Następne wynaturzenie

Data: 2011-11-01 16:55:33
Autor: jadrys
Następne wynaturzenie

....- Prześladowania człowieka z powodu że ów mógłby doprowadzić do wypadku

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kompletnie-pijany-kierowal-ruchem-samochodow,wid,13948918,wiadomosc.html?ticaid=1d4e1

Bandytów krzywdzących innych pełne ulice i "salony?" A nasze "prawo" i jego stróże uparli się na ściganiu tych którzy nic nikomu nie zrobili,,

Data: 2011-11-01 18:40:55
Autor: Ikselka
Następne wynaturzenie
Dnia Tue, 01 Nov 2011 16:55:33 +0100, jadrys napisa³(a):

...- Prze¶ladowania cz³owieka z powodu ¿e ów móg³by doprowadziæ do wypadku

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kompletnie-pijany-kierowal-ruchem-samochodow,wid,13948918,wiadomosc.html?ticaid=1d4e1

Bandytów krzywdz±cych innych pe³ne ulice i "salony?" A nasze "prawo" i jego stró¿e uparli siê na ¶ciganiu tych którzy nic nikomu nie zrobili,,

By³ pijany? - By³.
By³ na drodze? - By³.
O co Ci chodzi, jadrysku?

Data: 2011-11-02 07:47:41
Autor: jadrys
Następne wynaturzenie
W dniu 2011-11-01 18:40, Ikselka pisze:
Dnia Tue, 01 Nov 2011 16:55:33 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

Był pijany? - Był.
Był na drodze? - Był.
O co Ci chodzi, jadrysku?

O przesladowania niewinnego czÅ‚owieka, o karaniu  osoby która nie zrobiÅ‚a nikomu nic zÅ‚ego.

Data: 2011-11-02 10:12:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Następne wynaturzenie

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8qp1f$fh1$1node2.news.atman.pl...
[...]

No to radzę ci, jeśli pracujesz, napierd...ol się w trzy dupy i udaj się do pracy. I obserwuj reakcję współpracowników i kierownictwa.

Data: 2011-11-02 11:28:37
Autor: jadrys
Następne wynaturzenie

[...]

A tak w miarę zwięźle - o co ci chodzi? Zgadzasz się z tym że ściganie i karanie ludzi ktorzy nie zrobili nikomu nic złego jest wynaturzeniem, czy możne odwrotnie. - jesteś za karaniem niewinnych?

Data: 2011-11-02 11:39:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Następne wynaturzenie

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8r606$sh6$3node2.news.atman.pl...

[...]

"Kompletnie pijany kierował ruchem samochodów"

Kompletnie niewinny?

Data: 2011-11-02 17:28:27
Autor: jadrys
Następne wynaturzenie

[...]

No jasne. Jeżeli winny to wskaż poszkodowanych przez niego. I wykaż różnicÄ™ skutkowÄ… w jego postawie w stosunku do  tego co - KierowaÅ‚ ruchem caÅ‚kowicie trzeźwy..,

Data: 2011-11-03 07:44:38
Autor: Przemysław W
Następne wynaturzenie

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

No jasne. Jeżeli winny to wskaż poszkodowanych przez niego.

Co zrobiłbyś z kolesiem, który z trudem wyhamował przed twoim idącym prawidłowo dzieckiem? Dodam, że koleś był pijany i o mały włos nie zabił ci dzieciaka.

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-11-03 09:15:32
Autor: jadrys
Następne wynaturzenie
W dniu 2011-11-03 07:44, Przemysław W pisze:

[...]

To samo co z trzeźwym. Bo co bym zrobił z takim co zrobił to samo, jak napisałeś powyżej, z jedyną różnicą która polegała na tym że był trzeźwy jak świnia?
Widzisz Jacek, ja już żyję ponad 40 lat na tym świecie, użytkownikiem dróg jestem od około 30-tu , a więc trudno mi wmówić słuszność bajdurzenia ogarniętych fobia abstynentów jako prawdy objawionej, i udzielać swojego wsparcia do karania ludzi którzy nikomu nic złego nie zrobili.

Data: 2011-11-03 14:09:13
Autor: Przemysław W
Następne wynaturzenie

[...]

Mam rozumieć, że uważasz,iż pijany kierowca nie jest bardziej niebezpieczny niż trzeźwy?

 Przemek

Data: 2011-11-03 23:45:49
Autor: zeusx
Następne wynaturzenie

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j8u3ps$8e3$1news.onet.pl...

[...]

Włąściwie jak to jest. Znasz procentową ilość wypadków spowodowanych przez pijanych i trzeźwych? Bo to chyba powinno decydować o obawach.
zx

Data: 2011-11-04 07:53:24
Autor: Przemysław W
Następne wynaturzenie
Użytkownik "zeusx" <zeusy@poczta.onet.pl> napisał

Włąściwie jak to jest. Znasz procentową ilość wypadków spowodowanych przez pijanych i trzeźwych? Bo to chyba powinno decydować o obawach.

O obawach powinien zdecydować zdrowy rozsądek.

Przemek

Data: 2011-11-07 18:34:24
Autor: jadrys
Następne wynaturzenie
W dniu 2011-11-04 07:53, Przemysław W pisze:
[...]

Właśnie, ale czy na pewno zdrowy skoro giną tysiące ludzi na drogach, a nie ma na to żadnego sprzeciwu, a z kierowców po kieliszku robi się kozły ofiarne.

Data: 2011-11-07 18:34:30
Autor: jadrys
Następne wynaturzenie
W dniu 2011-11-03 14:09, Przemysław W pisze:

[...]

Nie ma na to żednych dowodów. Sam w sobie kierowca jest bardzo niebezpieczny dla siebie jak  i innych, wszak to kierowcy zabijajÄ… ponad 5000 ludzi w Polsce. I nikt tak na dobra sprawÄ™ nikt  mi nie zagwarantuje że caÅ‚kowita abstynencja na drogach zmniejszy rozmiar tych zabójstw.
Z własnego doświadczenia na tym polu powiem ci że ja po pijaku nie miałem nawet otarcia lakieru, a po trzeźwemu miałem sporo kraks.

Data: 2011-11-07 18:49:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Następne wynaturzenie

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j9954c$trg$3node2.news.atman.pl...
[...]

Pomyśleć, jacy ludzie są głupi? Nie dość, że skazują pijanych kierowców, to także takie same zasady stosują w miejscach pracy. Pracodawcy są tak ogłupiali fałszywą propagandą, że nie życzą sobie pijanych pracowników. A przecież każde dziecko wie, że tam, gdzie pracują pijani w 3dupy nie ma żadnych wypadków przy pracy. Każde dziecko wie, że tylko trzeźwi powodują wypadki....
Jadryś, ciebie powinno się zawiązać w kaftan bezpieczeństwa i umieścić w wiadomym miejscu, byś sobie i innym krzywdy nie robił...

Data: 2012-02-02 20:24:09
Autor: jadrys
Następne wynaturzenie

[...]

Pomyśleć że głupi ludzie całą swoją złość za zło jakie niesie masowa komunikacja przelewają na bogu ducha winnych kierowców po kieliszku.
Ciebie z tego wąziutkiego horyzonciku po przez który patrzysz na świat nie jest w stanie już nikt wyleczyć. Jestem miłośnikiem literatury sci-fi i sporo przeczytałem pozycji z tego gatunku, i ty Bodziu jako żywo przypominasz mi zaprogramowanego androida, bohatera jednej z przeczytanych książek. Jednak ten android przejrzał w końcu na oczy. - Co w twoim wypadku wydaje się być niemożliwe.

Data: 2011-11-02 16:53:07
Autor: stevep
Nastêpne wynaturzenie
Dnia 01-11-2011 o 18:40:55 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisa³(a):

[...]

Zbyt du¿o nie wymagaj, on sam nie wie o co mu chodzi.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-02 17:27:49
Autor: jadrys
Następne wynaturzenie
W dniu 2011-11-02 16:53, stevep pisze:
Dnia 01-11-2011 o 18:40:55 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Zbyt dużo nie wymagaj, on sam nie wie o co mu chodzi.

Ty za to wiesz. Jesteś jak baran bezkrytycznie poddający się woli innych. Bez problemu można ci zaszczepić czyjeś fobie.

Data: 2011-11-02 17:46:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Następne wynaturzenie

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8rr2k$ir4$1node2.news.atman.pl...
[...]

Próbujesz ciągle i ciągle ci się nie udaje zaszczepić swoich fobii swojemu przedpiścy.
Czyli kłamiesz, że facet bezkrytycznie poddaje się woli innych.

Data: 2011-11-03 09:14:56
Autor: jadrys
Następne wynaturzenie

[...]

Próbuje otworzyć mu oczy na to że jest wodzony za nos czyimiś zachciankami. Próbuje zachęcić go do samodzielnego myślenie i samodzielnej oceny sytuacji. A nie to żeby głos propagandzisty z "Wiadomości" czy z "Gazety" był dla niego wyrocznią jak ma myśleć, a nawet czuć.

I proponuję choć przez chwilę pomyśleć przed zarzucaniem komuś kłamstwa.

Data: 2011-11-03 05:29:19
Autor: stevep
Nastêpne wynaturzenie
Dnia 02-11-2011 o 17:27:49 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kompletnie-pijany-kierowal-ruchem-samochodow,wid,13948918,wiadomosc.html?ticaid=1d4e1  Bandytów krzywdz±cych innych pe³ne ulice i "salony?" A nasze "prawo" i
[...]

Ty za to wiesz. Jeste¶ jak baran bezkrytycznie poddaj±cy siê woli  innych. Bez problemu mo¿na ci zaszczepiæ czyje¶ fobie.

Tia, to ja poddaje siê stalinowskiej propagandzie patentowany idioto?

Data: 2011-11-03 09:14:33
Autor: jadrys
Następne wynaturzenie
W dniu 2011-11-03 05:29, stevep pisze:
Dnia 02-11-2011 o 17:27:49 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Tia, to ja poddaje siÄ™ stalinowskiej propagandzie patentowany idioto?

Poddajesz się kapitalistycznej, anty wolnomyślicielskiej, inteligencie. Czy ty zdajesz sobie sprawę że umrzesz idiotą powtarzającym czyjeś głupoty?

Data: 2011-11-03 09:41:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Następne wynaturzenie

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8tiif$a6l$2node2.news.atman.pl...
[...]

Ty siedzisz w takiej wirtualnej klatce. W którą stronę nie spojrzysz, widzisz przez kraty innych ludzi. I twojemu spaczonemu umysłowi wydaje się, że to ci, których widzisz są w klatce.

Data: 2011-11-03 13:19:29
Autor: jadrys
Następne wynaturzenie

[...]

Tak po krytykuj wolnomyślicielstwo innych to zaraz lepiej się poczujesz.

Data: 2011-11-03 16:49:22
Autor: stevep
Nastêpne wynaturzenie
Dnia 03-11-2011 o 09:41:22 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:j8tiif$a6l$2node2.news.atman.pl...
[...]

Poddajesz siê kapitalistycznej, anty wolnomy¶licielskiej, inteligencie.  Czy ty zdajesz sobie sprawê ¿e umrzesz idiot± powtarzaj±cym czyje¶  g³upoty?

Ty siedzisz w takiej wirtualnej klatce. W któr± stronê nie spojrzysz,  widzisz przez kraty innych ludzi. I twojemu spaczonemu umys³owi wydaje  siê, ¿e to ci, których widzisz s± w klatce.

On ¿yje w swojej wyimaginowanej rzeczywisto¶ci, a jak otoczenie nie  spe³nia jego wymagañ to siê na nie obra¿a.

Data: 2011-11-03 16:47:11
Autor: stevep
Nastêpne wynaturzenie
Dnia 03-11-2011 o 09:14:33 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

To akurat stosuje siê g³ównie do ciebie.

Data: 2011-11-07 18:59:32
Autor: MH
Nastêpne wynaturzenie
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

....- PrzeÅ&#65533;ladowania czÅ&#65533;owieka z powodu że ów mógÅ&#65533;by doprowadziÄ&#65533; do wypa
dku

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kompletnie-pijany-kierowal-ruchem-samoch
odow,wid,13948918,wiadomosc.html?ticaid=1d4e1

Bandytów krzywdzÄ&#65533;cych innych peÅ&#65533;ne ulice i "salony?" A nasze "prawo" i jego stróże uparli siÄ&#65533; na Å&#65533;ciganiu tych którzy nic nikomu nie zrobili,,

=================

Przestañ ch³opie waliæ w kocio³ , we¼ siê za jak±¶ robotê , z nieba rodzynki
ci nie spadn±.. Albo wyjed¼ na Kubê , ew. KRLD , i przestañ tu trollowaæ .

MH

Data: 2011-11-07 20:34:53
Autor: jadrys
Następne wynaturzenie
W dniu 2011-11-07 19:59,  MH pisze:
jadrys<Che@yahoo.com>  napisaÅ‚(a):

....- PrzeĹ&#65533;ladowania czĹ&#65533;owieka z powodu Ĺźe Ăłw mĂłgĹ&#65533;by doprowadziÄ&#65533; do wypa
dku

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kompletnie-pijany-kierowal-ruchem-samoch
odow,wid,13948918,wiadomosc.html?ticaid=1d4e1

BandytĂłw krzywdzÄ&#65533;cych innych peĹ&#65533;ne ulice i "salony?" A nasze "prawo" i
jego stróşe uparli siÄ&#65533; na Ĺ&#65533;ciganiu tych ktĂłrzy nic nikomu nie zrobili,,

=================

Przestań chłopie walić w kocioł , weź się za jakąś robotę , z nieba rodzynki
ci nie spadną.. Albo wyjedź na Kubę , ew. KRLD , i przestań tu trollować .

MH

Na tydzień zakładam filtr i umieszczam w nim chamów, prymitywów i debili. Ty jako że nie przeczytałem jeszcze od ciebie nigdy nic mądrego tylko jakieś bełkoty imbecyla który przed chwilą opuścił obóz kondycyjny dla półgłówków, - lądujesz w nim z trzeciej pozycji. Po takim zabiegu jeszcze tydzień poczekam i zobacze czy jest tu wogole ktoś z kim można podyskutować. Czy jest tu w ogóle ktoś dla kogo warto marnować czas. A ciebie bełkoczący idioto już dzisiaj żegnam.

Data: 2011-11-07 21:13:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Następne wynaturzenie

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j99br9$53a$1node2.news.atman.pl...
[...]

Z twoimi poglądami będzie ci ciężko! Oj ciężko!

Data: 2012-02-02 20:26:02
Autor: jadrys
Następne wynaturzenie

[...]

Ale jest to wykonalne...

Data: 2012-02-03 06:31:59
Autor: stevep
Nastêpne wynaturzenie
Dnia 02-02-2012 o 20:26:02 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

Przestañ ch³opie waliæ w kocio³ , we¼ siê za jak±¶ robotê , z nieba  rodzynki
ci nie spadn±.. Albo wyjed¼ na Kubê , ew. KRLD , i przestañ tu  trollowaæ .

MH

Na tydzieñ zak³adam filtr i umieszczam w nim chamów, prymitywów i  debili. Ty jako ¿e nie przeczyta³em jeszcze od ciebie nigdy nic  m±drego tylko jakie¶ be³koty imbecyla który przed chwil± opu¶ci³ obóz  kondycyjny dla pó³g³ówków, - l±dujesz w nim z trzeciej pozycji. Po  takim zabiegu jeszcze tydzieñ poczekam i zobacze czy jest tu wogole  kto¶ z kim mo¿na podyskutowaæ. Czy jest tu w ogóle kto¶ dla kogo warto  marnowaæ czas. A ciebie be³kocz±cy idioto ju¿ dzisiaj ¿egnam.

Z twoimi pogl±dami bêdzie ci ciê¿ko! Oj ciê¿ko!

Ale jest to wykonalne...

Prawie tak jak "ka¿demu wg jego potrzeb".

Data: 2012-02-02 19:37:01
Autor: Obserwator
Nastêpne wynaturzenie
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a): Na tydzieñ zak³adam filtr i umieszczam w nim chamów, prymitywów i debili. Ty jako ¿e nie przeczyta³em jeszcze od ciebie nigdy nic m±drego tylko jakie¶ be³koty imbecyla który przed chwil± opu¶ci³ obóz kondycyjny dla pó³g³ówków, - l±dujesz w nim z trzeciej pozycji. Po takim zabiegu jeszcze tydzieñ poczekam i zobacze czy jest tu wogole kto¶ z kim mo¿na podyskutowaæ. Czy jest tu w ogóle kto¶ dla kogo warto marnowaæ czas. A ciebie be³kocz±cy idioto ju¿ dzisiaj ¿egnam

**************************************

tu nie ma juz takiego *madrego* jak ty - zwiali, nie musiales im strzelac w
potylice:)

Niebawem bedziesz wyciagal tylko stare watki i z nimi dyskutowal.
Ewentualnie bedziesz gadal, ze swoimi klonami.

Data: 2012-02-02 21:26:21
Autor: Marek Czaplicki
Nastêpne wynaturzenie
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 02 luty 2012 20:37:

jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

Na tydzieñ zak³adam filtr i umieszczam w nim chamów, prymitywów i
debili.

Mam pytanie. Ja jak s±dzê te¿ siê ³apiê, czy ju¿ siê za³apa³em? Je¿eli nie to, ³aduj, cel i pal. :-)

Data: 2012-02-02 20:33:47
Autor: Obserwator
Nastêpne wynaturzenie
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisa³(a):
> [...]

> debili.

Mam pytanie. Ja jak s±dzê te¿ siê ³apiê, czy ju¿ siê za³apa³em? Je¿eli nie to, ³aduj, cel i pal. :-)

zle cytujesz. To nie ja napisalem. To napisal kryptonim *jadrys*.

Obserwator

Data: 2012-02-02 21:40:08
Autor: Marek Czaplicki
Nastêpne wynaturzenie
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 02 luty 2012 21:33:

> [...]

to, ³aduj, cel i pal. :-)

zle cytujesz. To nie ja napisalem. To napisal kryptonim *jadrys*.

Przecie¿ jest co jadrys napisa³. Nie dodajesz znaków cytowania to masz kwiatki. :-)

Data: 2012-02-02 20:52:01
Autor: Obserwator
Nastêpne wynaturzenie
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisa³(a):
Przecie¿ jest co jadrys napisa³. Nie dodajesz znaków cytowania to masz kwiatki. :-)

moj wpis jest oddzielony od tekstu napisanego przez kryptonim *jadrys* -
gwiazdkami. Gdybys czytal uwaznie kolejne teksty zamieszczone w watku, to nie robilbys bledow.

mam nadzieje, ze to byla niezmierzona pomylka. --

Data: 2012-02-03 12:11:19
Autor: zdumiony
Nastêpne wynaturzenie
W dniu 2012-02-02 21:52,  Obserwator pisze:
moj wpis jest oddzielony od tekstu napisanego przez kryptonim *jadrys* -
gwiazdkami.

Gdybys czytal uwaznie kolejne teksty zamieszczone w watku, to nie robilbys bledow.

Nie rozumiem, dlaczego nie mo¿na *normalnie* cytowaæ. Outlook Express mia³ tak, ¿e gdy napotka³ Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
to w odpowiedzi nie wpisywa³ znaków "<". Wtedy nie cudowa³em tylko rêcznie wpisywa³em te znaki. Podobnie, zawsze odpowiadam pod cytatem.

Następne wynaturzenie