Nastêpne wynaturzenie

Data: 2011-11-07 18:59:32
Autor: MH
Nastêpne wynaturzenie
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

....- PrzeÅ&#65533;ladowania czÅ&#65533;owieka z powodu że ów mógÅ&#65533;by doprowadziÄ&#65533; do wypa
dku

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kompletnie-pijany-kierowal-ruchem-samoch
odow,wid,13948918,wiadomosc.html?ticaid=1d4e1

Bandytów krzywdzÄ&#65533;cych innych peÅ&#65533;ne ulice i "salony?" A nasze "prawo" i jego stróże uparli siÄ&#65533; na Å&#65533;ciganiu tych którzy nic nikomu nie zrobili,,

=================

Przestañ ch³opie waliæ w kocio³ , we¼ siê za jak±¶ robotê , z nieba rodzynki
ci nie spadn±.. Albo wyjed¼ na Kubê , ew. KRLD , i przestañ tu trollowaæ .

MH

Data: 2011-11-07 20:34:53
Autor: jadrys
Następne wynaturzenie
W dniu 2011-11-07 19:59,  MH pisze:
jadrys<Che@yahoo.com>  napisaÅ‚(a):

....- PrzeĹ&#65533;ladowania czĹ&#65533;owieka z powodu Ĺźe Ăłw mĂłgĹ&#65533;by doprowadziÄ&#65533; do wypa
dku

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kompletnie-pijany-kierowal-ruchem-samoch
odow,wid,13948918,wiadomosc.html?ticaid=1d4e1

BandytĂłw krzywdzÄ&#65533;cych innych peĹ&#65533;ne ulice i "salony?" A nasze "prawo" i
jego stróşe uparli siÄ&#65533; na Ĺ&#65533;ciganiu tych ktĂłrzy nic nikomu nie zrobili,,

=================

Przestań chłopie walić w kocioł , weź się za jakąś robotę , z nieba rodzynki
ci nie spadną.. Albo wyjedź na Kubę , ew. KRLD , i przestań tu trollować .

MH

Na tydzień zakładam filtr i umieszczam w nim chamów, prymitywów i debili. Ty jako że nie przeczytałem jeszcze od ciebie nigdy nic mądrego tylko jakieś bełkoty imbecyla który przed chwilą opuścił obóz kondycyjny dla półgłówków, - lądujesz w nim z trzeciej pozycji. Po takim zabiegu jeszcze tydzień poczekam i zobacze czy jest tu wogole ktoś z kim można podyskutować. Czy jest tu w ogóle ktoś dla kogo warto marnować czas. A ciebie bełkoczący idioto już dzisiaj żegnam.

Data: 2011-11-07 21:13:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Następne wynaturzenie

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j99br9$53a$1node2.news.atman.pl...
[...]

Z twoimi poglądami będzie ci ciężko! Oj ciężko!

Data: 2012-02-02 20:26:02
Autor: jadrys
Następne wynaturzenie

[...]

Ale jest to wykonalne...

Data: 2012-02-03 06:31:59
Autor: stevep
Nastêpne wynaturzenie
Dnia 02-02-2012 o 20:26:02 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

Przestañ ch³opie waliæ w kocio³ , we¼ siê za jak±¶ robotê , z nieba  rodzynki
ci nie spadn±.. Albo wyjed¼ na Kubê , ew. KRLD , i przestañ tu  trollowaæ .

MH

Na tydzieñ zak³adam filtr i umieszczam w nim chamów, prymitywów i  debili. Ty jako ¿e nie przeczyta³em jeszcze od ciebie nigdy nic  m±drego tylko jakie¶ be³koty imbecyla który przed chwil± opu¶ci³ obóz  kondycyjny dla pó³g³ówków, - l±dujesz w nim z trzeciej pozycji. Po  takim zabiegu jeszcze tydzieñ poczekam i zobacze czy jest tu wogole  kto¶ z kim mo¿na podyskutowaæ. Czy jest tu w ogóle kto¶ dla kogo warto  marnowaæ czas. A ciebie be³kocz±cy idioto ju¿ dzisiaj ¿egnam.

Z twoimi pogl±dami bêdzie ci ciê¿ko! Oj ciê¿ko!

Ale jest to wykonalne...

Prawie tak jak "ka¿demu wg jego potrzeb".
--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-02-02 19:37:01
Autor: Obserwator
Nastêpne wynaturzenie
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a): Na tydzieñ zak³adam filtr i umieszczam w nim chamów, prymitywów i debili. Ty jako ¿e nie przeczyta³em jeszcze od ciebie nigdy nic m±drego tylko jakie¶ be³koty imbecyla który przed chwil± opu¶ci³ obóz kondycyjny dla pó³g³ówków, - l±dujesz w nim z trzeciej pozycji. Po takim zabiegu jeszcze tydzieñ poczekam i zobacze czy jest tu wogole kto¶ z kim mo¿na podyskutowaæ. Czy jest tu w ogóle kto¶ dla kogo warto marnowaæ czas. A ciebie be³kocz±cy idioto ju¿ dzisiaj ¿egnam

**************************************

tu nie ma juz takiego *madrego* jak ty - zwiali, nie musiales im strzelac w
potylice:)

Niebawem bedziesz wyciagal tylko stare watki i z nimi dyskutowal.
Ewentualnie bedziesz gadal, ze swoimi klonami.

Data: 2012-02-02 21:26:21
Autor: Marek Czaplicki
Nastêpne wynaturzenie
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 02 luty 2012 20:37:

jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

Na tydzieñ zak³adam filtr i umieszczam w nim chamów, prymitywów i
debili.

Mam pytanie. Ja jak s±dzê te¿ siê ³apiê, czy ju¿ siê za³apa³em? Je¿eli nie to, ³aduj, cel i pal. :-)

Data: 2012-02-02 20:33:47
Autor: Obserwator
Nastêpne wynaturzenie
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisa³(a):
> [...]

> debili.

Mam pytanie. Ja jak s±dzê te¿ siê ³apiê, czy ju¿ siê za³apa³em? Je¿eli nie to, ³aduj, cel i pal. :-)

zle cytujesz. To nie ja napisalem. To napisal kryptonim *jadrys*.

Obserwator

Data: 2012-02-02 21:40:08
Autor: Marek Czaplicki
Nastêpne wynaturzenie
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 02 luty 2012 21:33:

> [...]

to, ³aduj, cel i pal. :-)

zle cytujesz. To nie ja napisalem. To napisal kryptonim *jadrys*.

Przecie¿ jest co jadrys napisa³. Nie dodajesz znaków cytowania to masz kwiatki. :-)

Data: 2012-02-02 20:52:01
Autor: Obserwator
Nastêpne wynaturzenie
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisa³(a):
Przecie¿ jest co jadrys napisa³. Nie dodajesz znaków cytowania to masz kwiatki. :-)

moj wpis jest oddzielony od tekstu napisanego przez kryptonim *jadrys* -
gwiazdkami. Gdybys czytal uwaznie kolejne teksty zamieszczone w watku, to nie robilbys bledow.

mam nadzieje, ze to byla niezmierzona pomylka. --

Data: 2012-02-03 12:11:19
Autor: zdumiony
Nastêpne wynaturzenie
W dniu 2012-02-02 21:52,  Obserwator pisze:
moj wpis jest oddzielony od tekstu napisanego przez kryptonim *jadrys* -
gwiazdkami.

Gdybys czytal uwaznie kolejne teksty zamieszczone w watku, to nie robilbys bledow.

Nie rozumiem, dlaczego nie mo¿na *normalnie* cytowaæ. Outlook Express mia³ tak, ¿e gdy napotka³ Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
to w odpowiedzi nie wpisywa³ znaków "<". Wtedy nie cudowa³em tylko rêcznie wpisywa³em te znaki. Podobnie, zawsze odpowiadam pod cytatem.

Nastêpne wynaturzenie