Nastepna ekshumacja

Data: 2012-09-17 11:40:50
Autor: leszek niewiadomski
Nastepna ekshumacja
>Przed bramą cmentarną ok. 3.00 w nocy zorganizowana została warta honorowa. W ok. 30-osobowej grupie czuwających byli m.in. byli działacze opozycyjni Joanna i Andrzej Gwiazdowie, Krzysztof Wyszkowski, posłanki PiS Dorota Arciszewska-Mielewczyk i Anna Fotyga oraz autor książki o Annie Walentynowicz, Sławomir Cenckiewicz. Byli też przedstawiciele Klubu im. Anny Walentynowicz, związanego ze środowiskiem "Gazety Polskiej". Przynieśli transparenty "Żądamy prawdy o Smoleńsku".<

http://www.tvn24.pl/ekshumacja-walentynowicz-z-opoznieniem-zamieszanie-przed-cmentarzem,277221,s.html

Widze, ze niektorzy cierpia na bezsennosc i zamiast lyknac proszki, napic sie mleka, poczytac cos w lozku lub pofiglowac ida na cmentarz. Ciekawe ile kosztuja te ciagle odgrzebywanki kosci?
--
ln.

Data: 2012-09-17 11:44:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Nastepna ekshumacja

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:k36r76$k8d$1online.de...
> [...]

Widze, ze niektorzy cierpia na bezsennosc i zamiast lyknac proszki, napic sie mleka, poczytac cos w lozku lub pofiglowac ida na cmentarz. Ciekawe ile kosztuja te ciagle odgrzebywanki kosci?

O curwa! Jaki kyrk!
Jakże prawdziwe to, co poniżej!

Data: 2012-09-17 12:03:04
Autor: boukun
Nastepna ekshumacja

> [...]

Widze, ze niektorzy cierpia na bezsennosc i zamiast lyknac proszki, napic sie mleka, poczytac cos w lozku lub pofiglowac ida na cmentarz. Ciekawe ile kosztuja te ciagle odgrzebywanki kosci?

Walentynowicz prawdopodobnie leży na Wawelu, obok zimnego Lecha...

boukun

Data: 2012-09-17 12:18:38
Autor: mkarwan
Nastepna ekshumacja

http://wpolityce.pl/artykuly/36410-cenckiewicz-badzmy-dzis-w-nocy-razem-z-anna-solidarnosc-spotkanie-o-godz-230-pod-brama-cmentarza

Data: 2012-09-17 13:13:14
Autor: trybun
Nastepna ekshumacja
W dniu 2012-09-17 11:40, leszek niewiadomski pisze:
> [...]

http://www.tvn24.pl/ekshumacja-walentynowicz-z-opoznieniem-zamieszanie-przed-cmentarzem,277221,s.html Widze, ze niektorzy cierpia na bezsennosc i zamiast lyknac proszki, napic sie mleka, poczytac cos w lozku lub pofiglowac ida na cmentarz. Ciekawe ile kosztuja te ciagle odgrzebywanki kosci?

Pewnie nie mało. Natomiast mocno zastanawiające jest to co w tym spektaklu robi tak poważny człowiek jak pan Gwiazda? Przecież posunięciami rozmienia swoją sławę na drobne.

Data: 2012-09-17 14:14:38
Autor: boukun
Nastepna ekshumacja

Użytkownik "trybun" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:k370i8$dtu$1node2.news.atman.pl...
> [...]

Pewnie nie mało. Natomiast mocno zastanawiające jest to co w tym spektaklu robi tak poważny człowiek jak pan Gwiazda? Przecież posunięciami rozmienia swoją sławę na drobne.

Jakoś ta "sława" pieniędzy mu nie przynosi..., w przeciwieństwie do przebierańców i ludzi Kiszczaka i zbrodniarza Jaruzelskiego...

boukun

boukun

Data: 2012-09-20 18:48:21
Autor: trybun
Nastepna ekshumacja
W dniu 2012-09-17 14:14, boukun pisze:

[...]

Ale sporo ludzi go szanuje. On akurat nie był farbowanym opozycjonistą.  I choć był/jest poniekąd moim wrogiem, to mam do niego pewną dozę szacunku. Myślę że nawet skłonny bym był oddać na niego głos gdyby gdzieś, do czegoś kandydował.

Data: 2012-09-20 19:01:15
Autor: boukun
Nastepna ekshumacja

Użytkownik "trybun" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:k3fh8h$8nu$1node1.news.atman.pl...
[...]

Odnoszę wrażenie, że masz niezdrowo pod kopułą...
Sam nie wiesz, czego chcesz...

boukun

Data: 2012-09-20 20:53:58
Autor: trybun
Nastepna ekshumacja
W dniu 2012-09-20 19:01, boukun pisze:

[...]

Widzę że nigdy nie zrozumiesz ludzi takich jak ja.. W moim kodeksie postępowania jest miejsce na szacunek nawet dla wrogów. Za to nie ma zrozumienia dla szubrawców, sprzedawczyków, ludzi dwulicowych, nawet dla tych którzy mi osobiście nie zaszkodzili.

Data: 2012-09-21 00:52:39
Autor: boukun
Nastepna ekshumacja

Użytkownik "trybun" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:k3fole$gle$1node1.news.atman.pl...
[...]

Szacunek dla wrogów, to jakieś chore jest...

boukun

Data: 2012-09-21 09:13:41
Autor: trybun
Nastepna ekshumacja

[...]