Nasi szachchiści znowu dostali mata

Data: 2010-04-10 14:03:38
Autor: necr0c0w
Nasi szachchiści znowu dostali mata
Czy ktoś ma pomysł jak spowodować aby zgromadzić w jednym miejscu niemal
wszystkich niewygodnych sobie polityków danego kraju? Czy teraz lepiej
zrozumiałe jest zaproszenie przez Putina samego tylko Tuska na uroczystości w
lesie katyńskim?
A na dodatek nie kazano nam długo czekać na znalezienie winnych. Zawiniła otóż-
tak, zgadliście- zawiniła, jak zwykle, kancelaria Prezydenta. Jutro poczytacie
sobie o tym w gazetach, na sieci już dziś.
J-23

Data: 2010-04-10 14:13:23
Autor: gofi
W dniu 10.04.2010 14:03, necr0c0w@gazeta.pl pisze:
[...]

A co mają powiedzieć, mają od razu mówić że zawiniło platformerskie krwiożercze dążenie do władzy?. Może łagodniej, że ekipa PO niechcący zapomniała zabrać bomby z pokładu po tym jak ostatnio użytkowali samolot. Zostawili to naszym kreatywnym służbom specjalnym, może się połapią jak im nasza władza pozwoli. A po za tym co by powiedzieli to i tak u nas zarzucą im kłamstwo, możne dlatego wolą się nie wypowiadać.

Data: 2010-04-10 14:18:05
Autor: boukun

Użytkownik <necr0c0w@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3461.0000155e.4bc0691anewsgate.onet.pl...
[...]

Gwoli prawdy, to jakiś koszmar z tym lotem prezydenta i jego świty do Katynia.
Prezydent sam się od poczatku wciskał na te uroczystości i nikt go nie
zapraszał, ani do ostatniego końca te formalności nie były należycie
przeprowadzone...

A teraz można pomysleć, że duchy ofiar poległych polskich oficerów nie chciały
tej wizyty tychże "dostojników"...

boukun

Data: 2010-04-10 14:28:01
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hppqdj$2sd$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
wspolczuje twoim dzieciom. miec takiego ojca to wielki wstyd - choc ojca sie nie wybiera to jednak w twoim przypadku zal mi tych dzieci. mogly sie wychowywac w normalnej rodzinie, a tak musza przebywac ze zjebem
awe

Data: 2010-04-10 14:38:31
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hppqrh$8b7$1news.onet.pl...

[...]

Mógłbyś w obliczu tej narodowej tragedii trochę zbastować...

PS. W Polsce nic nie jest normalne...

boukun

Data: 2010-04-10 14:28:06
Autor: Madrzejszy od radia.
boukun pisze:

[...]

Chyba nie chcialy a zwlaszcza Rysia ktory zostawil kolegow na pastwe bolszewikow a sam spierdolil do londynu ze zlotem .

Data: 2010-04-10 14:31:48
Autor: bolek
[...]

A to ktoś na siłę ich tam wsadził do tego samolotu ?

bolek

Data: 2010-04-10 15:55:05
Autor: zażółcony
[...]

Nie trzeba czekać na jutro ani dziś, wystarczy poczytać z przeszłości
o tym, jak prezydent osobiście wpływał na procedury bezpieczeństwa, osobistą
presją promując zachowania ryzykowne:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Klich-pilot-postepujacy-zgodnie-z-procedurami-to-wzor,wid,10260445,wiadomosc.html
http://fakty.interia.pl/polska/news/pilot-ktory-nie-sluchal-prezydenta-nie-poniesie-kary,1222396

Data: 2010-04-10 16:28:04
Autor: cirrus
[...]

A skąd wiesz, że samego Tuska, nie widziałeś tam Wałęsy i Mazowieckiego?

--
stevep

Data: 2010-04-10 16:37:08
Autor: u2
W dniu 2010-04-10 14:03, necr0c0w@gazeta.pl pisze:
[...]

Zawiodły na całej linii procedury. Prezydent nie powinien brać na pokład
szefów sztabu generalnego oraz czołówki parlamentu.

Nie powinni lądować za wszelką cenę w Smoleńsku. W takich warunkach
rozsądni piloci nigdy nie lądują.

A już myślałem, że tragedia rozbicia Casy z całym naszym sztabem
lotniczym coś nas nauczyła. Niestety, zawiodłem się po raz kolejny.

Data: 2010-04-10 07:45:02
Autor: Hans Kloss
On 10 Kwi, 16:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Zawiodły na całej linii procedury. Prezydent nie powinien brać na pokład
szefów sztabu generalnego oraz czołówki parlamentu.

Wyobrażasz sobie ten jazgot o marnotrawieniu publicznych pieniędzy
który by potem nastąpił? Naprawdę, będąc w skórze heska, kłameckiego,
tfu!rców "portalu" "spieprzaj dziadu", całej tej szechterowej
palikociarni i pełomentowni i  najemnych skurwysynów-
pełopropagandysytów modliłbym się do Stwórcy o to żeby to była (jak
wskazuje logika) jednak robota zawodowców a nie ślepy traf.
J-23

Data: 2010-04-10 16:52:32
Autor:
Nasi szachchiści znowu dostali mata
On Sat, 10 Apr 2010 07:45:02 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

On 10 Kwi, 16:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

pełopropagandysytów modliłbym się do Stwórcy o to żeby to była (jak
wskazuje logika) jednak robota zawodowców a nie ślepy traf.

 zawsze byles durniem i taki juz pozostaniesz !

 w takiej chwili zachowaj odrobine kultury, prostaku !

--

 HeSk

Data: 2010-04-10 07:56:15
Autor: Hans Kloss
Nasi szachchiści znowu dostali mata
On 10 Kwi, 16:52, "<heÂŽsk>" <wc15 bigbred...@interia.pl> wrote:

 zawsze byles [...]

Bardzo dziś smutny dzień dla mnie. I głównie z tego powodu
postanowiłem, emulatorze człowieka, po chrzescijańsku wybaczyć ci
twoje debilne, fanatyzmem i głupotą podyktowane obelgi.
J-23

Data: 2010-04-10 16:55:55
Autor: u2
W dniu 2010-04-10 16:45, Hans Kloss pisze:
On 10 Kwi, 16:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

Oczywiście rozumiem, że zadziałało tutaj t.zw. "szukanie oszczędności".
Jednak takie dziadowanie zagraża funkcjonowaniu naszego państwa.

Wzięcie na pokład tylu vipów to nie tylko doskonały cel na zamach
terrorystyczny, ale po prostu zagrożenie utraty wielu wartościowych
osób, co niestety nastąpiło.

Data: 2010-04-10 08:01:39
Autor: Hans Kloss
On 10 Kwi, 16:55, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Wzięcie na pokład tylu vipów to nie tylko doskonały cel na zamach
terrorystyczny, ale po prostu zagrożenie utraty wielu wartościowych
osób, co niestety nastąpiło.

Niestety Pan Prezydent ugiął się w tym akurat przypadku pod medialno-
propagandowym ostrzałem pełoswołoczy. Czytając choćby przepełnione
jadem, nienawiścią i zbydlęceniem bredzenia na jego temat naszych
grupowych hesków, kłameckich i innych antykaczystów myślę sobie że
nawet święty by się ugiął.
J-23

Data: 2010-04-10 17:15:30
Autor: u2
W dniu 2010-04-10 17:01, Hans Kloss pisze:
On 10 Kwi, 16:55, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

To prawda, nienawiść jest główną przyczyną większości ludzkich tragedii.
Przypomina się mi show Radka S. kiedy na wiecu podjudzał tłum przeciwko
prezydentowi RP. Wykrakał..

Data: 2010-04-10 17:21:54
Autor: fil
W dniu 2010-04-10 16:55, u2 pisze:
Wzięcie na pokład tylu vipów to nie tylko doskonały cel na zamach
terrorystyczny, ale po prostu zagrożenie utraty wielu wartościowych
osób, co niestety nastąpiło.

I to jest dowodem na kretynizm procedur,
ślepą uległość wobec "głowy państwa", albo
co gorsze, debilizm pilota...
Tak czy inaczej, to smutne i gorszące...

--
pulsar

idź wyprostowany wśród tych co na kolanach
/Herbert "Przesłanie"/

Data: 2010-04-10 17:28:13
Autor: u2
W dniu 2010-04-10 17:21, fil pisze:
[...]

Znowu judzisz i jątrzysz. Jeśli nie było jasno określonych procedur więc
Prezydent mógł i wziął wszystkich co chcieli polecieć.

Data: 2010-04-10 17:55:00
Autor: fil
W dniu 2010-04-10 17:28, u2 pisze:
Znowu judzisz i jątrzysz. Jeśli nie było jasno określonych procedur więc
Prezydent mógł i wziął wszystkich co chcieli polecieć.

Nie wiem jak były określone procedury, wyrażam
jedynie swój protest, zakładając możliwe przyczyny
tragedii narodowej... nota bene!!!

Data: 2010-04-10 17:59:25
Autor: u2
W dniu 2010-04-10 17:55, fil pisze:
[...]

Jeśli nie było zakazu więc Prezydent, jako głowa państwa, wziął na
pokład tylu ilu chciał, a to nie powinno mieć miejsca. Zadziwiające, że
wziął aż tylu vip-ów choć powinien ich wysłać n.p pociągiem.

Data: 2010-04-10 18:12:56
Autor: fil
W dniu 2010-04-10 17:59, u2 pisze:
Jeśli nie było zakazu więc Prezydent, jako głowa państwa, wziął na
pokład tylu ilu chciał, a to nie powinno mieć miejsca. Zadziwiające, że
wziął aż tylu vip-ów choć powinien ich wysłać n.p pociągiem.

I właśnie to Twoje "zadziwiające" jest dla mnie
tak bardzo oburzające, i takie dzisiaj smutne...

Data: 2010-04-10 18:21:50
Autor: u2
W dniu 2010-04-10 18:12, fil pisze:

[...]

Coś konfabulujesz. Twoje judzenie i jątrzenie jest zupełnie  niepotrzebne.

Data: 2010-04-10 18:35:29
Autor: fil
W dniu 2010-04-10 18:21, u2 pisze:
Coś konfabulujesz. Twoje judzenie i jątrzenie jest zupełnie  niepotrzebne.

No dobrze, niech ci będzie, że konfabuluję, judzę
i jątrzę... dzisiaj wybaczyłbym ci nawet, gdybyś
napisał, że tu kradnę... ale opanuj się waść, jestem
załamany tym co odbieram z publikatorów... i tak reaguję...

Data: 2010-04-10 18:45:56
Autor: u2
W dniu 2010-04-10 18:35, fil pisze:
[...]

Silne emocje przeszkadzają w normalnym odbiorze rzeczywistości. Opanuj się.

Data: 2010-04-10 18:51:59
Autor: fil
W dniu 2010-04-10 18:45, u2 pisze:
[...]

OK! Opanujmy się zatem...

Data: 2010-04-10 16:58:41
Autor: fil
W dniu 2010-04-10 16:37, u2 pisze:
A już myślałem, że tragedia rozbicia Casy z całym naszym sztabem
lotniczym coś nas nauczyła. Niestety, zawiodłem się po raz kolejny.

Nas zapewne coś nauczyła, ale nie ich,
tych pseudo-dowódców z pisich awansów...
Po raz kolejny ośmieszyli mój kraj, ale
żal mi ich, mimo wszystko... :(
Nemezis, karząca butnych, cynicznych
i zuchwałych robi swoje...

Data: 2010-04-10 17:14:03
Autor: u2
W dniu 2010-04-10 16:58, fil pisze:
[...]

No cóż, judzisz i jątrzysz. Zupełnie niepotrzebnie.

Data: 2010-04-10 18:47:08
Autor: u2
W dniu 2010-04-10 18:43, fil pisze:
[...]

Znowu judzisz i jątrzysz. Rządzi peło z Donkiem na czele. To że nie
zakupili nowych samolotów i nie wypracowali jasnych procedur to głównie
wina jego ekipy :]

Data: 2010-04-10 18:55:11
Autor: fil
W dniu 2010-04-10 18:47, u2 pisze:
Znowu judzisz i jątrzysz. Rządzi peło z Donkiem na czele. To że nie
zakupili nowych samolotów i nie wypracowali jasnych procedur to głównie
wina jego ekipy :]

A jesteś w stanie założyć, że nie judzę, nie jątrzę?
Co do ekipy Donka, pełna zgoda...

Data: 2010-04-10 18:57:13
Autor: u2
W dniu 2010-04-10 18:55, fil pisze:

[...]

Pamiętaj, zgoda buduje, niezgoda rujnuje :]

Data: 2010-04-10 19:06:21
Autor: fil
W dniu 2010-04-10 18:57, u2 pisze:
Pamiętaj, zgoda buduje, niezgoda rujnuje :]

Aaa, tak, wiele razy tu pisałem w podobnym tonie...
Ale i tak mi smutno... :(

Data: 2010-04-10 20:36:49
Autor: matusm
[...]

Pozdrowienia