Następca VW CADDY. Jaki?

Data: 2010-10-05 20:24:37
Autor: Jacek
Następca VW CADDY. Jaki?
Użytkownik "SET" <brak@maila.pl> napisał w wiadomości news:i8f4kn$oth$1inews.gazeta.pl...
Witam.

Zmieniamy w firmie Caddy na coś.
To coś ma być mniej więcej tego samego typu jak Caddy co do wielkości i
pakowności ale o znacznie mniejszych kosztach serwisu szczególnie w okresie
gwarancji.
Oprócz niskich kosztów serwisu równie ważne jest zawieszenie stosunkowo
wysokie i dosyć mocne. Czasami wyjazdy na bezdroża (przecinka w lesie,
środek pola) w celu dojazdu do podstacji trakcyjnych itp.

Nowe Berlinga są ciut wyżej zawieszone od poprzedniego modelu.
Jednak w terenie go nie używam, jak potrzebujesz 4x4 to Kangoo.
Przeglądy gwarancyjne w Berlingu co 20 tyś, za 800zł

Jacek

Data: 2010-10-06 23:52:11
Autor: Adam Płaszczyca
Następca VW CADDY. Jaki?
Dnia Tue, 5 Oct 2010 20:24:37 +0200, Jacek napisał(a):

Nowe Berlinga są ciut wyżej zawieszone od poprzedniego modelu.

Ciut wyżej, ale na teren to jednak za nisko. Aktualnie, po trzecim
upierdzieleniu osłony pod silnikiem olałem temat i kolejnej już nie
zakładam ;)
Niemniej autko ma ponad 80 tysiaków i jak na razie musiałem zmienić
łączniki stabilizatora oraz jeden głośnik wysokotonowy (na gwarancji). --
     ___________ (R)

Data: 2010-10-07 11:55:18
Autor: Krzysiek Kielczewski
Następca VW CADDY. Jaki?
On 2010-10-06, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

[...]

Następnym razem będzie miska?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-10-07 23:32:56
Autor: Adam Płaszczyca
Następca VW CADDY. Jaki?
Dnia Thu, 07 Oct 2010 11:55:18 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

Ciut wyżej, ale na teren to jednak za nisko. Aktualnie, po trzecim
upierdzieleniu osłony pod silnikiem olałem temat i kolejnej już nie
zakładam ;)

Następnym razem będzie miska?

Nie, wyżej jest, Zresztą niewiele by jej pomogła osłona z mięciutkiego
plastiku.

--
     ___________ (R)

Data: 2010-10-08 02:27:11
Autor: Krzysiek Kielczewski
Następca VW CADDY. Jaki?
On 2010-10-07, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:
[...]

Osłona z plastiku czasem może zmienić dziurę w misce w jej wgłębienie...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-10-08 22:13:38
Autor: Adam Płaszczyca
Następca VW CADDY. Jaki?
Dnia Fri, 08 Oct 2010 02:27:11 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

Nie, wyżej jest, Zresztą niewiele by jej pomogła osłona z mięciutkiego
plastiku.

Osłona z plastiku czasem może zmienić dziurę w misce w jej wgłębienie...

Jakoś ciężko mi sobie to wyobrazić. --
     ___________ (R)

Data: 2010-10-10 22:13:52
Autor: Krzysiek Kielczewski
Następca VW CADDY. Jaki?
On 2010-10-08, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Nie, wyżej jest, Zresztą niewiele by jej pomogła osłona z mięciutkiego
plastiku.

Osłona z plastiku czasem może zmienić dziurę w misce w jej wgłębienie...

Jakoś ciężko mi sobie to wyobrazić.

Dasz radę ;-P Pzdr,
Krzysiek Kiełćzewski

Następca VW CADDY. Jaki?