Następna zagadka

Data: 2010-02-23 21:55:20
Autor: Tomasz Radko
Następna zagadka
Tylko dwóch graczy w historii ligi miało OffRtg >= 126 przy USG%>=25%.
Potraficie ich wskazać bez szukania w sieci?

pzdr

TRad

Data: 2010-02-23 13:10:13
Autor: Leszczur
Następna zagadka
On 23 Lut, 21:55, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Tylko dwóch graczy w historii ligi miało OffRtg >= 126 przy USG%>=25%.
Potraficie ich wskazać bez szukania w sie

Stawiam na dwóch kolegów od golfa, pokera i cygar - MJ i Barkley.
Drugiego jestem prawie pewien, bo pamietam ze jego Ortg kilka razy
podchodziło pod 130.

Data: 2010-02-23 22:27:13
Autor: Tomasz Radko
Następna zagadka
W dniu 2010-02-23 22:10, Leszczur pisze:
[...]

Barkley, tak, Jordan, nie. W najlepszym sezonie Jordan miał OffRtg ledwo
125. Trzeci wynik w historii. Choć warto przypomnieć, że OffRtg jest
liczony dopiero od sezonu 1977/78. Dopiero wtedy zaczęto zliczać TO.

Podpowiem: drugi gość z zagadki ma najwyższy OffRtg z kariery (Jordan
jest na drugim miejscu), cały czas ograniczając się do wysokiego USG%.

pzdr

TRad

Data: 2010-02-23 23:12:06
Autor: Leszczur
Następna zagadka
On 23 Lut, 22:27, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> [...]

Podpowiem: drugi gość z zagadki ma najwyższy OffRtg z kariery (Jordan
jest na drugim miejscu), cały czas ograniczając się do wysokiego USG%.

Sprawdziłem o kogo chodzi i w życiu bym nie zgadł. Jezeli już ktoś
miałby to zrobić to ja stawiam na loraka - on zdaje się lubi
gościa :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-24 09:17:41
Autor: lorak
Następna zagadka
Leszczur pisze:
[...]

cenię za efektywność ;] ale też nie zgadłem, w ogóle myślałem, że skoro zagadkę zadaje TRad, to w odpowiedzi musi być jakiś laker, stawiałem na Shaqa, a tu taka niespodzianka.

Data: 2010-02-24 00:32:20
Autor: Leszczur
Następna zagadka
On 24 Lut, 09:17, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Sprawdzi em o kogo chodzi i w yciu bym nie zgad . Jezeli ju kto
> mia by to zrobi to ja stawiam na loraka - on zdaje si lubi
> go cia :-)

ceni za efektywno ;]

No wiesz - w zyciu nie sądziłem, ze mógł Ci się podobac jego
szlachetny profil i wysokie czoło ;-)

ale te nie zgad em, w og le my la em, e skoro zagadk zadaje TRad, to w odpowiedzi musi by jaki laker,
stawia em na Shaqa, a tu taka niespodzianka.

Shaq chyba zawsze należało do tych bardziej efektownych zawodnikow, bo
efektywność ograniczała mu niska skuteczność osobistych.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-24 14:51:16
Autor: Tomasz Radko
Następna zagadka
W dniu 2010-02-24 09:17, lorak pisze:

[...]

Prawda? To jest taki gracz "No fajnie, fajnie, dobry zawodnik, ale żeby
najwyższy OffRtg z kariery? Ke?". Gdyby miał DefRtg 100, byłby
najlepszym graczem ostatniego trzydziestolecia.

Data: 2010-02-24 15:52:30
Autor: Hubertus Blues
Następna zagadka
W dniu 2010-02-24 14:51, Tomasz Radko pisze:
[...]

No dobra, emocje sięgnęły zenitu.
Jaka jest prawidłowa odpowiedź.
No i oczywiście listę nagrodzonych wraz z nagrodami poproszę

Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo się może skończyć źle..."

Data: 2010-02-24 16:26:24
Autor: lorak
Następna zagadka

http://www.basketball-reference.com/play-index/tiny.cgi?id=1rOdk

Data: 2010-02-23 21:57:55
Autor: Tomasz Radko
Następna zagadka
W dniu 2010-02-23 21:55, Tomasz Radko pisze:
Tylko dwóch graczy w historii ligi miało OffRtg >= 126 przy USG%>=25%.
Potraficie ich wskazać bez szukania w sieci?

Chodzi o OffRtg pojedynczego sezonu, rzecz jasna.

Pytanie bonusowe: który z wciąż aktywnych koszykarzy miał sezon z
najwyższym OffRtg (przy zachowaniu warunku dotyczącego USG%).

pzdr

TRad

Następna zagadka