Następny debilny pomysł schyłkowej partii Kaczyńskiego.

Data: 2010-12-14 18:57:25
Autor: Azor jest pedałem
Następny debilny pomysł schyłkowej partii Kaczyńskiego.
Posłowie PiS zaapelowali we wtorek do premiera Donalda Tuska, by spotkał się z szefami koncernów paliwowych i przedyskutował z nimi możliwość obniżki marży. - "Panie premierze, kiedy pan ostatni raz sam tankował samochód?" - pytali szef klubu PiS Mariusz Błaszczak, wiceszefowa partii Beata Szydło i poseł Adam Hofman.
Politycy spotkali się z dziennikarzami na stacji benzynowej w Warszawie.

- Przed chwilą kupiłem 28 litrów - 145 zł, 5,19 zł za litr benzyny. To jest miara rządów PO i premiera Donalda Tuska - powiedział Błaszczak. Jak dodał, w przypadku podróży do Krakowa na święta benzyna będzie nas kosztowała teraz ok. 30 zł więcej niż przed podwyżkami tydzień temu.

Beata Szydło dodała, że gdy premierem był Jarosław Kaczyński i ceny benzyny zaczęły wzrastać, prezes PiS podjął odpowiednie działania. - Znalazł on rozwiązanie z dala od blasku fleszy - spotkał się z szefami firm paliwowych. Uzgodniono wówczas, że można zmniejszyć marże na paliwa po to, ażeby Polacy mniej płacili za tankowanie swoich samochodów. Namawiamy premiera Tuska, żeby zrobił to samo - powiedziała Szydło.

- Panie premierze, kiedy pan ostatni raz sam tankował samochód? Bo ja wiem, że pana rządowa limuzyna pali bardzo dużo i za to pan nie płaci. Ale gdyby pan zatankował benzynę za ponad 5 zł, to może wróciłby pan do problemów zwykłych ludzi - stwierdził Hoffman.

Wiceszef sejmowej komisji gospodarki Antoni Mężydło nazwał pomysł PiS "absurdalnym". - Uważam, że propozycja PiS to jakiś absurdalny pomysł. To nie jest przyjęte - w normalnych warunkach - żeby premier negocjował z koncernami ceny paliw. Jest pytanie, na ile polityk może ingerować w układ konsument - sprzedawca - stwierdził Mężydło

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,8817609,PiS_do_premiera__Niech_koncerny_obniza_marze_za_paliwo.html#ixzz186s4OhjQ

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-14 19:02:38
Autor: rAzor
Następny debilny pomysł schyłkowej partii Kaczyńskiego.
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:
Posłowie PiS zaapelowali we wtorek do premiera Donalda Tuska, by spotkał
się z szefami koncernów paliwowych i przedyskutował z nimi możliwość
obniżki marży...............

A właśnie Kawecki - masz samochód?
Po ile dzisiaj bezołowiowa95?
A po ile będzie na święta?

ps. ty zasrany sklerotyku!
--
Sátoraljaújhely

Następny debilny pomysł schyłkowej partii Kaczyńskiego.