Nasi pos³owie znowu przeszar¿owali

Data: 2018-06-10 09:39:50
Autor: Akarm
Nasi pos³owie znowu przeszar¿owali
W dniu 2018-06-09 o 19:36, Janusz pisze:
Z nowymi przepisami zakazuj±cymi wjazdu do centr miast,
co zrobili?

Ale o co chodzi, z jakimi przepisami zrobili?
Gdzie masz te przepisy zakazuj±ce wjazdu?

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-06-10 16:05:56
Autor: Janusz

W dniu 2018-06-10 o 09:39, Akarm pisze:

> Ale o co chodzi, z jakimi przepisami zrobili?
"Sejm zaaprobowa³ mo¿liwo¶æ tworzenia w polskich miastach stref wolnych od samochodów spalinowych."
"Pos³owie poparli nowelizacjê ustawy o biokomponentach i biopaliwach ciek³ych, która wprowadza mo¿liwo¶æ tworzenia przez samorz±dy stref czystego transportu. Zgodnie z procedowanym prawem do takich stref bezkarnie mogliby wje¿d¿aæ jedynie kierowcy samochodów o napêdzie elektrycznym lub wodorowym.

Pozostali zmotoryzowani mogliby siê w nich poruszaæ wy³±cznie po uiszczeniu op³aty, wynosz±cej 2,5 z³ za godzinê. Strefy mia³yby byæ p³atne w dni powszednie od godz. 9 do 17. Co wa¿ne, op³aty za wjazd bêd± stanowiæ dochód gmin, "

> Gdzie masz te przepisy zakazuj±ce wjazdu?
Spokojnie, jak ju¿ sejm o tym my¶li to reszta to pestka,
bêd± szybciej ni¿ my¶lisz.
Miasta na to chêtnie pójd± bo odkorkuj± trochê centrum poza tym trochê
grosza do kasy wpadnie.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-06-10 17:13:08
Autor: Akarm
W dniu 2018-06-10 o 16:05, Janusz pisze:

 > Ale o co chodzi, z jakimi przepisami zrobili?

[...]

> [...]
bêd± szybciej ni¿ my¶lisz.
Miasta na to chêtnie pójd± bo odkorkuj± trochê centrum poza tym trochê

Ponawiam pytanie:
Gdzie masz te przepisy o których poinformowa³e¶ - te nowe przepisy zakazuj±ce wjazdu do centrów miast? No bo chyba nie jeste¶ kretynem informuj±cym o zakazach, których nie ma, prawda?

Data: 2018-06-10 18:27:31
Autor: Janusz
W dniu 2018-06-10 o 17:13, Akarm pisze:
> [...]

Gdzie masz te przepisy o których poinformowa³e¶ - te nowe przepisy zakazuj±ce wjazdu do centrów miast? No bo chyba nie jeste¶ kretynem informuj±cym o zakazach, których nie ma, prawda?

Sam jeste¶ kretyn, czytaj co Ci sejm przygotowuje, mam Ci jeszcze
raz wkleiæ?
"Sejm zaaprobowa³ mo¿liwo¶æ tworzenia w polskich miastach stref wolnych od samochodów spalinowych"

sejm zaaprobowa³ czyli dopu¶ci³, jeszcze senat i prezio i masz gotowe pole do popisu dla miast.

Czego nie rozumiesz?

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-06-10 19:11:49
Autor: Akarm
W dniu 2018-06-10 o 18:27, Janusz pisze:
W dniu 2018-06-10 o 17:13, Akarm pisze:
W dniu 2018-06-10 o 16:05, Janusz pisze:

 > Ale o co chodzi, z jakimi przepisami zrobili?

[...]

 > Gdzie masz te przepisy zakazuj±ce wjazdu?

Wszystkie centra miast zapchane samochodami. Czy¿by policjanci nie pilnowali przestrzegania tych zakazów?
Nie rozumiem, gdzie s± te zakazy wjazdu do centrów miast. Poka¿ mi zakazy wjazdu, o których nas informujesz. Albowiem na pewno nie jeste¶ kretynem, który informuje o nieistniej±cych zakazach wjazdu.

Data: 2018-06-11 08:36:06
Autor: Janusz
W dniu 2018-06-10 o 19:11, Akarm pisze:
> [...]

Nie rozumiem, gdzie s± te zakazy wjazdu do centrów miast. Poka¿ mi zakazy wjazdu, o których nas informujesz. Albowiem na pewno nie jeste¶ kretynem, który informuje o nieistniej±cych zakazach wjazdu.

Sam jeste¶ kretyn. PLONK.

Data: 2018-06-12 14:42:08
Autor: Zenek Kapelinder
Nasi pos³owie znowu przeszar¿owali
Przy okazji zakorkuja wszystkie ulice w okolicach, te na ktorych zakaz nie bedzie obowiazywal. Poza tym bedzie zajebiscie jak ludzie po 19 beda wjezdzali na zimnych silnikach zeby samochody na noc zaparkowac.

Nasi pos³owie znowu przeszar¿owali