Następca Pietrzaka Jana?

Data: 2019-12-06 08:34:22
Autor: Runt
Następca Pietrzaka Jana?
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,25484244,guzikiewicz-pisal-o-braniu-lapowek-przez-marszalka-senatu.html#a=357&c=159&s=BoxNewsImg5

"Radny Karol Guzikiewicz opublikował krótkie oświadczenie nt. swojego wpisu, w którym sugerował, jakoby marszałek Senatu Tomasz Grodzki miał przyjmować łapówki. Teraz radny PiS tłumaczy, że była to... satyra."

Coraz więcej dowcipnisiów w tym PiS. Rodzą się jak Banasie po deszczu!
--
Runt

Data: 2019-12-06 00:12:35
Autor: Bruno Brunowski
Następca Pietrzaka Jana?
W dniu piątek, 6 grudnia 2019 08:34:22 UTC+1 użytkownik Runt napisał:
[...]

Małe straszonko pozwem i jaka zmiana w postawie. Mam nadzieję, że mec. Dubois puści chama w skarpetkach.

--
Bruno

Data: 2019-12-06 02:37:09
Autor: Bruno Brunowski
Następca Pietrzaka Jana?
W dniu piątek, 6 grudnia 2019 09:12:37 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
> Małe straszonko pozwem i jaka zmiana w postawie. Mam nadzieję, że mec. Dubois puści chama w skarpetkach.

Najwyraźniej Guzikiewicz się przestraszył i przeprasza:
https://twitter.com/guzikiewicz/status/1202843522946289664?s=19

--
Bruno

Data: 2019-12-06 08:46:14
Autor: z
Następca Pietrzaka Jana?
Pierwsze radio informacyjne posługuje się SATYRĄ całą dobę ;-)

Następca Pietrzaka Jana?