Nastepni krezusi

Data: 2010-07-02 07:19:19
Autor: s
Nastepni krezusi
Amir Johnson 34/5?
To ja juz wole kontrakt Goodena.

Zaiste, nie ma kryzysu. Smialo atakujcie swoich szefow o podwyzki :D

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-02 00:30:33
Autor: Leszczur
Nastepni krezusi
On Jul 2, 7:19 am, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Amir Johnson 34/5?
To ja juz wole kontrakt Goodena.

Czyli dostal MLE? Ja chyba wole ten kontrakt niz Goodena.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-02 13:03:25
Autor: wiLQ
Nastepni krezusi
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Amir Johnson 34/5?
> To ja juz wole kontrakt Goodena.

Czyli dostal MLE? Ja chyba wole ten kontrakt niz Goodena.

Ale ponownie trzeba zadac pytanie: czy ktokolwiek dalby mu zblizona
oferte? Czy Ci GMowie slyszeli o koncepcji replacement level?

Plus kto bedzie gral w Raptors na PFie? Amir? Barg? Davis?
Ktoregos z nich beda na sile wypychac na centra?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-02 04:23:39
Autor: Leszczur
Nastepni krezusi
On Jul 2, 1:03 pm, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Czyli dostal MLE? Ja chyba wole ten kontrakt niz Goodena.

Ale ponownie trzeba zadac pytanie: czy ktokolwiek dalby mu zblizona
oferte? Czy Ci GMowie slyszeli o koncepcji replacement level?

Nie w NBA. I w Toronto chyba mocno sie podjarali tymi kilkoma dobrymi
meczami Amira w ostatnim sezonie. Czy przypadek Turkoglu niczego ich
nie nauczyl?

Plus kto bedzie gral w Raptors na PFie? Amir? Barg? Davis?

Ten kto bedzie najblizej ;-)

Ktoregos z nich beda na sile wypychac na centra?

Bargnani chyba ma jakies papiery na centra?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-02 13:49:42
Autor: wiLQ
Nastepni krezusi
> [...]

Ten kto bedzie najblizej ;-)

> Ktoregos z nich beda na sile wypychac na centra?

Bargnani chyba ma jakies papiery na centra?

Tak, o tresci "nie powinien tam grac" ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-02 04:53:26
Autor: Leszczur
Nastepni krezusi
On Jul 2, 1:49 pm, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Ten kto bedzie najblizej ;-)

> Bargnani chyba ma jakies papiery na centra?

Tak, o tresci "nie powinien tam grac" ;-)

A to tak samo jak Amir i Davis ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-02 13:55:01
Autor: wiLQ
Nastepni krezusi

> Tak, o tresci "nie powinien tam grac" ;-)

A to tak samo jak Amir i Davis ;-)

Dlatego zapytalem kto bedzie gral na PFie ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-02 05:09:20
Autor: Leszczur
Nastepni krezusi
On Jul 2, 1:55 pm, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> A to tak samo jak Amir i Davis ;-)

Dlatego zapytalem kto bedzie gral na PFie ;-P

Ten kto bedzie najblizej ;-P

Nastepni krezusi