Nastepny megaloman.

Data: 2010-02-03 21:01:43
Autor: Szczepan Radzki
Nastepny megaloman.
On 2/3/10 1:30 PM, Leszczur wrote:
No to LBJ ma o sobie wysokie mniemanie. Z wywiadu:

"I see things happen before even my teammates see it. That's why I get
some turnovers some times."

Czyli "to nie ja zle podaje, a moi koledzy nie widza gdzie maja byc".

"It's a God-given ability I have. I try to use it to my advantage. ...
I try to put my teammates in the best position. I see it before it
happens."

Ja też widzę rzeczy na długo przed tym zanim inni je widzą - dawno mówiłem, że to palant. ;>

Szczepan Radzki

Nastepny megaloman.