Nastepny specjalista i ekspert ?

Data: 2011-03-18 12:09:52
Autor: Jacek
Nastepny specjalista i ekspert ?
No bo przeciez NUKLEARNA POTEGA NIE JESTESMY. Po cholere
te instytuty?

Np po to jak dostaniesz raka mózgu to będą izotopy aby cię leczyć.
Tam się je wytwarza.

Skoro nie potrafisz odpowiedziec na tak proste pytanie. To nie wiem po co w ogóle zabierasz głos w tej sprawie.
Atom to nie tylko elektrownie.

Data: 2011-03-18 12:15:20
Autor: Neko
Nastepny specjalista i ekspert ?

[...]