Następną wyrzuconą będzie Beata Kempa, a zaraz po niej Joachim Brudziński.

Data: 2010-11-10 19:49:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Następną wyrzuconą będzie Beata Kempa, a zaraz po niej Joachim Brudziński.

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:ibenkn$5fc$1inews.gazeta.pl...

Pamiętam dyskusje telewizyjne z udziałem Elżbiety Jakubiak w ostatnich latach i jej zajadłość w zwalczaniu wszystkiego, co PiS nie w smak. A właściwie wszystkiego, co mówi akurat ktoś inny. Dlatego nie zdziwię się, jeżeli następną wyrzuconą będzie Beata Kempa, a zaraz po niej Joachim Brudziński.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,8638490,Stawiam_na_Kempe.html#ixzz14u9x2eyD

A ja marzę o tym, by Kaczyński spuścił Ziobro. To byłaby rozkosz zobaczyć minę tego typka.

Data: 2010-11-10 20:04:50
Autor:
Następn± wyrzucon± będzie Beata Kempa, a zaraz po niej Joachim Brudziński.
On Wed, 10 Nov 2010 19:49:21 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

A ja marzę o tym, by Kaczyński spuścił Ziobro. To byłaby rozkosz zobaczyć minę tego typka.

 albo blaszczyka czy takiego typka w okularach, ktory czasem  poPiSuje sie w TVN calym soba broniac honoru prezesa.

Data: 2010-11-10 21:45:33
Autor: Azor jest pedałem
NastÄ?pnÂą wyrzuconÂą bÄ?dzie Beata Kempa, a zaraz po niej Joachim BrudziĹ?ski.
Użytkownik ""<heRsk>"" <okrutne.brednie@interia.pl> napisał

albo blaszczyka..

Wyjątkowo niewyjściowa gęba.

 Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-10 21:43:53
Autor: Azor jest pedałem
Następną wyrzuconą będzie Beata Kempa, a zaraz po niej Joachim Brudziński.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

A ja marzę o tym, by Kaczyński spuścił Ziobro. To byłaby rozkosz zobaczyć minę tego typka.

To jest chyba niemożliwe, zbyt dużo wiedzą o sobie. No chyba, że konus do reszty zwariuje, to kto wie.

 Przemysław Warzywny