Nasi zarzadzajacy nie tacy zli w porownaniu z Goldmanem

Data: 2011-05-31 19:50:17
Autor: Przemek
Nasi zarzadzajacy nie tacy zli w porownaniu z Goldmanem
Jak widac w linku http://www.parkiet.com/artykul/1058101_Kaddafi-stracil-przez-Goldmana.html
nasi zarzadzajacy wcale nie sa tacy zli....
Przemek

Data: 2011-05-31 20:28:42
Autor: skippy
Nasi zarzadzajacy nie tacy zli w porownaniu z Goldmanem
http://www.parkiet.com/artykul/1058101_Kaddafi-stracil-przez-Goldmana.html

Przetłumaczę:

Libijski państwowy fundusz inwestycyjny powierzył w 2008 r. bankowi Goldman Sachs 1,3 mld USD i stracił na tej inwestycji 98 proc. jej wartości - wynika z dokumentów Goldman Sachs ujawnionych przez "The Wall Street Journal".

To akurat jest jasne, leszcz wtopił na maksa.

Proponowano Libijczykom, by przejęli akcje banku warte 5 mld USD i w zamian powierzyli traderom Goldmana 3,7 mld USD.

W zadouśćuczynieniu za wessanie 1,3 mld USD leszczowi zaproponowano aby dał następne 3,7 mld USD cashu do dalszego rozporządzania.

Jako zabezpieczenie zaproponowano coś, co może być nic nie warte w każdej chwili.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))) qwa serio że oni myśleli, że drugi raz tak skroją, to zadziwiające, ale widocznie często wychodzi... hmmmm...

Negocjacje nie zakończyły się sukcesem i do libijskiej inwestycji nie doszło.

Tym razem leszcz się nie dał wydymać.

Libii nie zwrócono też pieniędzy, które roztrwonili traderzy Goldmana.

Nikt nie zwraca pieniędzy utopionych w kasynie, na giełdzie itp.

Data: 2011-05-31 20:33:13
Autor: Przemek

Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:is3c0u$fe2$1news.onet.pl...
[...]

Mnie sie najbardziej spodobal fragment, ktory mowil ze ci spece z Goldmana wyjezdzali przerazeni z obawy o wlasne zycie z Libii- na miejscu Kadaffiego nie wiem czy bym za nimi jakichs "profi" nie poslal....

Data: 2011-05-31 20:38:46
Autor: skippy
Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w wiadomości news:is3c9b$gl1$1news.onet.pl...

[...]

ale co by to dało, przecież przysłano gości z działu negocjacji a nie tych co zarządzali kasą
poza tym mógł miec obawy, że wtedy będzie jakaś zadyma
a tak ma spokój
8)))

Data: 2011-05-31 20:48:28
Autor: skippy
Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w wiadomości news:is39or$71c$1news.onet.pl...
Jak widac w linku http://www.parkiet.com/artykul/1058101_Kaddafi-stracil-przez-Goldmana.html
nasi zarzadzajacy wcale nie sa tacy zli....
Przemek

Tak już poza tematem Libii, to myslisz że ta grupa to miejsce w którym nikt nie pamięta opcji i swapów?
Info w zaproponowanym kontekście jest dobre do gazety obok reklamy fundu, to potwierdzam jesli chciałeś się upewnić.

Data: 2011-05-31 21:29:42
Autor: root
Nasi zarzadzajacy nie tacy zli w porownaniu z Goldmanem

Tak już poza tematem Libii, to myslisz że ta grupa to miejsce w którym nikt nie pamięta opcji i swapów?
Co to są swapy?

Data: 2011-05-31 21:34:32
Autor: skippy
Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:51bycsg6q9ac$.16kea18vizax9.dlg40tude.net...

Tak już poza tematem Libii, to myslisz że ta grupa to miejsce w którym nikt
nie pamięta opcji i swapów?
Co to są swapy?

swapy to wtopa o której ogólnie cicho
znaczy było wspominane, ale nagłosniono ogólnie opcje bo to termin bardziej przyjazny dla ucha

to wszyscy znamy - wtopy na opcjach, z którymi miał cos podobno zrobić pewien wicepremier, ale nie kojarze konkretnych ruchów oprócz werbalnych
btw chyba na szczęście

wracając do tematu: oprócz opcji były jeszcze wtedy swapy na yena

pewnie nie tylko, ale o tych dwóch wałkach słyszałem w tramwaju

Data: 2011-05-31 21:40:18
Autor: root
Dnia Tue, 31 May 2011 21:34:32 +0200, skippy napisał(a):

[...]

A ja myslalem ze to transakcje zabezpieczajace a nie wtopa.

Data: 2011-05-31 21:57:41
Autor: skippy

Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:69p3m1lf67z0$.2rdv7n6q1zgg$.dlg40tude.net...

A ja myslalem ze to transakcje zabezpieczajace a nie wtopa.

czyli resetujesz dyskusję do podstaw?
ok, ale nie dam się podpuścić szkoda mi czasu

po prostu myślałem, ze nie słyszałeś o wałku na swapy, a nie ze mnie podpuszczasz

PS

jak ktoś chce to się jebnie młotkiem w centrum czaszki i nie ma siły ani prawa, żeby temu zapobiec
młotków nie zlikwidujesz, choć bym się nie zdziwił czytając o takim pomyśle

Data: 2011-05-31 13:11:03
Autor: root
On 31 Maj, 21:57, "skippy" <m...@the.moon> wrote:
U ytkownik "root" <r...@vp.pl> napisa w wiadomo cinews:69p3m1lf67z0$.2rdv7n6q1zgg$.dlg40tude.net...

> A ja myslalem ze to transakcje zabezpieczajace a nie wtopa.

czyli resetujesz dyskusj do podstaw?
ok, ale nie dam si podpu ci szkoda mi czasu

po prostu my la em, ze nie s ysza e o wa ku na swapy, a nie ze mnie
podpuszczasz

PS

jak kto chce to si jebnie m otkiem w centrum czaszki i nie ma si y ani
prawa, eby temu zapobiec
m otk w nie zlikwidujesz, cho bym si nie zdziwi czytaj c o takim pomy le

Skippy tak sie zapytalem zeby zagaic. W tajemnicy Ci powiem, ze
Goldmany maja tez jakies "udzialy" w greckim dlugu. W moim osiedlowym
maglu mowia ze juz niedlugo bedzie po.... Grecji i Goldmanach. Ale
najlepsze nas jeszcze czeka za sprawa Hiszpanii juz za pare dni. Czas
sobie przyszorcic na Euro (poki nie zlikwiduja)

P.S.
A dla odprezenia dedukuje Ci cos co powinienes znac z mlodzienczych
lat i co ladnie komponuje sie z dzialalnoscia Goldmanow.
http://www.youtube.com/watch?v=wRwwUZLV-IE&feature=fvwrel

Data: 2011-05-31 22:21:39
Autor: skippy
Nasi zarzadzajacy nie tacy zli w porownaniu z Goldmanem

Uzytkownik "root" <mesec1@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:34b67a76-8363-411d-b89c-5f78f418017fp13g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

najlepsze nas jeszcze czeka za sprawa Hiszpanii juz za pare dni. Czas
sobie przyszorcic na Euro (poki nie zlikwiduja)

sam wiesz... moze tak bedzie. moze nie jak z dolarem który ma sklopic w kazdej chwili a chwila trwa 10 czy 20 pokolen
kiedys nadejdzie tylko jak pod to zagrac?
tzn zagrac to mniej wazne, wazniejsze gdzie i kiedy spdlac?

jakos o tym aspekcie nikt nie pisze, pewnie albo szykuja sie na mieso armatnie albo maja nadzieje na nagla szczeszliwosc; jakos tego nie czuje

wole tanie zakupy na 5th Av.

z hiszpania mnie nie strasz, bo tam jade
chociaz w sumie fotki wyjda takie same, a moze bedzie taniej???
:)

Czas Apokalipsy

któres pokolenie tego doczeka, to pewne
moze byc jutro, moze byc za 1587 lat
ale innych wniosków nie mam

co wiesz, czego nie wiemy?

Data: 2011-05-31 22:00:00
Autor: Przemek
Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:is3d60$jpr$1news.onet.pl...
[...]

Ale co maja swapy i opcje wg ciebie wspolnego z Kadaffim? Raczej nie sadze ze na tym poplynal....
Na nich raczej plynely firmy.
A info podalem bo sie rozesmialem jak to czytalem bo pomyslalem (z przekasem) o naszych zarzadzajacych

Nasi zarzadzajacy nie tacy zli w porownaniu z Goldmanem