Nasiona, sadzonki

Data: 2013-12-29 08:08:48
Autor: dernier1
Nasiona, sadzonki
Witam,

OPIS:

kupiłem w okresie czerwca lipca nasiona oraz sadzonki na siebie(jako osoba fizyczna), wystawiono mi fakturę na ponad 3000zł we wrześniu otrzymałem informacje od firmy iż nasiona i sadzonki kupowane jako rośliny wieloletnie są roślinami jednorocznymi.

rośliny, wysiane nasiona miały być częścią uprawy i formą dochodu w 2014roku

Informacje udzielone przez firmę która sprzedała mi towar wyglądają następująco:
-proponują uzupełnić moje braki roślin które nie przezimują.

Rozwiązanie prawie sensowne gdyby nie fakt iż nie pokrywa ono moich strat związanych z pracą związaną z tymi roślinami a także stratą wynikającą z tego iż kilka sadzonek rozdałem jako reklamowe pod nazwą roślin wieloletnich.
Teraz wiedząc iż rośliny nie przezimują stracę dobre imię.

Reasumując ponoszę straty:
-finansowe
-moralne
-fizyczne w związku z poniesionym nakładem pracy
-utrata dobrego imienia -miejsce w którym znajdują się rośliny to ogródek jednak przed domem i to też będzie antyreklama a miała być reklama Jedną sadzonkę planuję sprzedawać w cenie 6zł jest ich ok 1000 jeśli przezimuje

Muszę także do wiosny cały czas to podlewać gdyż jest ciepło i nawozić.

Do jakich przepisów prawa mogę się odnieść aby uzyskać od firmy sprzedającej zadośćuczynienie poniesionych strat.

Firma sama przyznaje się do winy jednak czasem to nie wszystko.

Nasiona, sadzonki