Następca VW CADDY. Jaki?

Data: 2010-10-05 06:47:32
Autor: PJ
Następca VW CADDY. Jaki?
niemiecka poczta wybrala Renault Kangoo, tysiace ksiegowych nie moga
sie mylic :-)

ps tu jest link do aukcji uzywanych aut DP:

http://www.dpfleet.de/fzv/fzbieterservlet?DMY=1286286219391&WCL=de_DE&MDT=dpwn&WCI=EFZ&WCE=804d6941-3296-429c-88e0-3816e7b67e8b

P.

Data: 2010-10-05 22:25:39
Autor: Marek P.
Nastepca VW CADDY. Jaki?
ps tu jest link do aukcji uzywanych aut DP:

http://www.dpfleet.de/fzv/fzbieterservlet?DMY=1286286219391&WCL=de_DE&MDT=dpwn&WCI=EFZ&WCE=804d6941-3296-429c-88e0-3816e7b67e8b

Tam jest Sprinter z 2007 roku z przebieguem prawie 600 tys. A mi nie dowierzaja ze robie 100 tys rocznie.

--
Marek P.

Data: 2010-10-06 14:32:37
Autor: PH
Nastepca VW CADDY. Jaki?

Użytkownik "Marek P." <qe@asdfasoip.pl> napisał w wiadomości news:i8g1k6$cs2$1inews.gazeta.pl...
[...]

ja robie 50kkm choć prawie nie ruszam się zza biurka :)

Następca VW CADDY. Jaki?