Nasi wrogowie polscy Germanie (25% Polaków) muszą opuścić Polskę.

Data: 2010-01-09 08:26:13
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
Nasi wrogowie polscy Germanie (25% Polaków) muszą opuścić Polskę.
Nasi wrogowie polscy Germanie (25% Polaków) muszą opuścić Polskę.

Przez 800 lat istnienia polskiej państwowości jedno sformułowanie wyryło
się w naszej słowiańskiej psychice silniej niż cokolwiek innego. To
sformułowanie to:

"Póki świat światem nie będzie Niemiec Polakowi bratem".

Nie wiem jaka świetlista mroczność nastąpiła na intelekt grupowy Polaków
w 1918 roku, że ta grupa Polaków została dopuszczona do polskiego
Sejmu i nadana polskie obywatelstwo. Podejrzewam tutaj silnie knowanie
tego zdrajcy stanu Romana Dmowskiego i jego niemiecko-rosyjskiej
ideologi. To się stało pomimo odwiecznej naszej słowiańskiej mądrości,
że ani nic się razem z Germanami nie da zbudować, czym zresztą Polska
stoi od 1918 roku jaskrawym dowodem, ani nie będzie żadnej jedności
narodowej, ani jednego jednolitego narodu o którym tak desperacko
nabazgrane jest w każdej Konstytucji Polski po 1918 roku. Niestety na
utrapienie idiotów zajmującym się pilnie codziennie zabazgrywaniem
polskiego prawa coraz to nowymi ustawami wymysłami i marzeniami z
obłoków to takie zaklinanie deszczu nie oznacza deszczu.
Zaklinanie deszczu przez polskich parlamentarzystów trwa już 100 lat i nadal
wychodzi 75% nas reszcie Polaków na społeczne, państwowe i
ekonomiczne niezdrowie. Na nienormalność. Na zachodnioeuropejskość
ku której polskich gęsich stopek stukot odchodzący z Polski jest tak
głośny, że zagłusza wszelkie okrzyki o opamiętanie i o rozum. Tutaj o
polskiej tradycji i polskich korzeniach już nie napiszę w kontekście
polskich gęsi, bo te je sprzedały już za Rozbiorów Polski za ruble i marki.

Spodziewanie się, że Polska się odrodzi poprzez nieustanne łatanie
100 lat już dziurawego mostu to też zaklinanie deszczu. Jedyne co takie
nierozumne postępowanie dowodzi to tego, że ludzie się tym zajmujący
to pozoranci polskiego konserwatyzmu. W istocie rzeczy mamy tutaj do
czynienia z polskimi gęsiami, które swoją polskość, tę tradycyjną polskość
sprzedały w swoich rodzinach za marki i ruble ponad 100 lat temu. Oni
nie mają najwyraźniej do czego wracać i ku temu powodowi preferują
łatanie wiecznie dziurawych mostów. Jeden problem z taką dobrych
intencji szkodliwą działalnością dla Polski to nie tylko irracjonalna
zachodnioeuropeizacja Polski, lecz także utrzymywanie naszego kraju
w sztucznej biedzie i w sztucznym zacofaniu i to całkiem bez racjonalnego
powodu przez 100 ostatnich lat.

Powrót do korzeni w Polsce jest jedynym ratunkiem od tego politycznego
obłędu, który trapi Polskę od 1918 roku. Odebranie zaś w Polsce praw
obywatelskich naszym etnicznym wrogom Germanom jest zaś naturalną
konsekwencją przywrócenia starego prawodawstwa i ustawodawstwa,
gdzie każdy przepis był przemyślany przez 100 lat nim go wpisano
pieczołowicie w prawo Polski. Kiedyś bycie posłem to nie była praca
pisarska opłacana za godziny nasiadówek w obradach. Kiedyś byciem
posłem nie oznaczało władzy królewskiej nad Polską także. Cały system
polityczno-rządowy wyzwolonej Polski to bubel prawny. Najwyższy czas
odrodzić wyzwoloną Polskę i dać temu prawnemu bublowi wyzwolonej
Polski wieczny odpoczynek.

sarmackiej narodowości i sarmackiej nacji, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!

Data: 2010-01-09 09:31:51
Autor: Prawusek
Nasi wrogowie polscy Germanie (25% Polaków) muszą opuścić Polskę.
"pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej> wrote in
message news:pan.2010.01.09.08.26.43polew.ej...

"Póki świat światem nie będzie Niemiec Polakowi bratem".

Aszkenazi - Niemcy

Data: 2010-01-09 09:21:18
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Sat, 09 Jan 2010 09:31:51 +0100, Prawusek wrote:

"pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej> wrote in
message news:pan.2010.01.09.08.26.43polew.ej...

"Póki świat światem nie będzie Niemiec Polakowi bratem".

Aszkenazi - Niemcy

Moja wiara w mądrość moich praojców jest, a nie w przechodzące powoli
w bezsensowny bełkot judzenie German przeciwko Żydom. My Słowianie
mamy dużo więcej do zyskania walcząc ramię w ramię z Żydami z naszymi
wspólnymi wrogami. W tej chwili zaś na pewno mamy wspólnego wroga
w agresywnej militarnej ekspansji Islamu na Europę (Kosowo, Bośnia,
Czeczenia). W drodze do zwycięstwa dla nas Słowian stoi tylko ten judzący
szwabski element. Moja propozycja... zdeptać go i wypieprzyć za Odrę
tych Euryków Sztejnbachów co do ostatniego judzącego obywatela Polski.

Najwyższy czas nam Słowianom zrobić sobie z Żydów przyjaciół, póki
jeszcze Żydzi są w potrzebie i do okazania możliwa jest jeszcze prawdziwa
przyjaźń.

A tych paru judzących German w Polsce? Pieprzyć ich, a nawet wypieprzyć.

Data: 2010-01-09 01:31:17
Autor: Marek
Nasi wrogowie polscy Germanie (25% Polaków) mus zą opuścić Polskę.
On 9 Sty, 10:21, "pan Piotr Glownia h. Godzyamba"
<sarmata&telia.c...@polew.ej> wrote:

Moja wiara w mądrość moich praojców jest, a nie w przechodzące powoli
w bezsensowny bełkot judzenie German przeciwko Żydom.

Dotknales filozoficznej kwestii: czy mozna JUDZIC  przeciwko Zydom ?

To tak, jakby ktos oczernial murzyna, cyganil Cygana, oszwabil
mieszkanca Szwabii, obrzydzil Zyda...

Data: 2010-01-09 10:31:59
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Sat, 09 Jan 2010 01:31:17 -0800, Marek wrote:

[...]

Gdyby nie można było to byśmy w Polsce nie mieli słowa judzenie.
Szukałem odpowiednika w językach germańskich i... nie ma go.
Czy o to tutaj chodzi? Widać judzić przeciwko Żydom można według
nas starych Polaków tak samo jak przeciwko innym jak Rosjanie.
Choć to właśnie nacjonalistyczni Rosjanie ostatnio
judzą przeciwko Polakom, a cała nasza anty-rosyjska gromadka
jakaś siedzi przycichła, aby panu prezydentowi w reelekcji
na bezsilnego króla Polski nie przeszkadzać. Bezsilność króla
i za duża władza parlamentu to były pięty achillesowe szlacheckiej
demokracji. Jak widać ustrojowy bubel zamiast uczyć się na
błędach z przeszłości powtarza najgorsze błędy szlacheckiej
demokracji.

To tak, jakby ktos oczernial murzyna, cyganil Cygana, oszwabil
mieszkanca Szwabii, obrzydzil Zyda...

Pewna różnica istnieje pomiędzy oczernianiem murzyna,
a oczernianiem przeciwko murzynowi. Różnica tkwi w byciu
świadomym, że ktoś chce człowieka uprościć do poziomu bydła do
popędzania przed sobą i czynienie przytyku ku temu. W każdym razie
mój polski wyssany z polskim mlekiem z piersi słowiańskiej matki
mi się tutaj musi różnić od tej standardowej polszczyzny w polskiej
szkole wykładanej dla ciemnych w języku polskim chłopskich i
mieszczańskich mas. Wina niepoprawnego dialektu kuchennego
szlachty, która to zawsze upraszczała sobie ten słowiański język
na swój własny sposób?
:)

Data: 2010-01-09 02:44:16
Autor: Marek
Nasi wrogowie polscy Germanie (25% Polaków) mus zą opuścić Polskę.
On 9 Sty, 11:31, "pan Piotr Glownia h. Godzyamba"
<sarmata&telia.c...@polew.ej> wrote:

Wina niepoprawnego dialektu kuchennego
szlachty, kt ra to zawsze upraszcza a sobie ten s owia ski j zyk
na sw j w asny spos b?
:)

No wlasnie..."niepoprawny jezyk polski"...
Tego sie po takim durniu, jak ty spodziewalem...

Data: 2010-01-09 11:12:08
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Sat, 09 Jan 2010 02:44:16 -0800, Marek wrote:

[...]

Idioto zrozum nie każdy Polak w Berlinie tej nowej polszczyzny się uczył.
Jak zaś coś nie rozumiesz to wina braków w twoim intelekcie i nie narzekaj
publicznie na bystrzejszych od siebie z tego powodu. Tak życzę
powodzenia i rychłego oświecenia, albo sam się tam pofatyguje i temu
Niemcowi guru-twórcy z rozkazu samego Kanclerza Bismarcka twojego
nowego języka pomnik ci przed domkiem postawię, abyś bóstw do których
się modlisz nie mylił z innymi... starszymi, moimi. Inaczej jeszcze będziesz
człowieku prawił za chwilę o Mickiewiczu jako przykładzie jak się pisze
poprawną polską nowomową sugerując czytać go w oryginale.
:]

Data: 2010-01-09 21:47:41
Autor: Jakub A. Krzewicki
Nasi wrogowie polscy Germanie (25% Polaków) muszą opuścić Polskę.
sobota, 9 stycznia 2010 12:12. carbon entity 'pan Piotr Glownia h.
Godzyamba' <sarmata&telia.com_@polew.ej> contaminated pl.soc.polityka with
the following letter:

Inaczej jeszcze
będziesz człowieku prawił za chwilę o Mickiewiczu jako przykładzie jak się
pisze poprawną polską nowomową sugerując czytać go w oryginale.

Akurat Micuś Adamkiewicz to był ostatni autor, w którym zostało coś właśnie
ze staropolszczyzny.

Słowacki natomiast już zaczął z kolei pisać na dobre nowym bełkotem.

Data: 2010-01-10 12:28:05
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Sat, 09 Jan 2010 21:47:41 +0100, Jakub A. Krzewicki wrote:

[...]

Prawdzie rzekłszy zaczytany zawsze byłem raczej w księgach pana
Sienkiewicza... Słyszałem o powstaniu w Lublinie czy też w Zamościu
czegoś zwanego Uniwersytetem Staropolskim czy też coś podobnie
brzmiącego. Ponoć tam ktoś faktycznie wykłada kursy języka moich
przodków. Tak strasznie bodajże pani Konopnicka stawiała się w swojej
piosence "Warszawianka" na temat pogrzebu mowy naszych ojców. Nie
powiem, że już ostał nam się sznur póki mamy jeszcze jakiś jego kurs
akademicki w tej Polsce. Zaprawdę szkoda, że nauka staropolskiego
nie jest opcją do wyboru w polskich szkołach w stosunku do polskiej
nowomowy.

Data: 2010-01-09 10:32:01
Autor: Prawusek
Nasi wrogowie polscy Germanie (25% Polaków) muszą opuścić Polskę.

"pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej> wrote in
message news:pan.2010.01.09.09.21.53polew.ej...
> [...]

wspólnymi wrogami. W tej chwili zaś na pewno mamy wspólnego wroga
w agresywnej militarnej ekspansji Islamu na Europę (Kosowo, Bośnia,

Albanów z Albanii i Kosova przeciw Słowianom - Serbom szkolili w Egipcie
oficerowie z Izraela.

Najwyższy czas nam Słowianom zrobić sobie z Żydów przyjaciół, póki
jeszcze Żydzi są w potrzebie i do okazania możliwa jest jeszcze prawdziwa
przyjaźń.

Bardzo nas to dużo kosztuje - likwidacja państwa polskiego na rzecz
bolszewii chunijnej.

A tych paru judzących German w Polsce? Pieprzyć ich, a nawet wypieprzyć.

Dotyczy to wszystkich nie - Słowian.

Data: 2010-01-09 10:48:28
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Sat, 09 Jan 2010 10:32:01 +0100, Prawusek wrote:

> [...]

Czeczenia).

Albanów z Albanii i Kosova przeciw Słowianom - Serbom szkolili w Egipcie

A czy Słowianie są już przyjaciółmi Żydów? Chyba jeszcze nie.
Na razie oni pilnują swojego interesu, kiedy my go nadal
sprzedajemy nadal za marki i ruble.

[...]

To nie jest jakiś nowy koszt. Płacimy zaś go od 1918 roku
brakiem obrony słowiańskiego interesu w imię naturalizacji
elementu germańskiego żywiołu chłopsko-mieszczańskiego
za wszelką cenę. Dużo kosztuje to nas więc? Gratuluję
przebudzenia. Lepiej późno niż wcale. Jeszcze więcej będzie
to nas kosztowało nim jakiś mąż opatrzności zrobi ponowny
przewrót majowy, lecz w odróżnieniu od tego bez pomysłu
działającego starego marszałka odrodzi tę szlachecką Polskę,
naszego słowiańskiego żywiołu.

Oczywiście może przyjść taki moment w przyszłości, kiedy
Żydzi i Słowianie będą mieć więcej ku zyskaniu będąc
przeciwko sobie. Aczkolwiek na razie takiej geopolitycznej
sytuacji nie mamy, więc kopać pod sobą dołków aby się jeszcze
bardziej przymilać z jeszcze większym kosztem do tej
folwarczno-mieszczańskiej bolszewii utuczonej na nacjonalizacjach
słowiańskiego mienia w Polsce... nie widzę jakiegokolwiek
najmniejszego sensu. Najwyższy czas w Polsce skończyć z tym
bydlęcym pędem na oślep na Zachód.

A tych paru judzących German w Polsce? Pieprzyć ich, a nawet
wypieprzyć.

Dotyczy to wszystkich nie - Słowian.

Problem germanizacji i rusyfikacji nie jest nowym problemem w Polsce.
Jednak jest pewna różnica kiedy utyskujące na germanizację
społeczeńśtwo jest słowiańskim społeczeństwem, a nie społeczeństwem,
którego 25% członków nosi się z czysto rasowym germańskim genem.
Oczywiście same geny nic nie znaczą i wieszanie się wyłącznie na nich
byłoby bez produktywnym rasizmem. Aczkolwiek fakt faktem pozostaje,
że kiedy Germanin w Polsce narzeka na zgermanizowanie... to przynajmniej
w moich uszach brzmi to tak ohydnie fałszywie.

Data: 2010-01-09 16:10:34
Autor: awe
Nasi wrogowie polscy Germanie (25% Polaków) muszą opuścić Polskę.
Glownia jestescie haplo I2a?
awe

Nasi wrogowie polscy Germanie (25% Polaków) muszą opuścić Polskę.