Nasi okupanci

Data: 2010-05-10 20:39:55
Autor: Piotr
Nasi okupanci
Dnia Mon, 10 May 2010 20:29:22 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
napisał(a):

To nie jest moja oryginalna opinia, ale muszę przyznać że najzupełniej słuszna:

Żyjemy pod perfidną okupacją. Okupantem jest klasa polityczna - WSZYSKIE PARTIE będące obecnie a i wcześniej u władzy. Pod pozorem troski o nasze dobro rabują nas niemiłosiernie, i w dodatku... utrudniają nam pracę i zarobkowanie.
Dowodów jest mnóstwo - najbardziej widoczny to niesłychanie wysoka i absolutnie bezpodstawna akcyza pobierana w energii (benzyna i prąd) i używkach (alkohol, papierosy).
To co nam zrabowano idzie na wiele najzupełniej zbędnych nam rzeczy. Jaskrawe są np wysokie pensję polityków i ich protegowanych w róznych państwowych spółkach i radach nadzorczych. W dodatku zatrudnia się aż ponad 300 tysięcy urzędników, którzy w pracy i zarabianiu nam raczej przeszkadzają niż pomagają.

To tylko zarys rzeczywistości - naświetlenie dokładniejsze pozostawiam innym.

To jest jakaś lewacka bzdura. Lewacko-anarchistyczna, która myli
złodziejstwo i partyjny nepotyzm, z państwowością.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-10 20:44:35
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Nasi okupanci
napisał(a):

> [...]
To jest jakaś lewacka bzdura. Lewacko-anarchistyczna, która myli
złodziejstwo i partyjny nepotyzm, z państwowością.
Jakie złodziejstwo? Jaki nepotyzm?
Przecież wszystko to się dzieje ZGODNIE z uchwalonymi prawami!
Zatem jeśli coś jest złodziejskie to ten ustrój i te prawa
(nadużycia oczywiście są a;e to margines).

Data: 2010-05-10 20:54:05
Autor: Piotr
Nasi okupanci
Dnia Mon, 10 May 2010 20:44:35 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
napisał(a):

[...]

No to zlikwiduj państwo i nie marudź.
Piotr

Data: 2010-05-10 21:01:18
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Nasi okupanci
napisał(a):

> [...]
> Zatem jeśli coś jest złodziejskie to ten ustrój i te prawa
> (nadużycia oczywiście są a;e to margines).

Trzymam cię za słowo.
Jeśli aż tak złodziejskie państwo-okupant ci odpowiada,
to więcej na tej grupie nie psiocz na polityków i ich pomysły.

Data: 2010-05-10 21:09:28
Autor: Piotr
Nasi okupanci
Dnia Mon, 10 May 2010 21:01:18 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
napisał(a):

[...]

?
A to co znowu?
Cytacik, który podałeś można porównać do zgrabnego kalamburka.
Dobrze brzmi, można się pośmiać, ale jest bezużyteczny. Wszyscy wiemy, że
politycy, urzędnicy, struktury państwa, są jakimś złem. Ale złem
koniecznym.
Masz lepszy pomysł, to go daj.
Piotr

Data: 2010-05-10 21:16:43
Autor: jadrys
Nasi okupanci
W dniu 2010-05-10 21:09, Piotr pisze:

?
[...]

Przede wszystkim umiar Piotrze. - Rząd i jego protegowani nie muszą się pławić w luksusie za pieniądze podatnika.

Data: 2010-05-10 21:17:37
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Nasi okupanci
napisał(a):

> [...]
Dobrze brzmi, można się pośmiać, ale jest bezużyteczny. Wszyscy wiemy, że
politycy, urzędnicy, struktury państwa, są jakimś złem. Ale złem
Ręce mi opadają.
Czy ja napisałem że chcę aby w ogóle zlikwidować państwo?
Ale między państwem a państwem bywają róznice olbrzymie.
Porównaj Rosję za Mikołaja II np z Sowietami.
Ale po co aż z Sowietami - wystarczy ze współczesną Polską.
P.S.
A to czym zacząłem ten wątek jest nie lewactwem lecz bardziej prawactwem.

--

Nasi okupanci