Następny trener bez pracy: tym r azem Skorża

Data: 2010-03-15 11:35:14
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Następny trener bez pracy: tym r azem Skorża
"Maciej Skorża został zwolniony
z funkcji pierwszego trenera Wisły Kraków.
Nie wiadomo jeszcze, kto zajmie jego miejsce.
Wisła to już trzeci klub ekstraklasy
w ktĂłrym zwolniono trenera po 20. kolejce ligowej."

http://www.sport.pl/pilka/1,70998,7661993.html

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-03-15 12:11:31
Autor: Mark
Dnia Mon, 15 Mar 2010 11:35:14 +0100, Henryk "Plumski" Plumowski napisał(a):

"Maciej Skorża został zwolniony
z funkcji pierwszego trenera Wisły Kraków.

No i to jest bardzo glupi ruch. Jak chcieli zwalniac to albo przed, albo po
rundzie.
Bo co moze nowy trener w trakcie rundy? Ryzyko, ze bedzie gorzej, jest
wieksze niz ze bedzie lepiej. Bo nie ma czasu.

--
Mark

Data: 2010-03-15 12:18:59
Autor: Cavallino
Następny trener bez pracy: tym razem Skorża
Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:n5u3ssgjyevy.dlgsmok.wot...
[...]

Dokładnie.
Zwłaszcza że ciężko będzie im TERAZ wyj±ć kogo¶ lepszego niż Skorża.
No chyba że Urbana planuj± zatrudnić, wtedy to ma sens, w końcu wolny jest dopiero od wczoraj. ;-)

W sumie Legia też mogłaby przemy¶leć temat, na rynku obecnie lepszego fachowca niż Skorża nie znajd±. ;-)

Data: 2010-03-15 14:33:39
Autor: Mark
Dnia Mon, 15 Mar 2010 12:18:59 +0100, Cavallino napisał(a):

Dokładnie.
Zwłaszcza że ciężko będzie im TERAZ wyj±ć kogo¶ lepszego niż Skorża.
No chyba że Urbana planuj± zatrudnić, wtedy to ma sens, w końcu wolny jest dopiero od wczoraj. ;-)

"Jak się nieoficjalnie dowiedział "Przegl±d Sportowy", Niemiec Winfried
Schafer zostanie nowym trenerem Wisły Kraków. Schafer już wkrótce pojawi się
w Krakowie, a o godz. 17:00 zostanie zaprezentowany jako następca Macieja
Skorży. "

Sam nie wiem co myslec.
Z jednej strony - w Polsce nikogo lepszego od Skorzy nie znajda. Jak nei mam
racji to czekam na nazwiska:)
Z drugiej strony - Jakos ten niemiec srednio do mnie przemawia. Nie mam o
nim zdania jeszcze, a obawiam sie ze wpakowanie go w srodku rundy na posade
wcale mu nie pomoze.
Druzyna i tak przez pewien czas sila rzeczy bedzie bazowala na tym do czego
przygotowal Skorza, wdrozenie nowych rzeczy MUSI potrwac.

--
Mark

Data: 2010-03-15 14:47:46
Autor: Cavallino
[...]

Z wolnych - nie znajd±.
Chyba żeby zaryzykować z Michniewiczem - ale on jest zerojedynkowy, albo sukces, albo klapa na całego.
Więc ryzyko pewnie za duże.

Z drugiej strony - Jakos ten niemiec srednio do mnie przemawia.

Do mnie w ogóle po Petrescu, Radolskim i Leo cienko przemawiaj± zagraniczni szkoleniowcy w naszej lidze.
Ale zobaczymy, może temu się uda (oby nie do końca).

Ale i tak dali¶cie ciała - taka okazja przepadła:
http://www.sport.pl/pilka/1,95644,7663097,Jerzy_Engel_zglasza_gotowosc_objecia_Wisly_i_Legii.html

Data: 2010-03-15 14:56:25
Autor: Mark
Dnia Mon, 15 Mar 2010 14:47:46 +0100, Cavallino napisał(a):

Ale i tak dali¶cie ciała - taka okazja przepadła:
http://www.sport.pl/pilka/1,95644,7663097,Jerzy_Engel_zglasza_gotowosc_objecia_Wisly_i_Legii.html

O kurcze.. chyba jednak jakas opatrznosc nad nami czuwa, ze komus do lba
taka opcja nie wpadla. Nigdy wiecej Engela.
Ale moze do Legii pojdzie..:)

A tak serio, to on kiedys byl dobrym trenerem. Mniej wiecej tak do momentu
awansu do Korei. Do momentu awansu, a nie do konca eliminacji - bo juz przed
koncem Engel-trener sie skonczyl, a narodzil sie Engel - showmen i guru.

--
Mark

Data: 2010-03-15 15:08:55
Autor: Cavallino
Następny trener bez pracy: tym razem Skorża
Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:nxo095b6ihhw$.dlgsmok.wot...
[...]

Z tego co słychać Skorża w ogóle z Wisły zwolniony nie został, tylko ma urlop się wybrał, podobno wszystko odbyło się elegancko (wreszcie), więc jak Niemaszkowi nie pójdzie, to jeszcze możemy go zobaczyć w roli trenera Wisły w tym roku.

Data: 2010-03-15 15:43:18
Autor: WOJSAL
W dniu 15.03.2010 14:47, Cavallino pisze:

Ale i tak dali¶cie ciała - taka okazja przepadła:
http://www.sport.pl/pilka/1,95644,7663097,Jerzy_Engel_zglasza_gotowosc_objecia_Wisly_i_Legii.html

Tzn. J. Engel chce jednocze¶nie trenować Wisłe i Legię?
;)

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-03-15 15:50:20
Autor: Cavallino
Następny trener bez pracy: tym razem Skorża
Użytkownik "WOJSAL" <wojsal1@NOSPAM-gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnlh23$m2d$2news.task.gda.pl...
[...]

A w czym problem?
Ja jestem za.
Szkoda mi tylko trochę, że Majewski odmówił. ;-)

Data: 2010-03-15 15:54:19
Autor: WOJSAL
W dniu 15.03.2010 15:50, Cavallino pisze:

A w czym problem?
Ja jestem za.
Szkoda mi tylko trochę, że Majewski odmówił. ;-)

Fakt, wtedy Engel miałby też większ± szanse na mistrza.
;)

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-03-15 15:53:20
Autor: WOJSAL
W dniu 15.03.2010 14:33, Mark pisze:

Sam nie wiem co myslec.
Z jednej strony - w Polsce nikogo lepszego od Skorzy nie znajda. Jak nei mam
racji to czekam na nazwiska:)

Lenczyk, Probierz, Fornalik, Kafarski (troche krótka historia),
Tarasiewicz ....

Podałem tylko tych trenerów, którzy ze swoimi druzynami zrobili postęp,
w klubach o budzetach mniejszych niz w Wisle.
Nie maj± może nazwisk - ale co¶ ze swoimi druzynami zrobili.

Jako¶ nie zauważyłem, aby M. Skorża dokonał jakiego¶ istotnego postępu
w Wisle, czy wczesniej. Wisła przed Skorż± walczyła o mistrza, i
Wisła ze Skorż± tez walczyla o mistrza. W pucharach - Wisła bez Skorży
nie istniała, i Wisła ze Skorża tez nie istnieje. Więc co takiego
wielkiego zrobił M. Skorża w Wisle?

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-03-15 15:55:42
Autor: Cavallino
[...]

Jasne.
Skutkiem tej walki było 8 miejsce w lidze. ;-)
O Groclinie zapomniałe¶?

Data: 2010-03-15 16:17:32
Autor: Mark
Następny trener bez pracy: tym razem Skorża
Dnia Mon, 15 Mar 2010 15:53:20 +0100, WOJSAL napisał(a):

Lenczyk,

Wiesz, jak podajesz jakies nazwisko wypadaloby sprawdzic najpierw kto to.
Lenczyk Wisle doskonale jest znany. Trenerem byl nie raz, nawet juz w erze
Cupiala. Lepiej od Skorzy NA PEWNO nie wypadl.

[...]

Nie chcialbym by zabrzmialo to zbyt bunczucznie, ale Wislo to Wisla (choc w
podobnej sytuacji jest I Lech, i Legia)
Z calym szacunkiem, ale zrobienie przzwoitej druzyny z cieniakow w ciszy i
spokoju to jednak co innego, niz zarzadzanie druzyna w ktorej gracze uwazaja
sie za gwiazdy, dziennikarze wisza na ramieniu, kazda porazka to wrecz
kleska narodowa, a oczekiwania sa o niebo wyzsze.
Poza tym, jak definiujesz postep? Dobra pozycja dla klubu ? To za malo -
Skorza wylecial z Wisly, choc ta jest liderem tabeli. wciaz.

Jako¶ nie zauważyłem, aby M. Skorża dokonał jakiego¶ istotnego postępu
w Wisle, czy wczesniej. Wisła przed Skorż± walczyła o mistrza, i
Wisła ze Skorż± tez walczyla o mistrza.

Przed Skorza - skonczyla na 8 miejscu. Za Skorzy - nie tyle walczyla, co
ZDOBYLA mistrzostwo. Dwa razy.

--
Mark

Data: 2010-03-16 08:23:42
Autor: WOJSAL
W dniu 15.03.2010 16:17, Mark pisze:
[...]

Ja mowie o Lenczyku w GKS Belchatow. Porownaj Belchatow przed-Lenczykowy
i Belchatow po-Lenczykowy. O co walczył Bełchatów przed Lenczykiem, o co
walczy teraz. Jest różnica?

Poza tym, jak definiujesz postep? Dobra pozycja dla klubu ? To za malo -
Skorza wylecial z Wisly, choc ta jest liderem tabeli. wciaz.

Awans klubu. Patrzysz na tabele, czy osiagniecia w pucharach i widzisz
czy cos sie polepszylo czy pogorszylo czy bez zmian. Przykładowo: dla
Wisły koniec dekady 1990 to moment zmiany jakosciowej tej druzyny. Wtedy
Wisła wykonała dosyc istotny postęp.

Przed Skorza - skonczyla na 8 miejscu. Za Skorzy - nie tyle walczyla, co
ZDOBYLA mistrzostwo. Dwa razy.

A przed Skorza ile miala mistrzostw w latach 2000-cznych? Chyba nie
sugerujesz, ze Wisla zaczela zdobywac mistrzostwa dopiero po przybyciu
Skorzy?

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-03-15 12:29:59
Autor: AJK
15-03-2010  o godz. 11:35 Henryk "Plumski" Plumowski napisał:

"Maciej Skorża został zwolniony
z funkcji pierwszego trenera Wisły Kraków.
Nie wiadomo jeszcze, kto zajmie jego miejsce.
Wisła to już trzeci klub ekstraklasy
w którym zwolniono trenera po 20. kolejce ligowej."

http://www.sport.pl/pilka/1,70998,7661993.html

Piętno za niepodanie, który klub był drugi.
Ale już sobie sprawdziłem :-)

No to teraz Skorża do Legii, Urban do Piasta i Adam Musiał na
tymczasowego trenera Wisły. Bo jak ma być ¶miesznie to na całego i nie
bawmy się w pół¶rodki z Kulawikiem (z Czerwcem nie będzie nawet ¶miesznie
:-))

A poza tym wiocha jak zwykle - czy naprawdę nie można było poczekać do
końca ligi, rozej¶ć się z klas±, a te dwa miesi±ce po¶więcić na
_porz±dne_, _spokojne_, _profesjonalne_ poszukiwania trenera, zamaist
bawić się w gor±czkow± łapaninkę na już-natychmiast? Skorży mogło jeszcze
wyj¶ć i wtedy wystarczyłoby po prostu nie przedłużać umowy, r±sia,
goĽdzik, klapa... a nie, klapa to była w meczu z Jagielloni±...   --
AJK

Data: 2010-03-15 17:13:26
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Następny trener bez pracy: t ym razem Skorża
No i jest już następca: Kasperczak.
http://www.sport.pl/pilka/1,70998,7664018.html

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-03-15 17:30:08
Autor: AJK
15-03-2010  o godz. 17:13 Henryk "Plumski" Plumowski napisał:

No i jest już następca: Kasperczak.
http://www.sport.pl/pilka/1,70998,7664018.html

Pffffhhyhyhyhyhy...
I tylko Szczot się cieszy, że trafi pod Wawel :-)

--
AJK (ktokolwiek widziałby o losach Wyna Balotte...)

Data: 2010-03-15 17:51:30
Autor: Mark
Dnia Mon, 15 Mar 2010 17:13:26 +0100, Henryk "Plumski" Plumowski napisał(a):

No i jest już następca: Kasperczak.
http://www.sport.pl/pilka/1,70998,7664018.html

Normalnie jakies jaja to sa:(

--
Mark

Data: 2010-03-15 18:18:17
Autor: Kwik
Następny trener bez pracy: tym razem Skorża
Mark pisze:

Normalnie jakies jaja to sa:(

Niech odgadne tok rozumowania Cupiala: "cholewcia jasna, nie bede juz eksperymentowal... No kiedy bylo najlepiej... No chyba za Franza... Zreszta z nim to sie jednak najlepiej pilo. Tylko, psia mac, on jest teraz nie do wyjecia... To moze Heniek... Wtedy w tych pucharach w miare w miare sie udalo. Ale on jest obrazony na nas. A co mi tam, dajcie no mi tego Kasperczaka"

Tylko Cupial i jego kierowca pomineli w rozumowaniu fakt, ze teraz w skladzie nie ma Franka, Zurawia, Kuzby, Szymkowiaka i jeszcze paru innych gosci...

Kwik

Data: 2010-03-15 20:20:07
Autor: Cavallino
Następny trener bez pracy: tym razem Skorża
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:3uh8zb7iiqad.dlgsmok.wot...
Dnia Mon, 15 Mar 2010 17:13:26 +0100, Henryk "Plumski" Plumowski napisał(a):

No i jest już następca: Kasperczak.
http://www.sport.pl/pilka/1,70998,7664018.html

Normalnie jakies jaja to sa:(

Normalnie polew mam, bo mówiłem że to Legia zamienia siekierkę na kijek.
Wisła jednak zawsze musi j± przebić. :-)

Data: 2010-03-15 20:37:53
Autor: UGI
Następny trener bez pracy: tym razem Skorża

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci

Normalnie jakies jaja to sa:(

Normalnie polew mam, bo mówiłem że to Legia zamienia siekierkę na kijek.
Wisła jednak zawsze musi j± przebić. :-)

Ale wiesz ze w tych okolicznosciach Twoj klub musialby sie bardzo postarac zeby nie wygrac ligi? :-)

Data: 2010-03-15 20:43:40
Autor: Cavallino
Następny trener bez pracy: tym razem Skorża
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnm2ao$qdq$1inews.gazeta.pl...

[...]

Postarał się już rok temu, więc dlaczego chcesz mu odbierać takie zdolno¶ci teraz?
Start był ¶wietny, co nie znaczy że zostali przygotowani dobrze na cał± rundę - to się obaczy.
Legia i Wisła dokładnie odwrotnie.

Liczę tylko na to, że drużyny Zielińskiego lepiej grały wła¶nie wiosn±, a tradycję trzeba szanować.

Data: 2010-03-15 17:58:47
Autor: Marcin Kasperski
"Henryk \"Plumski\" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> writes:

No i jest już następca: Kasperczak.
http://www.sport.pl/pilka/1,70998,7664018.html

Wow!!!!

Jest jakiś inny przykład w historii klubowej piłki, by klub latami
szarpał się z kosztami wywalenia trenera, a następnie, gdy wreszcie
się ich pozbył, zatrudnił go ponownie?

W każdym razie, gdyby Kasperczakowi udało się spuścić Wisłę, byłby
to numer zdecydowanie przebijajÄ…cy spuszczenie GĂłrnika ;-)

Data: 2010-03-15 21:38:24
Autor: AJK
15-03-2010  o godz. 17:58 Marcin Kasperski napisał:

No i jest już następca: Kasperczak.
http://www.sport.pl/pilka/1,70998,7664018.html

Wow!!!!

Jest jaki¶ inny przykład w historii klubowej piłki, by klub latami
szarpał się z kosztami wywalenia trenera, a następnie, gdy wreszcie
się ich pozbył, zatrudnił go ponownie?

W każdym razie, gdyby Kasperczakowi udało się spu¶cić Wisłę, byłby
to numer zdecydowanie przebijaj±cy spuszczenie Górnika ;-)

Do końca 10 kolejek, do zdobycia 30 punktów. Polonia i Piast maj± po 17,
17 + 30 = 47, Wisła ma na razie 41 i gdyby... Kurde, to jest możliwe :-)

--
AJK

Data: 2010-03-15 20:19:09
Autor: Cavallino
Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> napisał w wiadomości news:hnlmgq$dcl$1atlantis.news.neostrada.pl...
No i jest już następca: Kasperczak.

ROTFL !!!!
Nie ma chyba zarzutu, który można postawić Skorży, a nie można Kasperczakowi.
Odwrotnie oczywiście już by się dało. ;-)

Data: 2010-03-15 20:55:06
Autor: yamma
Henryk "Plumski" Plumowski wrote:
No i jest już następca: Kasperczak.
http://www.sport.pl/pilka/1,70998,7664018.html

LOL! Ten klub nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać...
yamma

Data: 2010-03-15 19:10:04
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Następny trener bez pracy: tym razem Skorża
W dniu 2010-03-15 11:35, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:
"Maciej Skorşa zosta� zwolniony
z funkcji pierwszego trenera Wis�y Kraków.
Nie wiadomo jeszcze, kto zajmie jego miejsce.
Wis�a to juş trzeci klub ekstraklasy
w ktĂłrym zwolniono trenera po 20. kolejce ligowej."

http://www.sport.pl/pilka/1,70998,7661993.html

A ponieważ w miejsce tego, który wyleciał wleciał Kasperczak to kibicom Wisły chciałbym złożyć szczere i serdeczne wyrazy współczucia.

Wiem co czujecie, chłopaki. Dziś rano Kasperczakiem straszyli Legię...
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Następny trener bez pracy: tym r azem Skorża