Nasi okupanci

Data: 2010-05-10 21:13:14
Autor: jadrys
Nasi okupanci
W dniu 2010-05-10 20:29, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
To nie jest moja oryginalna opinia, ale muszę przyznać że najzupełniej słuszna:

Żyjemy pod perfidną okupacją. Okupantem jest klasa polityczna - WSZYSKIE PARTIE
będące obecnie a i wcześniej u władzy. Pod pozorem troski o nasze dobro rabują
nas niemiłosiernie, i w dodatku... utrudniają nam pracę i zarobkowanie.
Dowodów jest mnóstwo - najbardziej widoczny to niesłychanie wysoka i absolutnie
bezpodstawna akcyza pobierana w energii (benzyna i prąd) i używkach (alkohol,
papierosy).
To co nam zrabowano idzie na wiele najzupełniej zbędnych nam rzeczy. Jaskrawe
są np wysokie pensję polityków i ich protegowanych w róznych państwowych
spółkach i radach nadzorczych. W dodatku zatrudnia się aż ponad 300 tysięcy
urzędników, którzy w pracy i zarabianiu nam raczej przeszkadzają niż pomagają.

To tylko zarys rzeczywistości - naświetlenie dokładniejsze pozostawiam innym.

Karol Marx chyba by wyróżnił dzisiaj dwie klasy:
- polityków jako klasę wyzyskiwaczy
- resztę jako klasę wyzyskiwanych.

Taki tekst od ciebie?? Oczom nie wierzę, - jakieś nagłe olśnienie cię naszło?  Przecież o tym ja piszę na psp już gdzieś tak od roku, a ty zawsze to krytykowałeś.

Data: 2010-05-10 21:29:26
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Nasi okupanci
> [...]

Taki tekst od ciebie?? Oczom nie wierzę, - jakieś nagłe olśnienie cię naszło?  Przecież o tym ja piszę na psp już gdzieś tak od roku, a ty zawsze to krytykowałeś.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

NIE - ty pisałeś o wyzyskiwaczach-kapitalstach.
A ja piszę o wszelkich wyzyskiwaczach używających dla swojej korzyści instytucji państwa. Takimi wyzyskiwaczami byli i są zwłaszcza partie komunistyczne w opanowanych przez nich krajach. No ale ty twierdzisz że to nie był  prawdziwy komunizm.
Jeśli przez prawdziwy komunizm rozumiesz brak wyzysku własnych obywateli przez państwo (klasę nim rządzącą - polityczną bądź inną), to przeciw tak rozumianemu komunizmowi nic nie mam.
Oczywiście prócz braku wyzysku niezbędny jest pewien zakres różnych wolności.

Data: 2010-05-11 08:05:37
Autor: jadrys
Nasi okupanci
W dniu 2010-05-10 21:29, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Oczywiście, właśnie o taki komunizm mi chodzi. Ja o niczym innym nigdy nie pisałem. Precz z przywilejami dla wybranych, precz z rozdawnictwem państwowych pieniędzy według własnego widzimisię. Wszystkie ważne decyzje dla kraju konsultować ze społeczeństwem itd. Taki mi się marzy komunizm.

Data: 2010-05-12 10:44:22
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Nasi okupanci

> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Nie nazywaj więc tego komunizmem, bo mieszasz sobie i innym.
Nie nazywaj tego także prawdziwym komunizmem, bo mieszasz sobie i innym.
Podejrzewam że i przez kapitalizm rozumiesz coś innego niż trzeba.
K.S.
Najlepiej sformułuj konkretne zasady ustroju w którym chciałbyś żyć.
Konkretne. I daj sobie spokój z tym Linuxem.

Data: 2010-05-12 18:50:29
Autor: jadrys
Nasi okupanci
W dniu 2010-05-12 10:44, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

[...]

Ależ ja mówię o komunizmie.. Właśnie o czymś takim jak brak wyzysku, równy dostęp do dóbr dla wszystkich, brak warstw uprzywilejowanych itd. - pisał o tym Marks, walczył o to Guevara. - To Tobie zdrowo namieszała kapitalistyczna propaganda w głowie że widzisz coś złego w prawdziwym komunizmie.

A co do Linuksa, to chyba masz rację - to KDE-4 to bardzo chybiony pomysł.

Data: 2010-05-13 09:19:48
Autor: cirrus
Nasi okupanci
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hsem94$obu$1news.onet.pl...
[...]

I widziałeś gdzieś taki komunizm?

--
stevep

Data: 2010-05-11 15:23:19
Autor: Polok_Prawdziwy
Nasi okupanci
[...]

Chmmmm...,
- wycyckujom syćkie, ztym siem godzem, ino... - bez pańctwa siem niedo...!

I cheba lepij to strowić, jeśli SYćKIE kradnom ("komuna"), niźli WYBRANE
(kapitulizm)...

--

Nasi okupanci