Nastepna ekshumacja

Data: 2012-09-17 13:13:14
Autor: trybun
Nastepna ekshumacja
W dniu 2012-09-17 11:40, leszek niewiadomski pisze:
>Przed bram膮 cmentarn膮 ok. 3.00 w nocy zorganizowana zosta艂a warta honorowa. W ok. 30-osobowej grupie czuwaj膮cych byli m.in. byli dzia艂acze opozycyjni Joanna i Andrzej Gwiazdowie, Krzysztof Wyszkowski, pos艂anki PiS Dorota Arciszewska-Mielewczyk i Anna Fotyga oraz autor ksi膮偶ki o Annie Walentynowicz, S艂awomir Cenckiewicz. Byli te偶 przedstawiciele Klubu im. Anny Walentynowicz, zwi膮zanego ze 艣rodowiskiem "Gazety Polskiej". Przynie艣li transparenty "呕膮damy prawdy o Smole艅sku".<

http://www.tvn24.pl/ekshumacja-walentynowicz-z-opoznieniem-zamieszanie-przed-cmentarzem,277221,s.html Widze, ze niektorzy cierpia na bezsennosc i zamiast lyknac proszki, napic sie mleka, poczytac cos w lozku lub pofiglowac ida na cmentarz. Ciekawe ile kosztuja te ciagle odgrzebywanki kosci?

Pewnie nie ma艂o. Natomiast mocno zastanawiaj膮ce jest to co w tym spektaklu robi tak powa偶ny cz艂owiek jak pan Gwiazda? Przecie偶 posuni臋ciami rozmienia swoj膮 s艂aw臋 na drobne.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-09-17 14:14:38
Autor: boukun
Nastepna ekshumacja

U偶ytkownik "trybun" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k370i8$dtu$1node2.news.atman.pl...
> [...]

Pewnie nie ma艂o. Natomiast mocno zastanawiaj膮ce jest to co w tym spektaklu robi tak powa偶ny cz艂owiek jak pan Gwiazda? Przecie偶 posuni臋ciami rozmienia swoj膮 s艂aw臋 na drobne.

Jako艣 ta "s艂awa" pieni臋dzy mu nie przynosi..., w przeciwie艅stwie do przebiera艅c贸w i ludzi Kiszczaka i zbrodniarza Jaruzelskiego...

boukun

boukun

Data: 2012-09-20 18:48:21
Autor: trybun
Nastepna ekshumacja
W dniu 2012-09-17 14:14, boukun pisze:

[...]

Ale sporo ludzi go szanuje. On akurat nie by艂 farbowanym opozycjonist膮.  I cho膰 by艂/jest poniek膮d moim wrogiem, to mam do niego pewn膮 doz臋 szacunku. My艣l臋 偶e nawet sk艂onny bym by艂 odda膰 na niego g艂os gdyby gdzie艣, do czego艣 kandydowa艂.

Data: 2012-09-20 19:01:15
Autor: boukun
Nastepna ekshumacja

U偶ytkownik "trybun" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k3fh8h$8nu$1node1.news.atman.pl...
[...]

Odnosz臋 wra偶enie, 偶e masz niezdrowo pod kopu艂膮...
Sam nie wiesz, czego chcesz...

boukun

Data: 2012-09-20 20:53:58
Autor: trybun
Nastepna ekshumacja
W dniu 2012-09-20 19:01, boukun pisze:

[...]

Widz臋 偶e nigdy nie zrozumiesz ludzi takich jak ja.. W moim kodeksie post臋powania jest miejsce na szacunek nawet dla wrog贸w. Za to nie ma zrozumienia dla szubrawc贸w, sprzedawczyk贸w, ludzi dwulicowych, nawet dla tych kt贸rzy mi osobi艣cie nie zaszkodzili.

Data: 2012-09-21 00:52:39
Autor: boukun
Nastepna ekshumacja

U偶ytkownik "trybun" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k3fole$gle$1node1.news.atman.pl...
[...]

Szacunek dla wrog贸w, to jakie艣 chore jest...

boukun

Data: 2012-09-21 09:13:41
Autor: trybun
Nastepna ekshumacja

[...]