Nastepca PSP

Data: 2011-01-27 13:06:28
Autor: kamil
Nastepca PSP

Caly dzien ani slowa o nowym "cudownym" i "rewolucyjnym" dziecku Sony? :)

Kamil

Data: 2011-01-27 14:54:53
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Nastepca PSP
W dniu 2011-01-27 14:06, kamil pisze:

Caly dzien ani slowa o nowym "cudownym" i "rewolucyjnym" dziecku Sony? :)

Tak jak poprzednie PSP nie było dla mnie niczym ciekawym, i jako jedyne ze wszystkich konsol obecnej generacji nie znalazło się w moim posiadaniu, to NGP wygląda całkiem kusząco - pomijając fakt, że dla mnie to zupełnie nieprzenośne. Touchpanel z tyłu to dosyć ciekawy patent - prezentacja wykorzystania w jakiejś gierce z toczeniem kulki mi się podobała, ciekaw jestem czy inni go jakoś pomysłowo użyją. Grafika po mnie spływa, dla mnie konsole przenośne mogły pozostać na etapie 2D.

Ogólnie, hmm.. podoba mi się to, że obydwie konsole (3DS i NGP) będą po prostu inne. Zróżnicowanie i możliwość wyboru to zawsze fajna rzecz.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2011-02-04 02:30:15
Autor: Dentarg
Nastepca PSP
On 27 Sty, 14:06, kamil <ka...@spam.com> wrote:
Caly dzien ani slowa o nowym "cudownym" i "rewolucyjnym" dziecku Sony? :)

Kamil

A już miałem gadżetów nie kupować, ale nowe PSP wygl±da fajnie.
Szczególnie podobaj± mi się 2 analogi (to chyba analogi), dotykowy
ekran oraz ten touchpad z tyłu.
Co prawda to nie jest żadna innowacja, tylko Sony w końcu dogoniło
komórki pod względem ekranu,
ale tak czy siak konsola zapowiada się fajnie.
Pytanie tylko czy to nie będzie też komórka? Skoro ma 3g, to będzie
karta SIM, więc komórk± też może być, a i analogi
tak bardzo nie wystaj±.

Ciekawe jaka będzie cena startowa w PL?

pzdr,
Dentarg