Następca SE K800?

Data: 2010-12-27 15:34:33
Autor: Jan Strybyszewski
Następca SE K800?
BAREK pisze:
Dobry Wieczór!

Właśnie dogorywa mojej żonie SE K800 i zastanawiam się jaki nowy telefon jej w to miejsce kupić?
Dość ważny jest aparat fotograficzny, oczywiście rozmowy, SMS i MMS
-nie będzie praktycznie używany do internetu,
-nie ma znaczenia GPS

Jakie nowe fabrycznie aparaty brać pod uwagę?

Sony Ericsson Elm

Data: 2010-12-27 21:02:55
Autor: Mumin
Następca SE K800?
W dniu 2010-12-27 15:34, Jan Strybyszewski pisze:

Sony Ericsson Elm

Ale tam jest diodowa lampa, która daje "brudne", żółte światło. Poza tym zdjęcia robione przy dziennym świetle są rozmazane. :(

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2010-12-27 21:56:00
Autor: spider.pl
Następca SE K800?
W dniu 27-12-2010 21:02, Mumin pisze:
W dniu 2010-12-27 15:34, Jan Strybyszewski pisze:

Sony Ericsson Elm

Ale tam jest diodowa lampa, która daje "brudne", żółte światło. Poza tym
zdjęcia robione przy dziennym świetle są rozmazane. :(

Moim skromnym zdaniem telefon jest do dzwonienia a nie do robienia profesjonalnych zdjęć. Aparat w telefonie to taka zabawka i nie należy oczekiwać cudownej jakości

Data: 2010-12-27 21:05:28
Autor: Waldek Godel
Następca SE K800?
Dnia Mon, 27 Dec 2010 21:56:00 +0100, spider.pl napisa³(a):

Moim skromnym zdaniem telefon jest do dzwonienia a nie do robienia profesjonalnych zdjêæ. Aparat w telefonie to taka zabawka i nie nale¿y oczekiwaæ cudownej jako¶ci

K800 jak na swoje czasy robi³ ¶wietne zdjêcia, porównywalne z najtañszymi
ma³pami. A jak nie widaæ ró¿nicy, to po co przep³acaæ?
Wiele dobrych zdjêæ nie powsta³o, bo kto¶ nie zabra³ ze sob± aparatu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

Data: 2010-12-28 08:50:59
Autor: Jan Strybyszewski
Nastêpca SE K800?
Waldek Godel pisze:
[...]

Elm robi lepsze zdjecia... a wideo to przepasc nad K800.
Oczywiscie nie sa to arcydziale lustrzanek ale nie robmy scen

Data: 2010-12-28 09:01:06
Autor: z
Nastêpca SE K800?
Jan Strybyszewski pisze:

Elm robi lepsze zdjecia...

Robi³e¶ test w ciemnym pokoju?

a wideo to przepasc nad K800.
Niestety nie mo¿na mieæ wszystkiego :-(

Data: 2010-12-28 23:57:12
Autor: Janeo
Nastêpca SE K800?
On 28 Gru, 08:50, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
> Dnia Mon, 27 Dec 2010 21:56:00 +0100, spider.pl napisa (a):
> K800 jak na swoje czasy robi wietne zdj cia, por wnywalne z najta szymi
> ma pami. A jak nie wida r nicy, to po co przep aca ?
> Wiele dobrych zdj nie powsta o, bo kto nie zabra ze sob aparatu.

Elm robi lepsze zdjecia... a wideo to przepasc nad K800.
Oczywiscie nie sa to arcydziela lustrzanek ale nie robmy scen

Potwierdzam, ale tez ma naprawde glupia wade - bynajmniej u jego brata
Hazel'a dioda ma co prawda wyjatkowo silne swiatlo porownywalne z
ksenonem, ale ustawiona jest na punktowe swiecenie i przedmiot
oswietlany jest nierowno. Niektorzy wyjmuja soczewke znad diody :-)
inni twierdza, ¿e uzycie w telefonie funkcji retuszu wyrównuje na
zdjeciu oswietlenie bokow i srodka.

Data: 2010-12-29 09:14:24
Autor: spammtrapp
Nastêpca SE K800?
W dniu 2010-12-29 08:57, Janeo pisze:
Potwierdzam, ale tez ma naprawde glupia wade - bynajmniej u jego brata

przynajmniej?

Data: 2010-12-29 00:17:22
Autor: Janeo
Nastêpca SE K800?
On 29 Gru, 09:14, spammtrapp <spammtr...@gdzieswsieci.pl> wrote:
W dniu 2010-12-29 08:57, Janeo pisze:
> Potwierdzam, ale tez ma naprawde glupia wade - bynajmniej u jego brata
przynajmniej?
Wg mnie bynajmniej, tzn. nie wiem czy w Elmie, ale na pewno w Hazelu.
"Przynajmniej" oznaczaloby Elm-tak, Hazel-tak.

Data: 2010-12-29 10:48:14
Autor: J.F.
Nastêpca SE K800?
On Wed, 29 Dec 2010 00:17:22 -0800 (PST),  Janeo wrote:
> [...]
Wg mnie bynajmniej, tzn. nie wiem czy w Elmie, ale na pewno w Hazelu.
"Przynajmniej" oznaczaloby Elm-tak, Hazel-tak.

"Przynajmniej" oznaczaloby ze wade zauwazono u jego brata, i byc moze
u innych jej nie ma.

"Bynajmniej" kompletnie tu nie pasuje. Slownikowo znaczy "wcale, zupe³nie, ani trochê"

moglbys napisac "Bynajmniej XXX nie robi dobrych zdjec"

J.

Data: 2010-12-29 06:37:52
Autor: Janeo
Nastêpca SE K800?
On 29 Gru, 10:48, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Slownikowo znaczy "wcale, zupelnie, ani troche"
Tak, ale samodzielnie.

Data: 2011-01-06 10:00:10
Autor: Jakub Danecki
Nastêpca SE K800?
Janeo wrote:
On 29 Gru, 10:48, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> Slownikowo znaczy "wcale, zupelnie, ani troche"
Tak, ale samodzielnie.

Bynajmniej nie radzisz sobie z jezykiem polskim. Przynajmniej "dobrze"
powtarzasz jeden z czestszych bledów tak, jak ciebie "nauczono".

Bynajmniej = negacja. Zawsze.

"Potwierdzam, ale tez ma naprawde glupia wade - bynajmniej u jego brata
Hazel'a dioda ma co prawda wyjatkowo silne swiatlo porownywalne z
ksenonem"

Oznacza:

"Potwierdzam, ale tez ma naprawde glupia wade - wcale u jego brata
Hazel'a dioda ma co prawda wyjatkowo silnego swiatla porownywalnego z
ksenonem"

Ja tu widze, ze cos nie tak, nawet jak zamienimy trudne slowo
"bynajmniej" (dla ulatwienia robite: by jak najmniej) na wcale.

Ale ja truskawki popsypuje cukrem...

Jakub

PS: http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej

Data: 2011-01-07 09:09:18
Autor: Janeo
Nastêpca SE K800?
Chlopcze, jeszcze raz powtarzam, powtarzasz mechanicznie krytyke tego
bledu bez znajomosci tematu - jedynie 'bynajmniej' jako samodzielnie
wystepujace slowo oznacza zawsze negacje.
Zapoznaj sie glebiej z tematem (proponuje slowniki jezyka polskiego),
gdzie jeszcze slowo 'bynajmniej' moze wystepowac, bynajmniej nie
samodzielnie, a w kontekscie.

Data: 2011-01-07 20:26:10
Autor: Adam P³aszczyca
Nastêpca SE K800?
Dnia Fri, 7 Jan 2011 09:09:18 -0800 (PST), Janeo napisa³(a):

Chlopcze, jeszcze raz powtarzam, powtarzasz mechanicznie krytyke tego
bledu bez znajomosci tematu - jedynie 'bynajmniej' jako samodzielnie
wystepujace slowo oznacza zawsze negacje.

Nie pierdziel. Tam, gdzie wstawi³e¶ 'bynajmniej' mia³o byæ 'przynajmniej' i
ty;e. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kêszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     GG: 3524356
___________/    Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2010-12-28 00:11:28
Autor: Waldek
Następca SE K800?

Użytkownik "spider.pl" <stopspam@notowany.pl> napisał w wiadomości news:ifaujg$eub$1inews.gazeta.pl...

Moim skromnym zdaniem telefon jest do dzwonienia a nie do robienia profesjonalnych zdjęć. Aparat w telefonie to taka zabawka i nie należy oczekiwać cudownej jakości

To prawda - z drugiej strony masz ta zabawke prawie zawsze pod reka
a nie zawsze wczesniej planujesz zrobienie "sesji cudownej jakosci"
 - samo zycie - i potrafi zaskakiwac ;)

Pozdrawiam

Data: 2010-12-28 08:59:05
Autor: z
Następca SE K800?
spider.pl pisze:

Moim skromnym zdaniem telefon jest do dzwonienia a nie do robienia profesjonalnych zdjęć. Aparat w telefonie to taka zabawka i nie należy oczekiwać cudownej jakości

Nie mówimy o profesjonalnych zdjęciach tylko o zdjęciach zrobionych szybko w trudnych warunkach żeby coś uchwycić, zapamiętać (odpukać samochód sprawcy) a i albumik rodzinny też da się zrobić.
W takim zastosowaniu musi być lampa ksenonowa i tu niezastąpiony jest k800. Jak już ma być aparat w telefonie to taki, nie gorszy bo będzie nieprzydatny.
W dobrym świetle to każdy pierwszy lepszy zrobi dobrą fotkę
Piszę dobrą, nie do druku, nie na bilbordy a do zwykłego domowego użytku.

Data: 2010-12-28 08:49:58
Autor: Jan Strybyszewski
Następca SE K800?
Mumin pisze:
W dniu 2010-12-27 15:34, Jan Strybyszewski pisze:

Sony Ericsson Elm

Ale tam jest diodowa lampa, która daje "brudne", żółte światło. Poza tym zdjęcia robione przy dziennym świetle są rozmazane. :(

Masz zepsuty aparat skoro wszyscy twierdza ze aparat jest w Elm lepszy niz w K800, o video nie wspomne

Data: 2010-12-28 09:05:51
Autor: z
Następca SE K800?
Jan Strybyszewski pisze:

Masz zepsuty aparat skoro wszyscy twierdza ze aparat jest w Elm lepszy niz w K800, o video nie wspomne

Naczytałem się dużo takich opinii o LGKU990(5Mega) SEW995(8Mega)
ale organoleptycznie stwierdziłem że są gorsze.
No dobra dla mnie nie przydatne :-)

Data: 2010-12-28 09:08:31
Autor: z
Następca SE K800?
RobiÄ… za to bardzo Å‚adne filmy.

Kurde... Co SE szkodzi wypuścić jakiś nowy model z ksenonem.
Do du.. z takÄ… politykÄ… :-(

Data: 2010-12-28 14:29:57
Autor: J.F.
Nastêpca SE K800?
On Tue, 28 Dec 2010 09:08:31 +0100,  z wrote:
Robi± za to bardzo ³adne filmy.
Kurde... Co SE szkodzi wypu¶ciæ jaki¶ nowy model z ksenonem.
Do du.. z tak± polityk± :-(

Widac sam ksenon to nie wszystko.

J.

Data: 2010-12-28 17:35:50
Autor: z
Nastêpca SE K800?
J.F. pisze:
On Tue, 28 Dec 2010 09:08:31 +0100,  z wrote:
Robi± za to bardzo ³adne filmy.
Kurde... Co SE szkodzi wypu¶ciæ jaki¶ nowy model z ksenonem.
Do du.. z tak± polityk± :-(

Widac sam ksenon to nie wszystko.

Pewnie ¿e nie wszystko ale wypu¶cili pewnie z dziesiêæ modeli i do ¿adnego nie da³o siê upchaæ ksenona. Cybershoty z diodami.
Gdyby nie by³o to mo¿liwe i gdyby k800 nie by³ tak chwalony to bym zrozumia³. Efekt jest taki ¿e kupujê u¿ywane a z chêci± wzi±³bym nowy w sensownych pieni±dzach. Ale to mo¿e z polskiego punktu widzenia tak wygl±da. Kiedy¶ w koñcu uzbieram na Satio :-)

Data: 2010-12-28 18:25:09
Autor: J.F.
Nastêpca SE K800?
On Tue, 28 Dec 2010 17:35:50 +0100,  z wrote:
J.F. pisze:
[...]

Lampa duzo miejsca zajmuje, a zasieg .. wieksze fotoaparaty maja
klopot z osiagnieciem 2m, wiec podejrzewam ze i K800 tez byl kiepski.
Moze te diody wcale nie sa takie zle.

Do K550 to nie wiem - czy cos przesadzili z kompresja, czy matryca
ostatniej jakosci i tak szumi. Zdjecia wychodza bardzo zle, i nie
tylko w w nocy.

J.

Data: 2010-12-28 18:53:14
Autor: z
Nastêpca SE K800?
J.F. pisze:
Lampa duzo miejsca zajmuje, a zasieg .. wieksze fotoaparaty maja
klopot z osiagnieciem 2m, wiec podejrzewam ze i K800 tez byl kiepski.
Moze te diody wcale nie sa takie zle.

Jak siê pomaca to siê wie :-)
S± z³e tak samo jak ksenon z LGKU990
Testowa³em k800 i W995 (8Mega 2 diody). W gorszym o¶wietleniu W995 wymiêka³. Podobno to ten sam aparat co C905 tylko w³a¶nie bez ksenonu
Wiem jestem rozbestwiony ale k800 gór±.

Do K550 to nie wiem - czy cos przesadzili z kompresja, czy matryca
ostatniej jakosci i tak szumi. Zdjecia wychodza bardzo zle, i nie
tylko w w nocy.
Zgadza siê. K750 by³ lepszy. Mniej szumów.

Następca SE K800?