chodzi. Ja o niczym innym nigdy nie pisałem. Precz z przywilejami dla wybranych, precz z rozdawnictwem państwowych pieniędzy według własnego widzimisię. Wszystkie ważne decyzje dla kraju konsultować ze społeczeństwem itd. Taki mi się marzy komunizm.

Data: 2010-05-12 10:44:22
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Nasi okupanci

> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Nie nazywaj więc tego komunizmem, bo mieszasz sobie i innym.
Nie nazywaj tego także prawdziwym komunizmem, bo mieszasz sobie i innym.
Podejrzewam że i przez kapitalizm rozumiesz coś innego niż trzeba.
K.S.
Najlepiej sformułuj konkretne zasady ustroju w którym chciałbyś żyć.
Konkretne. I daj sobie spokój z tym Linuxem.

Data: 2010-05-12 18:50:29
Autor: jadrys
Nasi okupanci
W dniu 2010-05-12 10:44, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

[...]

Ależ ja mówię o komunizmie.. Właśnie o czymś takim jak brak wyzysku, równy dostęp do dóbr dla wszystkich, brak warstw uprzywilejowanych itd. - pisał o tym Marks, walczył o to Guevara. - To Tobie zdrowo namieszała kapitalistyczna propaganda w głowie że widzisz coś złego w prawdziwym komunizmie.

A co do Linuksa, to chyba masz rację - to KDE-4 to bardzo chybiony pomysł.

Data: 2010-05-13 09:19:48
Autor: cirrus
Nasi okupanci
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hsem94$obu$1news.onet.pl...
[...]

I widziałeś gdzieś taki komunizm?

--
stevep

Data: 2010-05-11 15:23:19
Autor: Polok_Prawdziwy
Nasi okupanci
[...]

Chmmmm...,
- wycyckujom syćkie, ztym siem godzem, ino... - bez pańctwa siem niedo...!

I cheba lepij to strowić, jeśli SYćKIE kradnom ("komuna"), niźli WYBRANE
(kapitulizm)...

Data: 2010-05-11 08:16:31
Autor: Polok_Prawdziwy
Nasi okupanci
Karol Marx chyba by wyróżnił dzisiaj dwie klasy:
- polityków jako klasę wyzyskiwaczy
- resztę jako klasę wyzyskiwanych.

Jus downo to beblołem - POLOTYKIERY to wspułcesno forma PONUW, znacysiem
ERYSTOKRATUW...

Data: 2010-05-11 11:20:24
Autor: kochamspamWYTNIJTO
No wreszcie Baco
> [...]
> - polityków jako klasę wyzyskiwaczy
> - resztę jako klasę wyzyskiwanych.

Jus downo to beblołem - POLOTYKIERY to wspułcesno forma PONUW, znacysiem

Nareszcie wypowiedziałeś się normalnie.
Nie świńtusz więcej i naucz się wreszcie prawdziwej góralszczyzny
(którą ze sporą przyjemnością poczytam).

--

Nasi okupanci