Nastepca klawiatury MS Comfort Curve 2000?

Data: 2018-06-17 21:21:13
Autor: Marcin
Nastepca klawiatury MS Comfort Curve 2000?
Witam

Czy ktos zna godnego nastepce klawiatury Microsoft Comfort Curve 2000? Niestety MS juz jej nie oferuje. Klawiatura wykorzystywana do pisania tekstow a nie do grania ;)
Nawet nastepca tego modelu Microsoft Comfort Curve 3000 nie jest juz oferowany ale i tak w niej nie ma Inserta. A czasami sie to przydaje. Z kolei o modelu Ergonomic Keyboard 4000 slyszalem duzo dobrego. Sprobowalem i dla mnie jest troche przekombinowany i nie korzystalo mi sie najlepiej z niego.

Pozdrawiam,
Marcin

Nastepca klawiatury MS Comfort Curve 2000?