Nastepny do ucieczki z bagna?

Data: 2009-12-17 15:21:18
Autor: s
Nastepny do ucieczki z bagna?
Nastepny mial byc Monta, a tu pojawil sie inny kandydat, ponoc wczesniej nietykalny:

-- -- -- --

The Golden State Warriors wouldn't mind trading Anthony Randolph(notes) and the second-year forward apparently wouldn't mind it so much, either, according to ESPN.

"If Golden State wants to trade Anthony, we're not opposed to that," his agent said. Randolph hasn't asked for a trade, but it seems he would like to be elsewhere. The team supposedly doesn't like his work ethic.

"They're not trying to unload the guy," one Western Conference executive told ESPN. "But they are disappointed in him, so now they're willing to listen to other teams."

-- -- -- -- -

Jak tak dalej pojdzie, to w GSW beda chcieli grac tylko gracze z NDBL.

Pozdr

Data: 2009-12-17 06:24:05
Autor: Leszczur
On 17 Gru, 15:21, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Nastepny mial byc Monta, a tu pojawil sie inny kandydat, ponoc wczesniej
nietykalny.

Teraz juz nie ma nietykalnych w GSW.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-17 15:28:44
Autor: s
Leszczur pisze:
On 17 Gru, 15:21, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Nastepny mial byc Monta, a tu pojawil sie inny kandydat, ponoc wczesniej
nietykalny.

Teraz juz nie ma nietykalnych w GSW.

Jest, ponoc. Don, Don, Don... Dirdiri Don, Don, Don :-)

Pozdr

Data: 2009-12-17 06:30:42
Autor: Leszczur
On 17 Gru, 15:28, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Teraz juz nie ma nietykalnych w GSW.

Jest, ponoc. Don, Don, Don... Dirdiri Don, Don, Don :-)

Ale to posrednio przez ujemną wartość trejdową. :-)

Data: 2009-12-17 23:32:32
Autor: wiLQ
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Nastepny mial byc Monta, a tu pojawil sie inny kandydat, ponoc wczesniej
> nietykalny.

Teraz juz nie ma nietykalnych w GSW.

IMHO sama koncepcja nietykalnych jest absurdalna takze dziwi mnie
robienie newsa z czegos oczywistego, druzyna z loterii gotowa na zmiany?
Niemozliwe!

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-17 23:21:15
Autor: Tomasz Waszczyński
On 17 Gru, 23:32, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

IMHO sama koncepcja nietykalnych jest absurdalna takze dziwi mnie
robienie newsa z czegos oczywistego, druzyna z loterii gotowa na zmiany?

Może dla Ciebie jest absurdalna, ale GSW jeszcze w offseason uważali
inaczej i nie zamierzali pozbywać się Randolpha. Teraz im się
zmieniło, bo gość się ponoć nie przykłada do treningów.
Ciekawe tylko czy się nie przykłada, bo tak ma, czy dlatego, że w GSW
jest wszystko bez sensu i się odechciewa. :)

Pzdr. Washko

Data: 2009-12-17 23:31:54
Autor: Leszczur
On 18 Gru, 08:21, Tomasz Waszczyński <was...@washko.org> wrote:
Może dla Ciebie jest absurdalna, ale GSW jeszcze w offseason uważali
inaczej i nie zamierzali pozbywać się Randolpha. Teraz im się
zmieniło, bo gość się ponoć nie przykłada do treningów.

A jak tu sie przykładać do treningów grając w takim burdelu jak
Warriors?
Skoro zaangażowanie nijak nie przekłada się na rolę w drużynie, bo
Nelson ma chory plan grania innym składem w kazdym meczu.

Ciekawe tylko czy się nie przykłada, bo tak ma, czy dlatego, że w GSW
jest wszystko bez sensu i się odechciewa. :)

IMO zdecydowanie to drugie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-18 01:27:47
Autor: sooobi
[...]

Napisze krotko:

Ja pierdole ale tam jest bajzel. Polamal sie ostatni center a Nelly na
C wystawil sobie swojego najlepszego obronce Radmana a Randolpha nadal
kisi na lawie. Nie diziwie sie frustracji tego drugiego i nie dziwie
mu sie ze nie moze sie obijac bo to przeciez rece opadaja. Najpierw w
piatce wychodzi niejaki Mike Moore, co juz na pewno niezle zagotowalo
mlodego Randolpha.
Nelly to wiekszy pojeb niz myslalem.

Nastepny do ucieczki z bagna?