Nastepny megaloman.

Data: 2010-02-03 04:30:06
Autor: Leszczur
Nastepny megaloman.
No to LBJ ma o sobie wysokie mniemanie. Z wywiadu:

"I see things happen before even my teammates see it. That's why I get
some turnovers some times."

Czyli "to nie ja zle podaje, a moi koledzy nie widza gdzie maja byc".

"It's a God-given ability I have. I try to use it to my advantage. ...
I try to put my teammates in the best position. I see it before it
happens."

Szkoda, ze nie moge go wynajac w srode i w sobote. Robota łatwa - kasa
duża i tylko 10% podatku od wygranych. Z takim talentem James
ewidentnie marnuje sie tym NBA.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-03 14:01:17
Autor: grzeda
Nastepny megaloman.
Leszczur pisze:
No to LBJ ma o sobie wysokie mniemanie. Z wywiadu:

"I see things happen before even my teammates see it. That's why I get
some turnovers some times."

Co za matol :)

pozdr
PG

Data: 2010-02-03 14:04:59
Autor: Tomasz Radko
Nastepny megaloman.
Leszczur pisze:
No to LBJ ma o sobie wysokie mniemanie. Z wywiadu:

"I see things happen before even my teammates see it. That's why I get
some turnovers some times."

I wszystko jasne:
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off
the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the
Tannhauser gate".

James to Nexus-6.

pzdr

TRad

Data: 2010-02-03 05:23:42
Autor: Leszczur
Nastepny megaloman.
On 3 Lut, 14:04, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off
the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the

Taaaa. Ostatnio nawet z sentymentem obejrzałem Łowcę kolejny raz. Ten
film się nie starzeje, a to juz prawie 30(!!!!!) lat.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-03 21:01:43
Autor: Szczepan Radzki
Nastepny megaloman.
On 2/3/10 1:30 PM, Leszczur wrote:
[...]

Ja też widzę rzeczy na długo przed tym zanim inni je widzą - dawno mówiłem, że to palant. ;>

Szczepan Radzki

Data: 2010-02-05 13:01:22
Autor: wiLQ
Nastepny megaloman.
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Chwila, to nie jest mocno tendencyjna interpretacja? Bo wg mnie to wrecz
typowa sytuacja dla graczy czesto asystujacych.

I to nie jest zwalanie winy na innych, a wyjasnienie nieporozumienia.
"Spodziewalem sie, ze zbiegnie na kosz, a on nagle ostro skrecil do rogu
i wszystko byloby fajnie gdyby nie to, ze pilka juz poleciala pod kosz".

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-05 04:41:12
Autor: Leszczur
Nastepny megaloman.
On 5 Lut, 13:01, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Czyli "to nie ja zle podaje, a moi koledzy nie widza gdzie maja byc".

Chwila, to nie jest mocno tendencyjna interpretacja? Bo wg mnie to wrecz
typowa sytuacja dla graczy czesto asystujacych.

No, ale Nash mało kiedy tłumaczy swoje niecelne podania tym, że inni
nie widzą tego co on. Za podanie odpowiada podający - przynajmniej
tego mnie uczyli gdy jeszcze aktywnie grałem w kosza.

I to nie jest zwalanie winy na innych, a wyjasnienie nieporozumienia.
"Spodziewalem sie, ze zbiegnie na kosz, a on nagle ostro skrecil do rogu
i wszystko byloby fajnie gdyby nie to, ze pilka juz poleciala pod kosz".

No nie. James mowi, ze on widzi, a inni nie widzą. Skoro faktycznie
widzi, to powinien podać tam gdzie bedzie zawodnik, a nie w kosmos.
Bo na tej samej zasadzie ja codziennie widze typy lotto. Tylko w
czasie losowania 80% z nich "ostro skręca do rogu" podczas gdy zakład
juz poleciał "pod kosz" ;-)))

Pozdro

L'e-szczur

Nastepny megaloman.