Następca Ravki

Data: 2013-01-22 18:44:09
Autor: Cavallino
Następca Ravki

Użytkownik "Adam Kępiński" <adak61@tlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kdmiv2$ajn$1@news.task.gda.pl...
Z cyklu: co zamiast?

Zamiast czego: Toyota Rav4, 2 generacja, D-4D 116KM

A już się poprzedniego pozbyłeś?
Bo chodzi mi po głowie coś podobnego.

Jakby ktoś miał jakieś sensownego kompaktowego SUV do sprzedania to pisać.....

Data: 2013-01-22 18:58:49
Autor: Adam Kępiński
Następca Ravki
A już się poprzedniego pozbyłeś?
Bo chodzi mi po głowie coś podobnego.

Nie, jeździ i ma się dobrze.
Po prostu po jakimś czasie przuchodzi chęć na zmiany i efektem tego jest pierwszy post tego wątku :-)

Jakby ktoś miał jakieś sensownego kompaktowego SUV do sprzedania to
pisać.....

Zapamiętam sobie Ciebie!!! ;-)

Ale obawiam się, że za rok to i tak już coś kupisz.

Pozdrowienia,

--
Adam 'Adak' Kępiński adak61@tlen.pl GG: 1004327
Nie ma dobrych wyborów, może być tylko mniejsze zło

Data: 2013-01-22 19:06:35
Autor: Cavallino
Następca Ravki

Użytkownik "Adam Kępiński" <adak61@tlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kdmk0j$d69$1@news.task.gda.pl...
[...]

A jaki to rocznik?
4x4?

Data: 2013-01-22 20:12:41
Autor: Adam Kępiński
Następca Ravki [OT]
To już takie spore OT, ale oznaczam i jeśli ktoś ma ochotę się czegoś dowiedzieć to śmiało.

A jaki to rocznik?
4x4?

Ostatni 2 generacji, czyli 2005 (interesował mnie jak najmłodszy)
Stałe 4x4, teraz ze 145kkm przebiegu.

Z rzeczy poważnych, które się zepsuły: zaworki SCV na pompie CR - objawiało się to zanikiem mocy (a tak naprawdę brakiem jej przyrostu bo te się zawieszały). Ciężkie do zdiagnozowania (bo oczywiście zdarzało się czasami), ASO strzelało na turbine (bzdura), alternatywni mechanicy na sterowanie turbiną albo znowu turbinę (i najlepiej by ją w ciemno wymieniali), ale na szczęście jest w okolicach Katowic prawdziwy fachowiec i ten nie zgadywał tylko pomierzył, wymienił na nowe i ałuto fruwa.
Z rzeczy niepoważnych: niedawno wysiadł siłownik przednich drzwi pasażera, aczkolwiek nie wiem czy padł czy coś się zsunęło - muszę sprawdzić; zaśniedziały styki mikroprzełączników pod pedałem hamulca i sprzęgła - nie chciał się włączyć tempomat (biedny myślał że jest cały czas wyłączany przez naciśnięcie któregoś pedału) - trzeba było wyjąć i oczyścić; skrzeczy tylna półka (muszę wyciszyć).

I tyle. O, pióra wycieraczek muszę wymienić ;-)

Zwinny bo nieduży, wysoko się siedzi, akceptowalna dynamika, dobra widoczność, wygodnie się wsiada i otrzepuje śnieg z butów ;-) Ogólnie samochód dość niezawodny, silnik zjadliwy i niedużo palący (Warszawa lato-zima / 8-9,5l). Sporo się naczytałem go wybierając, ale jako że znajomy identycznym jeździł to miałem co testować i porównywać.

Rozważałem jeszcze bardzo mocno Kia Sportage, ale ichnie diesle z tamtego okresu są średnio niezawodne, często mają DPF (ta nie ma) i chleją z 2l więcej.

No i tyle - jakby ktoś miał pytania to śmiało. Nie sugeruję traktować tego opisu jak oferty sprzedaży, bo jeszcze z rok pojeżdżę (no chyba że ktoś jest cierpliwy).

Cavallino - gdybyś kupował (Toyotę ogólnie), koniecznie jedź na sprawdzenie do ASO Toyoty. Moja ravka jest z Francji, całą historia serwisowa potwierdzona przez ASO bo kupiona praktycznie z ASO (a później jeszcze dzwoniłem pytając co dokładnie wymienili robiąc rozrząd po 115kkm - to mi wysłali skan faktury z listą wymienionych cześci - miło :-). Toyota bardzo dużą liczbę samochodów ma w międzynarodowej bazie i można sprawdzić WSZYSTKO (każde odwiedziny w serwisie, jeśli był tylko serwisowany w ASO).

Pozdrowienia,

Data: 2013-01-22 22:41:39
Autor: Cavallino
Następca Ravki [OT]

[...]

To Twoje jednak trochę zbyt wiekowe, myślę raczej o czymś o połowę młodszym.
Jakiś Sportage w nowej kaście, ASX, coś w ten deseń.

Następca Ravki