Następca VW CADDY. Jaki?

Data: 2010-10-06 09:31:58
Autor: Adam Szewczak
Następca VW CADDY. Jaki?

Użytkownik "SET" <brak@maila.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i8f4kn$oth$1@inews.gazeta.pl...
Witam.

Zmieniamy w firmie Caddy na coś.
To coś ma być mniej więcej tego samego typu jak Caddy co do wielkości i
pakowności ale o znacznie mniejszych kosztach serwisu szczególnie w okresie
gwarancji.
Oprócz niskich kosztów serwisu równie ważne jest zawieszenie stosunkowo
wysokie i dosyć mocne. Czasami wyjazdy na bezdroża (przecinka w lesie,
środek pola) w celu dojazdu do podstacji trakcyjnych itp.

Co możecie polecić?

    Teraz jest Caddy po FL i mozna kupic bez problemu 4x4.

Za innej beczki to Berlingo ma wersje XTR, podniesiony, z plyta pod silnikiem i jakims tam pseudo blokowanym mechanizmem roznicowym.
Partner zdaje sie tez jest w takiej wersji. Ale to sa tylko w wersji osobowej.
W wersji blaszak jest tylko ewentualnie wzmocnione zawieszenie, wieksze kola i plyta pod silnikiem. Niestety ale VW jest konfigurowalny ze bajka.

Kurde do takiej pracy to sie bierze jakiegos wola roboczego 4x4 (ale to moje zdanie, bo to pewnie zabudowa jakas na pace itp).

Mozna szukac kangoo 4x4 zrobionego przez dangela.

Vito 4x4 o ile nie zaduze.
T5 4x4

PZDr
Adam

Data: 2010-10-06 09:44:16
Autor: Marek P.
Następca VW CADDY. Jaki?
[...]

MAN TGA 6x4 :))
Sporo Hiluksów jeździ w energetyce i nie wiem czy to nie byłby najlepszy pomysł.

Data: 2010-10-06 09:43:21
Autor: Adam Szewczak
Następca VW CADDY. Jaki?

Użytkownik "Marek P." <qe@asdfasoip.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i8h9ck$r5s$1@inews.gazeta.pl...
[...]

    Kwestia jaka zabowe potrzebuja, no bo mozna np kupic Hiace 4x4.

PZDr
Adam

Następca VW CADDY. Jaki?