Następny santo subito ???

Data: 2010-04-12 07:33:11
Autor: WW
Następny santo subito ???
Witam

Zginął prezydent.

Za życia większość wieszała na nim psy, często niestety słusznie.
Teraz kreuje się go niemal na bohatera !!!
Wszyscy pieją z zachwytu na jego wspaniałością i wielkością.
No prosta - następny santo subito.
Hipokryzja leje się z każdego poru kolejnego "pogrążonego w żalu polityka".

Prawda jest taka, że w katastrofie zginęło 96 osób. Współczuje po ludzku ich bliskim. Jednak tyle ginie co tydzień na naszych drogach. Złych, niebezpiecznych, dziurawych wąskich.
Drogi są takie z ich winy !!!.
Żałoby po nich nikt nie ogłasza, one panu prezydentowi wisiały. Ich bliskim nikt nie współczuje.

Politycy maja nas w dupie
Dlaczego zatem my mamy ich mieć gdzie indziej?

WW

Data: 2010-04-12 01:24:17
Autor: Hans Kloss
Następny santo subito ???
On 12 Kwi, 07:33, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Drogi są takie z ich winy !!!.
Żałoby po nich nikt nie ogłasza, one panu prezydentowi
wisiały. I
Skąd ty to, ludzka kurwo wiesz że wisiały? Jaki wpływ na budowę dróg w
Polsce ma Prezydent RP? Jakim śmieciem być trzeba żeby pełoswołocz,
elesdowców  i porządnych ludzi wrzucać do jednego worka z napisem
"politycy"?
J-23

Data: 2010-04-13 08:27:09
Autor: WW
Następny santo subito ???
Hans Kloss pisze:
On 12 Kwi, 07:33, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Drogi są takie z ich winy !!!.
Żałoby po nich nikt nie ogłasza, one panu prezydentowi
wisiały. I
Skąd ty to, ludzka kurwo

Skąd wiesz, jaki mam zawód ?

 Jaki wpływ na budowę dróg w
Polsce ma Prezydent RP?

Był prezydentem Polski. Durgi nie przez przypadek zostały tu przywołane, bo tygodniowa liczba wypadków i śmierci na Polskich drogach nie raz przekracza liczbę 98.

Jakim śmieciem być trzeba żeby pełoswołocz,
elesdowców  i porządnych ludzi wrzucać do jednego worka z napisem
"politycy"?

"Peoswołocz", "elesdowcy" - oto przykładu obiektywnej i uczciwej oceny ludzi i nie "wrzucania do jednego worka" według Ciebie.
Ja rozumiem Twój ból, ale czy to zwalnia od myślenia?

WW

Data: 2010-04-12 07:52:42
Autor: abc
Następny santo subito ???
Nikt nie woła "santo subito".  Pewnie dziwnie się czujesz, bo ulubione przez
ciebie kanalie zostały zdemaskowane więc przerwały nagonkę na straszliwych
Kaczorów, podkuliły ogony i czekają aż wstrząs minie.

Data: 2010-04-12 09:24:25
Autor: cirrus
Następny santo subito ???
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpuck8$9i7$1atlantis.news.neostrada.pl...
Nikt nie woła "santo subito".  Pewnie dziwnie się czujesz, bo ulubione
przez ciebie kanalie zostały zdemaskowane więc przerwały nagonkę na
straszliwych Kaczorów, podkuliły ogony i czekają aż wstrząs minie.

"Czysty" glos kosciola sie odezwał.

--
stevep

Data: 2010-04-12 09:51:06
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Następny santo subito ???

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> przez ciebie kanalie zostały zdemaskowane więc przerwały nagonkę na
> straszliwych Kaczorów, podkuliły ogony i czekają aż wstrząs minie.

   Swiecki katolik abc napisal przeciez prawde.

   AR

Data: 2010-04-12 07:55:06
Autor: M. Pipko
Następny santo subito ???

Politycy maja nas w dupie
Dlaczego zatem my mamy ich mieć gdzie indziej?

Jestem za bracie, jestem za!

Data: 2010-04-12 09:23:17
Autor: cirrus
Następny santo subito ???
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hpubfd$7aa$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Nic dziwnego, że maja cie w dupie bo wypisujesz bzdury.

--
stevep

Data: 2010-04-12 10:19:59
Autor: Tomy M.
Następny santo subito ???
[...]

Masz firmę drogową?
 Co wy o tych drogach ciągle?
 Jeżeli o mnie chodzi to dróg może nie być, kupię
sobie terenówkę, a na wczasy pojadę pociągiem.
W Polsce nie ma sensu budować dróg bo KASA TYLKO WSIĄKA
A DRÓG NIE MA.
Lemingi tylko ciągle DROGI i STADIONY, k*rwa nie o tym
marzy przeciętny Polak, dla niego ważniejszy jest chleb
i ciepło w domu, gdy to będzie miał to wtedy pomyślimy
o drogach.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 11:06:45
Autor:
Następny santo subito ???
On Mon, 12 Apr 2010 07:33:11 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam
Zginął prezydent.
Za życia większość wieszała na nim psy, często niestety słusznie.
Teraz kreuje się go niemal na bohatera !!! [...]

 "bronil slabszych", "tworca Solidarnosci", ach i och.
 nagle okazalo sie, ze w tvp pracuje tyle nowych twarzyczek.
 pojawily sie jak na zawolanie i pieja z zachwytu nad wielkoscia
 sp. prezia. az rzygac sie chce. nie przepadalem za facetem, moze
 nie az tak jak nie cierpie jego zyjacego brata ale odrobina szacunku
 dla jego pamieci (lecha) sie nalezy. rowniez dla nas. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-13 08:30:49
Autor: WW
Następny santo subito ???
<heÂŽsk> pisze:
[...]

Teraz dołącza się szoł z "dobra prezydentową".

Jak można być takimi hipokrytami ?

A zauważyłeś "chichot pana boga" ?
P. Kaczyński, czołowy rusofob, nienawidzący wszystkiego co ruskie zostanie pochowany w ruskiej trumnie?
Z ruskim na wieczność  !!!

WW

Następny santo subito ???