Nasi wrogowie polscy Germanie (25% Polaków) muszą opuścić Polskę.

Data: 2010-01-09 09:31:51
Autor: Prawusek
Nasi wrogowie polscy Germanie (25% Polaków) muszą opuścić Polskę.
"pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej> wrote in
message news:pan.2010.01.09.08.26.43polew.ej...

"Póki świat światem nie będzie Niemiec Polakowi bratem".

Aszkenazi - Niemcy

Data: 2010-01-09 09:21:18
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Sat, 09 Jan 2010 09:31:51 +0100, Prawusek wrote:

"pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej> wrote in
message news:pan.2010.01.09.08.26.43polew.ej...

"Póki świat światem nie będzie Niemiec Polakowi bratem".

Aszkenazi - Niemcy

Moja wiara w mądrość moich praojców jest, a nie w przechodzące powoli
w bezsensowny bełkot judzenie German przeciwko Żydom. My Słowianie
mamy dużo więcej do zyskania walcząc ramię w ramię z Żydami z naszymi
wspólnymi wrogami. W tej chwili zaś na pewno mamy wspólnego wroga
w agresywnej militarnej ekspansji Islamu na Europę (Kosowo, Bośnia,
Czeczenia). W drodze do zwycięstwa dla nas Słowian stoi tylko ten judzący
szwabski element. Moja propozycja... zdeptać go i wypieprzyć za Odrę
tych Euryków Sztejnbachów co do ostatniego judzącego obywatela Polski.

Najwyższy czas nam Słowianom zrobić sobie z Żydów przyjaciół, póki
jeszcze Żydzi są w potrzebie i do okazania możliwa jest jeszcze prawdziwa
przyjaźń.

A tych paru judzących German w Polsce? Pieprzyć ich, a nawet wypieprzyć.

sarmackiej narodowości i sarmackiej nacji, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!

Data: 2010-01-09 01:31:17
Autor: Marek
Nasi wrogowie polscy Germanie (25% Polaków) mus zą opuścić Polskę.
On 9 Sty, 10:21, "pan Piotr Glownia h. Godzyamba"
<sarmata&telia.c...@polew.ej> wrote:

Moja wiara w mądrość moich praojców jest, a nie w przechodzące powoli
w bezsensowny bełkot judzenie German przeciwko Żydom.

Dotknales filozoficznej kwestii: czy mozna JUDZIC  przeciwko Zydom ?

To tak, jakby ktos oczernial murzyna, cyganil Cygana, oszwabil
mieszkanca Szwabii, obrzydzil Zyda...

Data: 2010-01-09 10:31:59
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Sat, 09 Jan 2010 01:31:17 -0800, Marek wrote:

[...]

Gdyby nie można było to byśmy w Polsce nie mieli słowa judzenie.
Szukałem odpowiednika w językach germańskich i... nie ma go.
Czy o to tutaj chodzi? Widać judzić przeciwko Żydom można według
nas starych Polaków tak samo jak przeciwko innym jak Rosjanie.
Choć to właśnie nacjonalistyczni Rosjanie ostatnio
judzą przeciwko Polakom, a cała nasza anty-rosyjska gromadka
jakaś siedzi przycichła, aby panu prezydentowi w reelekcji
na bezsilnego króla Polski nie przeszkadzać. Bezsilność króla
i za duża władza parlamentu to były pięty achillesowe szlacheckiej
demokracji. Jak widać ustrojowy bubel zamiast uczyć się na
błędach z przeszłości powtarza najgorsze błędy szlacheckiej
demokracji.

To tak, jakby ktos oczernial murzyna, cyganil Cygana, oszwabil
mieszkanca Szwabii, obrzydzil Zyda...

Pewna różnica istnieje pomiędzy oczernianiem murzyna,
a oczernianiem przeciwko murzynowi. Różnica tkwi w byciu
świadomym, że ktoś chce człowieka uprościć do poziomu bydła do
popędzania przed sobą i czynienie przytyku ku temu. W każdym razie
mój polski wyssany z polskim mlekiem z piersi słowiańskiej matki
mi się tutaj musi różnić od tej standardowej polszczyzny w polskiej
szkole wykładanej dla ciemnych w języku polskim chłopskich i
mieszczańskich mas. Wina niepoprawnego dialektu kuchennego
szlachty, która to zawsze upraszczała sobie ten słowiański język
na swój własny sposób?
:)

Data: 2010-01-09 02:44:16
Autor: Marek
Nasi wrogowie polscy Germanie (25% Polaków) mus zą opuścić Polskę.
On 9 Sty, 11:31, "pan Piotr Glownia h. Godzyamba"
<sarmata&telia.c...@polew.ej> wrote:

Wina niepoprawnego dialektu kuchennego
szlachty, kt ra to zawsze upraszcza a sobie ten s owia ski j zyk
na sw j w asny spos b?
:)

No wlasnie..."niepoprawny jezyk polski"...
Tego sie po takim durniu, jak ty spodziewalem...

Data: 2010-01-09 11:12:08
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Sat, 09 Jan 2010 02:44:16 -0800, Marek wrote:

[...]

Idioto zrozum nie każdy Polak w Berlinie tej nowej polszczyzny się uczył.
Jak zaś coś nie rozumiesz to wina braków w twoim intelekcie i nie narzekaj
publicznie na bystrzejszych od siebie z tego powodu. Tak życzę
powodzenia i rychłego oświecenia, albo sam się tam pofatyguje i temu
Niemcowi guru-twórcy z rozkazu samego Kanclerza Bismarcka twojego
nowego języka pomnik ci przed domkiem postawię, abyś bóstw do których
się modlisz nie mylił z innymi... starszymi, moimi. Inaczej jeszcze będziesz
człowieku prawił za chwilę o Mickiewiczu jako przykładzie jak się pisze
poprawną polską nowomową sugerując czytać go w oryginale.
:]

Data: 2010-01-09 21:47:41
Autor: Jakub A. Krzewicki
Nasi wrogowie polscy Germanie (25% Polaków) muszą opuścić Polskę.
sobota, 9 stycznia 2010 12:12. carbon entity 'pan Piotr Glownia h.
Godzyamba' <sarmata&telia.com_@polew.ej> contaminated pl.soc.polityka with
the following letter:

Inaczej jeszcze
będziesz człowieku prawił za chwilę o Mickiewiczu jako przykładzie jak się
pisze poprawną polską nowomową sugerując czytać go w oryginale.

Akurat Micuś Adamkiewicz to był ostatni autor, w którym zostało coś właśnie
ze staropolszczyzny.

Słowacki natomiast już zaczął z kolei pisać na dobre nowym bełkotem.

Data: 2010-01-10 12:28:05
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Sat, 09 Jan 2010 21:47:41 +0100, Jakub A. Krzewicki wrote:

[...]

Prawdzie rzekłszy zaczytany zawsze byłem raczej w księgach pana
Sienkiewicza... Słyszałem o powstaniu w Lublinie czy też w Zamościu
czegoś zwanego Uniwersytetem Staropolskim czy też coś podobnie
brzmiącego. Ponoć tam ktoś faktycznie wykłada kursy języka moich
przodków. Tak strasznie bodajże pani Konopnicka stawiała się w swojej
piosence "Warszawianka" na temat pogrzebu mowy naszych ojców. Nie
powiem, że już ostał nam się sznur póki mamy jeszcze jakiś jego kurs
akademicki w tej Polsce. Zaprawdę szkoda, że nauka staropolskiego
nie jest opcją do wyboru w polskich szkołach w stosunku do polskiej
nowomowy.

Data: 2010-01-09 10:32:01
Autor: Prawusek
Nasi wrogowie polscy Germanie (25% Polaków) muszą opuścić Polskę.

"pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej> wrote in
message news:pan.2010.01.09.09.21.53polew.ej...
> [...]

wspólnymi wrogami. W tej chwili zaś na pewno mamy wspólnego wroga
w agresywnej militarnej ekspansji Islamu na Europę (Kosowo, Bośnia,

Albanów z Albanii i Kosova przeciw Słowianom - Serbom szkolili w Egipcie
oficerowie z Izraela.

Najwyższy czas nam Słowianom zrobić sobie z Żydów przyjaciół, póki
jeszcze Żydzi są w potrzebie i do okazania możliwa jest jeszcze prawdziwa
przyjaźń.

Bardzo nas to dużo kosztuje - likwidacja państwa polskiego na rzecz
bolszewii chunijnej.

A tych paru judzących German w Polsce? Pieprzyć ich, a nawet wypieprzyć.

Dotyczy to wszystkich nie - Słowian.

Data: 2010-01-09 10:48:28
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Sat, 09 Jan 2010 10:32:01 +0100, Prawusek wrote:

> [...]

Czeczenia).

Albanów z Albanii i Kosova przeciw Słowianom - Serbom szkolili w Egipcie

A czy Słowianie są już przyjaciółmi Żydów? Chyba jeszcze nie.
Na razie oni pilnują swojego interesu, kiedy my go nadal
sprzedajemy nadal za marki i ruble.

[...]

To nie jest jakiś nowy koszt. Płacimy zaś go od 1918 roku
brakiem obrony słowiańskiego interesu w imię naturalizacji
elementu germańskiego żywiołu chłopsko-mieszczańskiego
za wszelką cenę. Dużo kosztuje to nas więc? Gratuluję
przebudzenia. Lepiej późno niż wcale. Jeszcze więcej będzie
to nas kosztowało nim jakiś mąż opatrzności zrobi ponowny
przewrót majowy, lecz w odróżnieniu od tego bez pomysłu
działającego starego marszałka odrodzi tę szlachecką Polskę,
naszego słowiańskiego żywiołu.

Oczywiście może przyjść taki moment w przyszłości, kiedy
Żydzi i Słowianie będą mieć więcej ku zyskaniu będąc
przeciwko sobie. Aczkolwiek na razie takiej geopolitycznej
sytuacji nie mamy, więc kopać pod sobą dołków aby się jeszcze
bardziej przymilać z jeszcze większym kosztem do tej
folwarczno-mieszczańskiej bolszewii utuczonej na nacjonalizacjach
słowiańskiego mienia w Polsce... nie widzę jakiegokolwiek
najmniejszego sensu. Najwyższy czas w Polsce skończyć z tym
bydlęcym pędem na oślep na Zachód.

A tych paru judzących German w Polsce? Pieprzyć ich, a nawet
wypieprzyć.

Dotyczy to wszystkich nie - Słowian.

Problem germanizacji i rusyfikacji nie jest nowym problemem w Polsce.
Jednak jest pewna różnica kiedy utyskujące na germanizację
społeczeńśtwo jest słowiańskim społeczeństwem, a nie społeczeństwem,
którego 25% członków nosi się z czysto rasowym germańskim genem.
Oczywiście same geny nic nie znaczą i wieszanie się wyłącznie na nich
byłoby bez produktywnym rasizmem. Aczkolwiek fakt faktem pozostaje,
że kiedy Germanin w Polsce narzeka na zgermanizowanie... to przynajmniej
w moich uszach brzmi to tak ohydnie fałszywie.