Nasi w natarciu ..

Data: 2013-02-03 08:31:16
Autor: Michał

Data: 2013-02-03 08:46:06
Autor: abc

Data: 2013-02-03 08:55:54
Autor: Michał
W dniu 2013-02-03 08:46, abc pisze:

Data: 2013-02-03 09:59:48
Autor: abc

Data: 2013-02-03 10:31:22
Autor: zdumiony
Użytkownik "Michał" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:kel3p8$67r$1news.dialog.net.pl...
Ładna mi cywilizacja...

Data: 2013-02-03 10:34:42
Autor: zdumiony
Nasi w natarciu ..
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:kelapb$9vo$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik "Michał" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:kel3p8$67r$1news.dialog.net.pl...
Ładna mi cywilizacja...

Izrael największym zagrożeniem dla światowego pokoju.

Data: 2013-02-03 10:37:33
Autor: Grzegorz Z.
Nasi w natarciu ..
zdumiony napisał:

[...]

Zapewniam cię - żaden choćby najbardziej ortodoksyjny religijny Żyd z
kozikiem w ręce nie będzie cię zmuszał do czegokolwiek.

Jeśli zaś chodzi o bisurmanów to nie mogę ci obiecać nawet tego że nie będą
ci chcieli spalić twoich książek.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-03 10:49:54
Autor: zdumiony
Nasi w natarciu ..
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kelb4u$t07$1dont-email.me...
[...]

To dlaczego popierają islamistyczną rewoltę w Syrii??

Data: 2013-02-03 11:00:54
Autor: u2
Nasi w natarciu ..
W dniu 2013-02-03 10:49, zdumiony pisze:
[...]

Aby ukryc prawdziwy problem w Palestynie z ghettem dla setek tysiecy Palestynczykow, ktorych traktuja jak hitlerowcy traktowali Zydow.

Data: 2013-02-03 11:37:34
Autor: Grzegorz Z.
Nasi w natarciu ..
u2 napisał:

Aby ukryc prawdziwy problem w Palestynie z ghettem dla setek tysiecy Palestynczykow, ktorych traktuja jak hitlerowcy traktowali Zydow.

Leming! :-/

The prophet, prayer and peace be upon him, said: The time will not come
until Muslims will fight the Jews (and kill them); until the Jews hide
behind rocks and trees, which will cry: O Muslim! there is a Jew hiding
behind me, come on and kill him! This will not apply to the Gharqad, which
is a Jewish tree (cited by Bukhari and Muslim).

http://www.thejerusalemfund.org/www.thejerusalemfund.org/carryover/documents/charter.html

Poczytaj sobie "dokument założycielski" Hamasu.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-03 11:47:37
Autor: u2
Nasi w natarciu ..
W dniu 2013-02-03 11:37, Grzegorz Z. pisze:
Poczytaj sobie "dokument założycielski" Hamasu.

Widzisz zgrzesiu, ja doskonale wiem, ze uwazasz siebie za zyda. Sytuacja Palestynczykow w getcie nie odbiega od tej w jakiej znajdowali sie Zydzi w getcie w Warszawie. Celem Zydow w getcie warszawskim tez bylo obalenie niemieckiej okupacji, choc nie mieli wiekszych szans.

Data: 2013-02-03 14:25:29
Autor: Grzegorz Z.
Nasi w natarciu ..
u2 napisał:

W dniu 2013-02-03 11:37, Grzegorz Z. pisze:
Poczytaj sobie "dokument założycielski" Hamasu.

Widzisz zgrzesiu, ja doskonale wiem, ze uwazasz siebie za zyda.

Nie jestem żydem, jestem ateistą.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-03 14:47:54
Autor: Marek Woydak
Nasi w natarciu ..
On Sun, 3 Feb 2013 14:25:29 +0100, Grzegorz Z. wrote:

u2 napisał:

W dniu 2013-02-03 11:37, Grzegorz Z. pisze:
Poczytaj sobie "dokument założycielski" Hamasu.

Widzisz zgrzesiu, ja doskonale wiem, ze uwazasz siebie za zyda.

Nie jestem żydem, jestem ateistą.

A ja prawosławnym ateistą! ;-)

MW

Data: 2013-02-03 14:50:27
Autor: Grzegorz Z.
Nasi w natarciu ..

u2 napisał:

[...]

To ja w takim razie niewierzącym i niepraktykującym liberalnym katolikiem.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-03 14:55:58
Autor: u2
Nasi w natarciu ..
W dniu 2013-02-03 14:25, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

W dniu 2013-02-03 11:37, Grzegorz Z. pisze:
Poczytaj sobie "dokument założycielski" Hamasu.

Widzisz zgrzesiu, ja doskonale wiem, ze uwazasz siebie za zyda.

Nie jestem żydem, jestem ateistą.

To nic nie przeszkadza, jestes zydowskim ateista.

Data: 2013-02-03 15:24:45
Autor: Grzegorz Z.
Nasi w natarciu ..

u2 napisał:

[...]

Sprawdź raz jeszcze w ewidencji, pisałem o moich korzeniach
narodowościowych.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-03 15:44:09
Autor: u2
Nasi w natarciu ..
W dniu 2013-02-03 15:24, Grzegorz Z. pisze:
To nic nie przeszkadza, jestes zydowskim ateista.
Sprawdź raz jeszcze w ewidencji, pisałem o moich korzeniach
narodowościowych.

Ja widze co tutaj piszesz i to mi wystarczy, aby okreslic twoj profil...-;)

Data: 2013-02-03 15:46:25
Autor: Grzegorz Z.
Nasi w natarciu ..
u2 napisał:

[...]

Nigdy nie pisałem że mam żydowskie korzenie.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-03 15:48:52
Autor: u2
Nasi w natarciu ..
W dniu 2013-02-03 15:46, Grzegorz Z. pisze:
Ja widze co tutaj piszesz i to mi wystarczy, aby okreslic twoj profil...-;)
Nigdy nie pisałem że mam żydowskie korzenie.

A ja nie pisze o twoich korzeniach, tylko o tym co piszesz...-;)

Data: 2013-02-03 15:54:37
Autor: Grzegorz Z.
Nasi w natarciu ..
u2 napisał:

W dniu 2013-02-03 15:46, Grzegorz Z. pisze:
Ja widze co tutaj piszesz i to mi wystarczy, aby okreslic twoj profil...-;)
Nigdy nie pisałem że mam żydowskie korzenie.

A ja nie pisze o twoich korzeniach

Jak to nie?

"jestes zydowskim ateista"

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-03 16:41:36
Autor: u2
Nasi w natarciu ..
W dniu 2013-02-03 15:54, Grzegorz Z. pisze:
A ja nie pisze o twoich korzeniach
Jak to nie?

"jestes zydowskim ateista"

A co, nie jestes ?

Data: 2013-02-03 17:05:22
Autor: Grzegorz Z.
Nasi w natarciu ..
u2 napisał:

W dniu 2013-02-03 15:54, Grzegorz Z. pisze:
A ja nie pisze o twoich korzeniach
Jak to nie?

"jestes zydowskim ateista"

A co, nie jestes ?

To twoje słowa, nie moje.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-03 17:11:57
Autor: u2
Nasi w natarciu ..
W dniu 2013-02-03 17:05, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

[...]

Pisales, ze jestes ateista. A ja dodalem zydowskim, bo piszesz jak rasowy syjonista...-;)

Data: 2013-02-03 17:14:50
Autor: Grzegorz Z.
Nasi w natarciu ..

u2 napisał:

[...]

"Lubię to"

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-03 17:39:39
Autor: Przemysław M.
Nasi w natarciu ..
Dnia Sun, 03 Feb 2013 16:41:36 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 2013-02-03 15:54, Grzegorz Z. pisze:
A ja nie pisze o twoich korzeniach
Jak to nie?

"jestes zydowskim ateista"

A co, nie jestes ?

Żałosny z ciebie dupek. Nie masz nic do powiedzenia więc stul dziub.

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2013-02-03 17:48:41
Autor: u2
Nasi w natarciu ..
W dniu 2013-02-03 17:39, Przemysław M. pisze:
[...]

Zacznij od siebie kalecki, gwniarzu jeden...-;)

Data: 2013-02-03 17:54:08
Autor: Przemysław M.
Nasi w natarciu ..
Dnia Sun, 03 Feb 2013 17:48:41 +0100, u2 napisał(a):

[...]

1. Czy chcielibyście państwo, aby wasze dzieci były wychowywane i
nauczane w szkołach przez zdeprawowanych klechów?
2. Czy życzycie sobie państwo, aby o przyszłości edukacyjnej waszych
dzieci decydowały osoby związane z jakąkolwiek religią?
3. Czy posłalibyście państwo swoje dzieci na obóz harcerski, którego
kadrę stanowiliby księża i zakonnice?
4. Czy według państwa Ministerstwem Edukacji miałaby kierować osoba
duchowna katolicka lub reprezentująca inną religię (wszak nie naukę!)?
5. Czy w przypadku niespodziewanej i nieuniknionej konieczności
oddania własnego dziecka do adopcji byłoby państwu obojętne czy trafi
do sióstr zakonnych?
6. Czy oddając własne dziecko do "okna życia" kalkulujecie państwo
możliwość, że trafi ono pod opiekę sióstr zakonnych?
7. Czy uważacie państwo, że wasze dziecko nie poniesie konsekwencji
psychologicznych gdy na życzenie swojego kolegi Zbyszka będzie mówić
siostry zakonnej mamusiu a do księdza tato?
8. Czy poczuliście państwo ulgę gdy wasza córka oznajmiła, że jest
zdecydowana wstąpić do zakonu?
9. Czy niektóre zajęcia szkolne dotyczące cielesności człowieka
prowadzone przez księży/zakonnice/katechetów wzbudzały państwa niepokój w zakresie promowania rodziny (tu: mężczyzna+kobieta)?
10. Czy zdarza się państwu wraz ze swoimi dziećmi uczestniczyć w
"procesjach" katolików głoszących nienawiść do odmienności seksualnych?
11. Czy chcieliby państwo zobaczyć swoje dziecko zakładające
prezerwatywę na księdzowskiego penisa?

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-03 14:29:56
Autor: Marek Woydak
Nasi w natarciu ..
On Sun, 03 Feb 2013 11:47:37 +0100, u2 wrote:

[...]

Ciekaw jestem czy ty siebie uważasz za kacapa czy mongoła? Przedyskutuj z
mkarwanem.

MW

Data: 2013-02-03 14:36:06
Autor: Grzegorz Z.
Nasi w natarciu ..
u2 napisał:

Celem Zydow w getcie warszawskim tez bylo obalenie niemieckiej okupacji, choc nie mieli wiekszych szans.

Chyba ci się powstania warszawskie pomyliły:

http://www.historycy.org/index.php?showtopic=82989

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-03 14:35:13
Autor: Marek Woydak
Nasi w natarciu ..
On Sun, 03 Feb 2013 11:00:54 +0100, u2 wrote:

[...]

Na co czekasz? Plecak z granatami na zgarbiony kark i hajda bronić
Palestyńczyków. Odwdzięczą się ci. Kastracją. MW

Data: 2013-02-03 10:34:46
Autor: Grzegorz Z.
Nasi w natarciu ..
zdumiony napisał:

Użytkownik "Michał" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:kel3p8$67r$1news.dialog.net.pl...
Ładna mi cywilizacja...

Ale gdyby np. zbombardowali lotnisko w Smoleńsku to byś klaskał uszami.