Następne kościelne bydle.

Data: 2011-07-19 15:30:57
Autor: Przemysław W
Następne kościelne bydle.
Papież Benedykt XVI przyjął dziś dymisję kard. Justina Rigaliego, oskarżonego przez prokuraturę o tolerowanie w Kościele przestępstw pedofilskich.
To jedna z najgłośniejszych dymisji w Kościele amerykańskim w związku z zarzutami o tolerowanie pedofilii.

76-letni ksiądz Rigali od 2003 r. stał na czele archidiecezji w Filadelfii, mieście zamieszkanym w większości właśnie przez katolików. W lutym zebrana przez prokuraturę ława przysięgłych zarzuciła Rigialiemu, że on sam i podlegli mu dostojnicy i urzędnicy kościelni nie współpracowali z prokuraturą i wręcz utrudniali śledztwa w sprawach o pedofilię duchownych.

Ława przysięgłych ustaliła m.in., że w archidiecezji Rigaliego wciąż pracuje z wiernymi, w tym z dziećmi, 37 duchownych wobec których wysunięto wiarygodne oskarżenia o pedofilię.

Jeden z urzędników archidiecezji, odpowiedzialny za przerzucanie podejrzanych duchownych z jednej parafii do drugiej, już został formalnie oskarżony o sprowadzanie zagrożenia na dzieci. Dwaj księża, były nauczyciel szkoły katolickiej i były ksiądz czekają na procesy o molestowanie nieletnich.

Następcą Rigaliego może być - tak spekulują amerykańskie media -

może być obecny arcybiskup Denver Charles Chaput, pierwszy w historii Kościoła katolickiego w USA arcybiskup pochodzenia indiańskiego.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,9971750,Kardynal_z_USA_podal_sie_do_dymisji__bo_jego_diecezja.html#ixzz1SYdJFVNp

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-07-19 18:48:51
Autor: €urobigbrednie
Następne kościelne bydle.
On Tue, 19 Jul 2011 15:30:57 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Papież Benedykt XVI przyjął dziś dymisję kard. Justina Rigaliego, oskarżonego przez prokuraturę o tolerowanie w Kościele przestępstw pedofilskich.

 szefa banku swiatowego przymkneli za to, ze bzyknal  sluzbowo czarnoskora dziwke. czego sie czepiasz 73-letniego
 klechy? przeeciez on nawet nie pamieta jak sie to robi.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-19 21:53:49
Autor: Przemysław W
Następne kościelne bydle.

pisem@...pl> wrote:

[...]

Szef banku nie ślubuje czystości.

Przemek

Data: 2011-07-20 19:03:43
Autor: [HeÂŽSk]
Następne kościelne bydle.
On Tue, 19 Jul 2011 21:53:49 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> [...]
> sluzbowo czarnoskora dziwke. czego sie czepiasz 73-letniego
> klechy? przeeciez on nawet nie pamieta jak sie to robi.

 nie przesadzaj. co taki dziadek moze pamietac z mlodzienczego sexu?

Data: 2011-07-20 19:20:53
Autor: Przemysław W
Następne kościelne bydle.
Użytkownik ""[HeRSk]"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał

nie przesadzaj. co taki dziadek moze pamietac z mlodzienczego sexu?

Co ma do tego jego seks? On tolerował w kościele przestępstwa pedofilskie i o to tu chodzi. Zanim starym zwyczajem zaczniesz bronić katabasa, przeczytaj o co chodzi.

Przemek

Data: 2011-07-21 22:25:31
Autor: [HeÂŽSk]
Następne kościelne bydle.
On Wed, 20 Jul 2011 19:20:53 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> [...]

Co ma do tego jego seks? On tolerował w kościele przestępstwa pedofilskie i o to tu chodzi. Zanim starym zwyczajem zaczniesz bronić katabasa, przeczytaj o co chodzi.

 coz ten dziadek mial bronic? sadzisz, ze ministrant pozwalal
 obciskiwac sie klesze za darmo? zauwaz, ze nagle po 40-50 latach
 "molestowani" nagle odzyskuja pamiec. pytanie zasadnicze: czy
 klecha nie ma prawa byc pedziem?

Data: 2011-07-22 08:35:28
Autor: Przemysław W
Następne kościelne bydle.
Użytkownik ""[HeRSk]"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał

coz ten dziadek mial bronic?

ten bydlak miał obowiązek zgłosić policji lub prokuraturze podejrzenie ppełnienia przestępstwa.

sadzisz, ze ministrant pozwalal
obciskiwac sie klesze za darmo?

Nawet gdyby mu za to płacił, to popełniał przestępstwo.

zauwaz, ze nagle po 40-50 latach
"molestowani" nagle odzyskuja pamiec. pytanie zasadnicze: czy
klecha nie ma prawa byc pedziem?

Kogo to obchodzi, czy klecha jest pedałem? Klecha może być zboczeńcem jakim chce. Póki co w Polsce się nikogo nie karze za to, że jest homoseksualistą, pedofilem, transwestytą itp.

 Przemek