Następny bank..."debetowa wrogiem kredytowej" - BZW BK

Data: 2009-05-18 11:04:12
Autor: kl1
Następny bank..."debetowa wrogiem kredytowej" - BZW BK
Teraz BZWBK, do kont Konto24Prestiż oraz Aktywni50+ wprowadził opłatę
3zł za kartę je¶li nie wykona się
3 (lub 1 dla konta 50+) transakcji bezgotówkowych.

Data: 2009-05-18 21:19:12
Autor: Paweł
kl1@o2.pl wrote:

Teraz BZWBK, do kont Konto24Prestiż oraz Aktywni50+ wprowadził opłatę
3zł za kartę jeśli nie wykona się
3 (lub 1 dla konta 50+) transakcji bezgotĂłwkowych.

takie skubanie na 1, lub 3 zlote jak sie za konto prestiz kasuje 15
(dawniej 16) jest co najmniej glupie, bo tylko denerwuje klientow
i sklania ich do zmiany konta i plastiku co finalnie skutkuje transferem
prowizji od transakcji do innych bankow, no ale chyba juz tak jest,
ze chytry traci dwa razy.

Data: 2009-05-18 23:07:48
Autor: Kris

Użytkownik "Paweł" <root@127.0.0.1> napisał w wiadomości news:guscbh$vv8$1achot.icm.edu.pl...
kl1@o2.pl wrote:

[...]

Jak wszystkie banki zaczna skubac(a to juz niedługo) to nie będzie sie gdzie transferować;))

Kris

Data: 2009-05-18 23:20:34
Autor: RobertS
Następny bank..."debetowa wrogiem kre dytowej" - BZWBK

Jak wszystkie banki zaczna skubac(a to juz niedługo) to nie będzie sie gdzie transferować;))

mamy konkurencje, nie bedzie az tak zle...

RobertS

Data: 2009-05-21 00:11:38
Autor: krzysztofsf
Następny bank..."debetowa wrogiem kre dytowej" - BZWBK
Paweł pisze:
kl1@o2.pl wrote:

Teraz BZWBK, do kont Konto24Prestiş oraz Aktywni50+ wprowadzi� op�at�
3z� za kart� je�li nie wykona si�
[...]

BPH przy podobnych oplatach przynajmniej stosuje zasade, ze transakcje ich KK sa rownoznaczne z transakcjami karta debetowa. W ten sposob klient placi albo debetowka, albo KK, albo oplate (w ich przypadku dodatkowa) za brak limitu transakcji karta debetowa w miesiacu.
Dziwie sie, ze inne banki nie stosuja podobnego rozwiazania - limit ilosciowy transakcji kk zwalnia z oplaty za ich brak na debetowce.

Data: 2009-05-20 23:47:06
Autor: kl1
On 21 Maj, 00:11, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:

[...]

Chciałem co¶ takiego zasugerować pisz±c do "rzecznika klienta" BZWBK
ale chyba mnie nie zrozumieli bo dostałem odpowiedĽ, że "nie każdy ma
kartę kredytow±" - nie wiem jak to miało być powi±zane z moja
wiadomo¶ci±;)

Data: 2009-05-21 00:07:56
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 21 Maj, 08:47, k...@o2.pl wrote:
> [...]

ale chyba mnie nie zrozumieli bo dostałem odpowiedĽ, że "nie każdy ma
kartę kredytow±" - nie wiem jak to miało być powi±zane z moja

To tak, jak reprezentant fabryki obuwia Bata pojechal w tym samym
czasie co handlowiec konkurencji do jakiegos panstwa afrykanskeigo.

ten nie z Baty wyslal telegram "Wracam. Tu nikt nie nosi butow"
Handlowiec Baty natomiast "Swietny rynek. Wiekszosc ludzi nie ma
jeszcze butow"

Następny bank..."debetowa wrogiem kredytowej" - BZW BK