Następna bańka spekulacyjna będzie spowodowana drukiem kasy

Data: 2010-11-07 13:22:41
Autor: XXL
Następna bańka spekulacyjna będzie spowodowana drukiem kasy
Obstawiam, że następna bańka i następujące po niej załamanie będzie wywołana przez dodruk pieniądza. Napompuje ona giełdy do niesłychanych wartości.
Pozostają właśnie akcje. Te kosztują tyle, co trzy lata temu, czyli pomimo
wysokiego P/E są tanie w porównaniu ze złotem itp.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Można pół-żartem pół-serio powiedzieć: to dobrze, że będzie bańka na rynku
akcji bo mamy szansę sporo zarobić  :-)
Janek: nie masz racji - akcje są wciąż duże tańsze niż w szczycie poprzedniej
hossy.

Data: 2010-11-07 14:44:43
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "XXL" <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ib6971$gc3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeszcze są tańsze, ale i tak są drogie. Średnie P/E 25 to trochę dużo dla gospodarki, której tempo wzrostu już spada, demografia jest tragiczna, a wkrótce znacznie zwiększą się podatki.

Co nie przeszkadza mi być mocno zapakowanym w papiery od jakiegoś czasu. :-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-11-07 16:02:15
Autor: marfi

  Czułbym się lepiej gdybyś tego nie napisał :(

--
marfi

Data: 2010-11-07 16:05:55
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4cd6bf79$0$27036$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Będąc zapakowanym w papiery będę do przodu jak indeksy skocza w górę, ale równie ucieszę się kiedy spadną na pysk. Sam nie wiem która sytuacja lepsza.

Data: 2010-11-07 16:13:06
Autor: marfi
Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości news:4cd6c060$0$27035$65785112news.neostrada.pl...
[...]

  Znalazłeś finansowego Graala?

--
marfi

Data: 2010-11-07 17:29:09
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4cd6c206$0$22796$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Trzymam na wodzy chciwość i strach oraz panuję nad ryzykiem.